برگزاری اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه
صفحه اقتصاد - اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه با رویکرد جذب و نگهداری شبکه فروش در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه در محل سالن همایش هتل پردیسان مشهد و با همت انجمن
صفحه اقتصاد - اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه با رویکرد جذب و نگهداری شبکه فروش در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه در محل سالن همایش هتل پردیسان مشهد و با همت انجمن ملی بازاریابی ایران و با حضور و سخنرانی دکتر کریمی و دکتر کاردگر، دکتر مظلومی، دکتر موهبتی، پروفسور وظیفه دوست، دکتر روحی، دکتر درگی، دکتر شریعتی و مدیران استانی شرکتهای بیمه و هیئت رئیسه شورای هماهنگی شرکتهای بیمه در استان خراسان رضوی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در این همایش دکتر کریمی به فرآیند اصلاح آیین نامه سابق کارمزد و تصویب آیین نامه ۱۰۲ شورای عالی بیمه، تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت آیین نامه ۱۰۲ نسبت به آیین نامه ۸۳ و همچنین تبیین و تبعات آن در زندگی حرفهای و کارمزد فروشندگان بیمه اشاره نمودند.
همچنین ایشان به مقایسه وضعیت بروکرها و فروشندگان بیمه در جهان و ایران و نحوه بازاریابی بروکرها در جهان و تفاوت آن با مدل بازاریابی در ایران پرداختند.
دبیرکل سندیکای بیمه گران با ارائه آمار و اطلاعات فروش و خسارت در سال ۱۴۰۱ و تاکید کردند: فروشندگان بیمه بالاخص در رشتههای زیانبار نظیر درمان و ثالث از نرخ شکنی و رقابت های ناسالم پرهیز کنند.
دکتر کریمی لزوم تشکیل انجمن های صنفی نمایندگان و کارگزاران به صورت استانی در جهت احقاق حقوق شبکه فروش و همچنین تعامل این انجمن های صنفی با هیئت رئیسه شورای هماهنگی شرکتهای بیمه در استان امری مهم در صنعت بیمه دانستند و پیشنها دادند: بمنظور تقویت کارگزاران و نمایندگان، بویژه تشکلهای آنان، نمایندگانی از این انجمنها صنفی شبکه فروش به شوراهای هماهنگی بیمه استانها معرفی شوند تا با همکاری سندیکای بیمه گران در هیئتهای رسیدگی کننده به مسائل مالیاتی یا مواردی که در صلاحیت سازمان تامین اجتماعی می باشد، حضور داشته باشند.
گفتنی است در این همایش مدیران عامل بیمه ما و بیمه تعاون و تعدادی از اساتید دانشگاه در زمینه بازاریابی و فروش با استفاده از روشهای روز و علمی، به سخنرانی و ارائه نظر پرداختند.
نظر شما