پیام رئیس کل بیمه مرکزی بمناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان

13 آبان ماه روز افتخارآفرینی مردان و زنانی است که در راه مبارزه برای آرمان‌خواهی و برچیده شدن ریشه ستم و استکبار گام برداشتند و این روز تاریخی بزرگ را که برگ زرین رویدادهای سرنوشت‌ساز تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و نماد دانایی، اقتدار و پاس داشت ارزش‌های دینی و ملّی است را رقم زدند.

پیام رئیس کل بیمه مرکزی بمناسبت گرامیداشت 13 آبان
صفحه اقتصاد -

این روز که یادآور سه واقعه مهم در مبارزه با رژیم جنایتکار آمریکا و مداخله‌های آن کشور در امور داخلی دولت‌های مستقل دنیا؛ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در محوطه دانشگاه تهران و تبعید حضرت امام خمینی (ره) است، پرتوی تابناک از انوار الهی را بر دل مؤمنان تابانید و درس‌هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری آموخت.

این روز در سال جاری مصادف با شرایطی شده است که شاهد حملات وحشیانه رژیم جنایتکار نامشروع اسرائیل به ملت مظلوم فلسطین هستیم. جنایت‌های رژیم صهیونیستی و دفاع و حضور تمام قد آمریکا در حمایت و مشارکت در کشتار مردم بی دفاع غزّه بخصوص کودکان و زنان، نشاندهده روح شیطانی آمریکا و مرگ انسانیت و اخلاق در میان سیاستمداران و گردانندگان دول غربی است.

وقایع اخیر به خوبی حقانیت مردم شریف ایران به همه جهانیان را ثابت کرد و جای هیچ شکی باقی نگذاشت که آمریکای جنایتکار همدست رژیم اشغالگر و کودک‌کش اسرائیل است.

با این اعتقاد راسخ که فریاد ظلم ستیزی مسلمانان بویژه فلسطینیان در صحنه‌های بین‌المللی، به زودی پیروزی نهایی جبهه حق را محقق خواهد ساخت، فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز را تبریک عرض می‌نمایم.

علی استادهاشمی

رئیس کل بیمه مرکزی

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد