ایران بروکر / 16 فروردین - 728x90

پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 6 درصد کاهش یافت.

پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام در سطح 2 هزار میلیارد تومان ماندگار بود.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 2 هزار و 10 میلیارد تومان کاهش یافت. روز یکشنبه ارزش معاملات خرد 2 هزار و 720 میلیارد تومان شد و روز دوشنبه به 2 هزار و 936 میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به 3 هزار و 52  میلیارد تومان رسید. در روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد سهام با افت 15 درصدی به رقم 2 هزار و 603 میلیارد تومان رسید.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 2 هزار و 664 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 2 هزار و 837 میلیاردی هفته پیشین، افت 6 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد فولاد بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای وتجارت، شپنا، خودرو و وبملت در رتبه‌های بعدی بودند. 

نماد فولاد همچنین بیشترین حجم معاملات را داشت و نمادهای ذوب، وتجارت، وبملت و خودرو در رده‌های بعدی قرار داشتند. 

روز یکشنبه نیز وبملت، فولاد، خودرو، فملی و خگستر بیشترین ارزش معاملات و نمادهای ذوب، وبملت، شستا، خودرو و کرمان بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز دوشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات به نمادهای وتجارت، فملی، زماهان، فولاد و کرومیت تعلق داشت. در جدول حجم معاملات نمادهای وتجارت، فاذر، وخارزم، ذوب و های‌وب صدرنشین بودند.  

روز سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات به نماد وبملت تعلق داشت و وتجارت، فولاد، وخارزم و خودرو در رتبه‌های بعدی بودند. بیشترین حجم معاملات نیز به وتجارت اختصاص داشت و وبملت، ذوب، وخارزم و شستا در پی آن بودند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای وبملت، وتجارت، فملی، فولاد و وامید بیشترین ارزش و نمادهای وبملت، وتجارت، ذوب، شستا و وبصادر بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

پیش بینی بورس شنبه

از منظر تحلیل تکنیکال می‌توان یک سناریو برای پیش بینی بورس این باشد که شاخص کل در محدوده ۲ میلیون واحدی در حال کف سازی است و می‌تواند از این نقطه صعود خود را آغاز کند.
اما نکته مهم برای آغاز روند صعودی، یک محرک قوی است تا بتواند بازار را از این رکود خارج کند. با توجه به اینکه عامل اصای رکورد کنونی بازار سهام را می‌توان نااطمینانی‌های گسترده دانست بنابراین شرط اولیه برای صعودی شدن بازار کاهش این ریسک‌ها است. در این شرایط به نظر می‌رسد که در مرحله نخست باید منتظر انتخابات ریاست جمهوری بود. پس فعلا تا دو سه هفته آینده محتمل‌ترین سناریو برای پیش بینی بورس ادامه روز های نوسانی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان