اختصاصی صفحه اقتصاد/ بررسی دلایل افزایش پرتفوی بیمه پارسیان نشان داد

حرکت درست پارسیان در مسیر اهداف | جشنواره زمستانه با تخفیفات بیمه پارسیان آغاز شد

سمیرا عسکری

شرکت بیمه پارسیان توانست در سال ۱۴۰۲ نیز مانند سال های گذشته در سطح یک توانگری مالی در صنعت بیمه قرار بگیرد. علت این امر حرکت در مسیر درست اهداف و طرح‌های تعریف‌شده برای امسال است که همچنان تداوم می‌یابد. طرح‌هایی مانند جشنواره زمستانه و تخفیفات و تسهیلات را برای متقاضیان و کسب رضایت و افزایش پرتفوی را برای شرکت بیمه پارسیان به همراه دارد.

حرکت درست پارسیان در مسیر اهداف | جشنواره زمستانه با تخفیفات بیمه پارسیان آغاز شد
صفحه اقتصاد -

شرکت بیمه پارسیان با تولید حق بیمه از تمام انواع بیمه نامه‌ها و رشته‌های بیمه‌ای یکی از متوازن‌ترین سبد‌های بیمه‌ای را داراست و عدم تکیه بر رشته‌ای خاص جزو ویژگی‌های سبد پرتفوی این شرکت است. این شرکت با سرمایه ۱۳ هزار میلیارد در حوزه بیمه فعالیت می‌کند.

 شرکت بیمه پارسیان با ثبت یک عملکرد مطلوب و روندی رو به رشد در رسیدن به اهداف از پیش‌تعیین شده در مسیر افزایش سرمایه گذاری، سودآوری و تحول دیجیتال و بهبود فرآیند، رشد درآمد و سطح توانگری مالی طرح‌های آتی خود را برنامه‌ریزی کرده است، به نحوی که در تازه‌ترین رده‌بندی دی ماه ۱۴۰۲ موفق شد همچون سال‌های گذشته دوباره در سطح یک توانگری مالی قرار بگیرد.

شرکت بیمه پارسیان در پایان آبان ۱۴۰۲ موفق شد تا پرتفوی شرکت را بیش از کل سال گذشته که رقمی نزدیک به ۸۰ هزار میلیارد ریال بود، برساند که نمایانگر اهداف تحقق اهداف تعریف شده برای سال ۱۴۰۲ و قرار گرفتن در مسیر صحیح برنامه‌های منسجم و دقیق پارسیان است.

 موفقیت‌ها و عملکرد تحسین‌برانگیز بیمه پارسیان را می‌توان نتیجه اجرای برنامه‌های فناورمحور در ارایه خدمات و محصولات جدیدی عنوان کرد که برای اولین بار در صنعت بیمه کشور با جدیت دنبال و اجرا می‌شود.

بیمه پارسیان یکی از شرکت‌های بیمه معتبر و فعال در ایران است که در زمینه بیمه های اموال، مسئولیت و اشخاص فعالیت دارد. از جمله بیمه‌نامه‌های این شرکت که با استقبال چشمگیری مواجه شده است، بیمه‌های مسئولیت پارسیان می‌باشد که در جشنواره زمستانه، امتیازاتی خاص برای متقاضیان و دریافت‌کنندگان این بیمه‌نامه توسط این شرکت در نظر گرفته شده است.

بیمه‌های مسئولیت پارسیان را می‌توان به پنج دسته کلی تقسیم بندی کرد که عبارتند از بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، بیمه مسئولیت حرفه‌ای و بیمه مسئولیت مدنی عمومی، بیمه مسئولیت مدنی تولیدکنندگان کالا در قبال استفاده کنندگان و اشخاص ثالث و بیمه مسئولیت مدنی ناشی از اجرای قرارداد، که هر کدام مزایا و شرایطی ویژه را دارا می‌باشند.

شرکت بیمه پارسیان، اقدام به برگزاری جشنواره زمستانه بیمه های مسئولیت با تخفیفات و تسهیلات ویژه به بیمه‌گزاران جدید و یا پروژه‌های جدید بیمه‌گزاران قدیم کرده است. پارسیان با هدف حمایت از بیمه‌گزاران و تکریم مشتریان نسبت به ارایه تسهیلات ویژه برای انواع بیمه های مسئولیت بیمه پارسیان در این جشنواره که از یکم دی ماه آغاز شد، اقدام می‌کند.

 در جشنواره زمستانه بیمه پارسیان که تا پایان سال ۱۴۰۲ ادامه دارد، تسهیلات ۱۵ تا ۴۵ درصدی به تمامی رشته های بیمه مسئولیت اعم از مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی و مسئولیت مدنی بیمه‌گزار ناشی از اجرای عملیات ساختمانی درقبال اشخاص ثالث و سایر رشته های این بیمه، ارایه می گردد.

 علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ شرایط جشنواره و آگاهی از تسهیلات ارایه شده می توانند به شعب و نمایندگی های بیمه پارسیان در سراسر کشور و یا سایت رسمی شرکت به آدرس www.parsianinsurance.ir مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان