در بررسی سامانه هوشمند پاسخگویی بیمه پارسیان مشخص شد

شفافیت، سرعت و دقت در ارایه خدمات با پارسی چت

شرکت بیمه پارسیان که همواره ارایه خدمات مبتنی بر نیازهای مشتریان را طراحی و اجرا می‌کند، این‌بار و همگام با پیشرفت عصر تکنولوژی و ورود هوش مصنوعی به عرصه فناوری‌های دنیا از سامانه هوشمند پاسخگویی خود با عنوان «پارسی چت» رونمایی کرد.

شفافیت، سرعت و دقت در ارایه خدمات با پارسی چت
صفحه اقتصاد -

بیمه پارسیان که اهدفی همچون طراحی و ارائه محصولات هوشمند، افزایش آگاهی از ضرورت بیمه در زندگی روزمره، ارتقای فرهنگ بیمه در جامعه را با شناسایی نیازهای جامعه هدف خود دنبال می‌کند، با معرفی "پارسی چت"، به عنوان نخستین سیستم پاسخگویی هوشمند در صنعت بیمه، گامی مهم در راستای نوآوری و ارتقای خدمات به مشتریان در مسیر تحول دیجیتال خود برداشته است.

 در گذشته یک مرکز تماس از نظر بسیاری از ما به عنوان انباری مملو از میزهای کوچک تصور می‌شد که در آنجا کارمندانی خسته به صورت بی‌وقفه مشغول جواب‌دادن به تماس‌ها و پیگیری بودند! اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی‌های روز دنیا شرکت هایی که مدیریت مراکز تماس مدرن را برعهده دارند پس از درک تاثیر بهبود در آموزش و ارایه خدمات سریع به مشتری بر روی کاهش فرسودگی مرکز تماس و افزایش نرخ حفظ و رضایت مشتری، اقدام به راه‌اندازی سامانه‌های پاسخگویی آنلاین کرده‌اند.

 در بازارهای رقابتی، شرکت‌ها و سازمان‌هایی موفق عمل کرده‌اند که با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته‌اند خدمات شایسته و راهنمایی‌های سریعی را به جامعه مخاطب و هدف خود ارایه نمایند. شرکت بیمه پارسیان از جمله شرکت‌های فعال در صنعت بیمه ایران است که همگام با پیشرفت تحول دیجیتال در دنیا برای برخورداری بیمه‌گزاران و بیمه‌شوندگان از آخرین دستاوردها و راهنمایی‌های خدماتی اقدام به راه‌اندازی نخستین سامانه هوشمند پاسخگویی تحت عنوان «پارسی چت» کرده است.

 این سامانه پیشرفته و هوشمند پاسخگویی متمایز از سامانه‌های پاسخگویی آنلاین مراکز تماس می‌باشد. بدین معنا که سامانه‌های پاسخگویی آنلاین، به تماس‌ها و سوالات مشتریان پاسخ داده می‌شود و این سیستم تماس‌های ورودی را به بخش‌های مورد نظر انتقال می‌دهد.

426757_778

 این در حالی است که پارسی چت بیمه پارسیان، به عنوان یک چت بات، با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیشرفته، قادر است به طور هوشمندانه به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ دهد. با این ابزار نوآورانه، مشتریان می‌توانند به‌صورت آنلاین و در هر زمانی از این سرویس استفاده کرده و پاسخ‌های دقیق و سریعی درباره محصولات بیمه‌ای، روند ادعا و خسارت، شرایط بیمه نامه و سایر موارد مرتبط را دریافت کنند.

 روش کار در پارسی چت بیمه پارسیان بدین صورت است که این سیستم پیشرفته با طبقه‌بندی سوالات در دسته بندی های انواع بیمه ها اقدام به جوابدهی مطلوب و راهنمایی سریع می‌کند.

 به دلیل هوشمندمحور بودن این سامانه، برخی سوالات پرتکرار به صورت پیش فرض برای مخاطب نمایش داده می شود. با این روش، بیمه گزاران و مشتریان در کمترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت خواهد کرد.

 از دیگر ویژگی‌های چت بات بیمه پارسیان که سبب تفاوت آن با دیگر سامانه‌های آنلاین پاسخگویی است این می‌باشد که تمامی سوالات و نیازهای مشتریان مستند تهیه می‌شود که به نیروهای انسانی برای پاسخگویی به مشتریان کمک شایانی می‌کند.

 شرکت بیمه پارسیان با معرفی این چت بات، گامی مهم در جهت تسهیل در ارتباط با مشتریان و خدمات‌دهی بهتر و سریع‌تر برداشته است که قطعاً به ارتقای تجربه مشتریان و بهبود فرآیندهای صنعت بیمه کمک خواهد کرد. متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت بیمه پارسیان و یا از طریق نشانی https://parsichat.parsianinsurance.com/ این خدمت را دریافت کنند.

 با توجه به سرعت در ارایه خدمات شرکت بیمه پارسیان از طریق سامانه هوشمند پارسی چت و همچنین مستندسازی و طبقه‌بندی سوالات مخاطبان می‌توان به این نتیجه مهم به عنوان یک مزیت اساسی رسید که چت بات بیمه پارسیان نمایانگر شفافیت، دقت و سرعت در ارایه خدمات به مشتریان این شرکت فعال و نوآور در عرصه بیمه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان