حمایت ۲۳۰ میلیارد ریالی صندوق کارافرینی امید از نوسازی ناوگان حمل و نقل خراسان شمالی

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ومسافرین ، صندوق کارافرینی امید 230 میلیارد ریال تسهیلات جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری استان اختصاص داد.

حمایت 230 میلیارد ریالی صندوق کارافرینی امید از نوسازی ناوگان حمل و نقل خراسان شمالی
صفحه اقتصاد -

رضازاده اظهار کرد: طبق تفاهم نامه با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس، مینی بوس درون شهری و برون شهری 230 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که تاکنون 100 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

وی افزود: متقاضیان 26 دستگاه اتوبوس خریداری و وارد حمل و نقل برون شهری کرده اند و به زودی 9 دستگاه اتوبوس دیگر نیز تحویل خواهد شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی تصریح کرد: 100 میلیارد ریال نیز برای نوسازی تاکسی های درون شهری با شهرداری بجنورد تفاهم نامه ای منعقد شده که تاکنون 22 دستگاه تاکسی خریداری شده است.

38 شرکت مسافری در خراسان شمالی فعال است که با فعالیت یکهزار و 304 نفر راننده نسبت به جابه جایی مسافر اقدام می کنند و همچنین 53 درصد از اتوبوس‌های این استان معادل 77 دستگاه از این ناوگان حمل ونقل عمومی فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد