در دومین روز از برگزاری چهارمین همایش تخصصی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران برنامه بازدید از خانه فرهنگ بیمه ایران اجرا شد
در دومین روز از برگزاری چهارمین همایش تخصصی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران، برنامه بازدید از خانه فرهنگ بیمه ایران در سبزه میدان، به عنوان بزرگترین و تنها طرح فرهنگی صنعت بیمه کشوراجرا شد.
داود سیاح مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل در جریان این بازدید طی سخنانی اظهار داشت: بسیاری از اقداماتی که در طول یک سال اخیر صورت گرفته بر پایه شعار ما می توانیم استوار بود چرا که ما مدیون بیمه ایران هستیم.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، وی افزود: طرح «تاسیس خانه فرهنگ بیمه ایران» در راستای توسعه فرهنگ بیمه و آشنایی مردم با خدمات بیمه ایران که بسیاری از آنها برای اولین بار تاریخ صنعت بیمه کشور ارائه گردیده بود، شکل گرفت تا برای نخستین بار در صنعت بیمه کشور،محلی برای بازدید عموم مردم از تاریخ تأسیس، راه اندازی خدمات صدور و پرداخت خسارات توسط یک شرکت بیمه ای ایرانی داشته باشیم.
سیاح مهمترین دستاورد خانه فرهنگ بیمه ایران را تأسیس موزه بیمه ایران، کتابخانه بیمه ایران و ثبت تاریخ شفاهی بیمه ایران عنوان کرد و گفت: خانه فرهنگ یکی از افتخارات خانواده بزرگ بیمه ایران برای نشان دادن کارهای بزرگ پیشکسوتان شرکت به نسل کنونی است که با همت اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل انجام شد و از شما به عنوان سفیران روابط عمومی انتظار دارم برای افزایش اثربخشی و توسعه فعالیتهای این مرکز فرهنگی، نسبت به معرفی آن به بیمه گزاران و همکاران در استان ها تلاش کنید.
در حاشیه این بازدید، کاوسی مسئول خانه فرهنگ بیمه ایران ، با اشاره به حمایتهای حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران برای راهاندازی خانه فرهنگ ، اظهار داشت: خانه فرهنگ نماد و شناسنامه تاریخ پرافتخار بیمه ایران محسوب میشود و ما درحال حاضر در این مرکز فرهنگی بیش از ۱۲هزار جلد جمع آوری کردیم که بخشی از این کتاب ها به عنوان کتاب های مرجع بیمه ای و غیر بیمه ای به زبان انگلیسی ، فرانسه وفارسی برای استفاده مردم و محققین صنعت بیمه فهرست بندی و موضوع بندی گردیده است.
وی در ادامه افزود: خانه فرهنگ مکانی برای ثبت خاطرات جمعی تاریخ پرافتخار بیمه ایران است که در طول مدت فعالیت خود اقدامات زیادی برای ارایه خدمات بیمه ای به مردم عزیز کشورمان انجام داده که قسمتی از این خدمات به صورت عکس و پوستر در معرض بازدید عمومی قرار گرفته که از جمله آنها می توان به ارایه بیمه نامه تضمین کیفیت کالا برای شرکت آزمایش در سال ۱۳۳۸ ، تصویر کاخ بیمه ایران در سعدی ، ساختمان بیمارستان شماره یک بیمه ایران برای ارایه پوشش های بیمه ای به کارمندان و کارگران تحت پوشش بیمه های درمان ، تابلوهای نقاشی استاد ابراهیمان طراح هتل عباسی اصفهان ، هتل ۷۰۰ اتاقه ایران و ژاپن در سی طبقه ،تصویر چک پرداخت خسارت سنگین پتروشیمی بوعلی ، وضعیت سبزه میدان و شعبه بازار بیمه ایران ، برگ ثبت مالکیت قریه نازی آباد در دهه ۳۰ شمسی ، ...اشاره کرد.
گفتنی است سید عباس فرجی معاون مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل توضیحات کاملی در خصوص اهداف و برنامههای این همایش و تقسیم بندی استانها به مناطق ۵گانهج و انتخاب دبیران مناطق ارائه نمود و در ادامه پس از رای گیری محمدرضا محمد حسینی دبیر منطقه یک ، شیلا صانع زاده دبیر منطقه دو ، محمد مهدی عقیقی دبیر منطقه سه ، محمد شفیعی دبیر منطقه چهار و مجتبی حاج حسینی به عنوان دبیر منطقه پنج برگزیده و معرفی شدند و پس از نمایش گزارش های تصویری با محتوای تاریخ تأسیس و معرفی اقدامات بیمه ایران ، بازدید از قسمت های مختلف این مرکز فرهنگی و اعطای تقدیر نامه به مسیولین روابط عمومی استان ها ، پایان بخش برنامه های این همایش بود.
نظر شما