اختصاصی صفحه اقتصاد

ویژگی‌های جذاب بیمه‌نامه‌های مستمری و مکمل بازنشستگی پارسیان

شرکت بیمه پارسیان به عنوان بزرگترین شرکت بیمه خصوصی در ایران اقدام به ارایه انواع گوناگونی از بیمه‌نامه‌های مستمری و مکمل بازنشستگی کرده است که افراد با نیازسنجی منحصر به فرد خود می‌توانند بر اساس ویژگی‌های جذاب و مزایای ارایه شده، بیمه‌نامه‌ای که پاسخگوی نیازهای بازنشستگی ایشان می باشد را، انتخاب کنند.

ویژگی‌های جذاب بیمه‌نامه‌های مستمری و مکمل بازنشستگی پارسیان
صفحه اقتصاد -

رشد جمعیت میانسال و کهنسال در جامعه ایران، نشان از اهمیت فراوان بیمه مستمری در حال حاضر دارد. ضمن آنکه بیمه مستمری می‌تواند یکی از ابزارهای مهم برای توسعه صنعت بیمه در آینده باشد.

شرکت بیمه پارسیان با تأکید بر ایجاد سازمانی با تراز جهانی و تعهد نسبت به جامعه، انواع مختلفی از بیمه‌نامه‌های مستمری و مکمل بازنشستگی را ارایه می‌دهد. انواع این بیمه‌نامه‌ها شامل مستمری مادام العمر، مستمری مدت معین به شرط حیات و مستمری مدت معین قطعی است.

در بیمه‌نامه مستمری مادام العمر و مستمری مدت معین به شرط حیات، مبلغ مستمری تا زمان حیات فرد بیمه شده پرداخت می‌شود. بدیهی است در صورت انتخاب مستمری مادام العمر توسط بیمه شده و در صورت حیات ایشان پرداخت مستمری تا 100 سالگی تداوم خواهد داشت. اما در مستمری مدت معین قطعی، مستمری بگیر شخص بیمه شده و در صورت فوت وی، ذینفع تعیین شده خواهد بود.

ضمن آنکه با امکان تعیین دوره تضمین بیمه نامه مستمری مادام العمر و مستمری مدت معین به شرط حیات توسط بیمه شده پرداخت مبالغ دوره مستمری در دوره تعیین شده به بیمه شده و در صورت فوت ایشان به ذینفع تعیین شده تضمین خواهد شد.

پوشش‌های اضافی بیمه نامه مستمری پارسیان شامل پوشش فوت به هر علت و پوشش فوت در اثر حادثه بوده که به صورت تمام عمر ارایه می گردد. شرکت بیمه پارسیان در صورت فوت بیمه‌شده به هر علت، سرمایه این پوشش را به ذینفع وی پرداخت خواهد کرد. از آنجایی که سرمایه‌های موجود بسته به نوع بیمه‌نامه متغیر است، نرخ افزایش سرمایه‌ها نیز متغیر می باشد.

در این بیمه نامه، بیمه شده می تواند تحت پوشش سرمایه فوت به هر علت تا حداکثر 00/000/000/3 ریال قرار بگیرد. ضمن آنکه امکان دریافت پوشش فوت بر اثر حادثه تا 5 برابر و تا سقف 000/000/000/6 ریال نیز برای ایشان وجود خواهد داشت.

امکان افزایش سالانه مبلغ مستمری تا پایان مدت بیمه نامه، امکان افزایش سالانه سرمایه پوشش های اضافی تا پایان مدت بیمه نامه در صورت وجود، امکان انتخاب نحوه پرداخت مستمری به روش های، ماهانه، سه ماهه ، شش ماهه و سالانه، امکان انتخاب نحوه کسر حق بیمه پوشش های اضافی به صورت یکجا، سالیانه، شش ماهه، سه ماهه و ماهانه در بیمه نامه، امکان تغییر در برخی از مفاد بیمه نامه مستمری با صدور الحاقیه، از ویژگی های بیمه نامه مستمری شرکت بیمه پارسیان است.

در نهایت می‌توان به دریافت سود مشارکت در منافع علاوه بر سود تضمین شده در بیمه نامه، امکان بازخرید بیمه نامه در هر زمان به انتخاب بیمه گزار و دریافت ارزش بازخریدی آن، امکان دریافت وام بدون ضامن در بیمه نامه، امکان واریز به اندوخته در بیمه نامه، امکان دریافت مبلغ ارزش بازخریدی و یا خسارت بیمه نامه عمر وسرمایه گذاری به شکل بیمه نامه مستمری به عنوان مزایای بیمه نامه مستمری شرکت بیمه پارسیان اشاره کرد.

ضمن آنکه در بیمه نامه‌های مستمری شرکت بیمه پارسیان، امکان انعطاف در پرداخت‌ها و اعمال تغییرات در شرایط برای بیمه‌گزاران فراهم می‌ باشد. این گونه امکانات و مزایا، بیمه‌نامه‌های پارسیان را یک گزینه جذاب برای تأمین نیازهای دوران بازنشستگی تبدیل کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان