صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ | بورس شنبه صعود می کند یا سقوط؟

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ | بورس شنبه صعود می کند یا سقوط؟
صفحه اقتصاد -

آسیه کرمی: در این گزارش به بیان وضعیت بورس در هفته سوم دی ماه ۱۴۰۲ و روند سقوط آن و همچنین پیش بینی بورس روز شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ براساس وضعیت بورس در این هفته پرداخته شده است. 

در نخستین روز هفته سوم دی ماه ۱۴۰۲: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز ۱۶ دی ماه با ادامه روند سقوط و کاهش یک هزار و ۵۳۳ واحدی، در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۷۰۱ واحد قرار گرفت.همچنین شاخص هم وزن بر خلاف شاخص کل رشد ۳۱۶ واحدی داشت و به ۷۵۷ هزار و ۷۵ واحد رسید.

در این روز نمادهای خودرو، فولاد و خساپا بیشترین تاثیر مثبت و اخابر، میدکو و همراه بیشترین تاثیر منفی را بر این شاخص گذاشتند.

روز شنبه حدود ۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم در ۳۸۳ هزار معامله بورس تهران معامله شد و ارزش آن به حدود ۴۵ هزار میلیارد ریال رسید.

در این روز شاخص فرابورس نیز در پایان معاملات با ۱۲ واحد سقوط به ۲۶ هزار و ۱۸۱ واحد رسید.

روز ۱۶ دی ماه، در بازار فرابورس ۳ میلیارد و ۹۵۴ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم به ارزش تقریبی ۹۵ هزار و ۴۴۴ میلیون ریال در ۲۲۷ هزار داد و ستد شد.

روز دوم بورسی هفته سوم دی ماه ۱۴۰۲: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز ۱۷ دی ماه با افزایش یک هزار و ۱۰۴ واحدی، در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۸۱۶ واحد ایستاد. همچنین شاخص هم وزن نیز با افزایش ۲ هزار و ۹۳۱ واحدی به ۷۶۰ هزار و ۲۹ واحد رسید.

در این روز نمادهای فولاد و وکغدیر بیشترین تاثیر مثبت و کچاد و همراه بیشترین تاثیر منفی را بر این شاخص گذاشتند.

روز یکشنبه حدود ۵ میلیارد و ۴۴۴ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم در ۳۵۵ هزار معامله بورس تهران معامله شد و ارزش آن به حدود ۳۶ هزار میلیارد ریال رسید.

روز ۱۷ دی ماه شاخص فرابورس نیز در پایان معاملات با ۶۱ واحد رشد به ۲۶ هزار و ۲۴۱ واحد رسید.

در این روز در بازار فرابورس ۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم به ارزش تقریبی ۲۱۵ هزار و ۵۷۵ میلیون ریال در حدود ۲۳۴ هزار معامله دست به دست شد.

روز سوم بورسی هفته سوم دی ماه ۱۴۰۲: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز ۱۸ دی ماه با ۸۰۰ واحد سقوط، به ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۹۷۵ واحد رسید. همچنین در این روز شاخص هم وزن بر خلاف شاخص کل رشد ۴۲۰ واحدی داشت و به ۷۵۹ هزار و ۶۰۳ واحد رسید.

روز دوشنبه نمادهای شبندر، شپدیس و شپنا بیشترین تاثیر مثبت و خودرو، کگل و اخابر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس در این روز گذاشتند.

در این روز حدود ۷ میلیارد و ۹۷۳ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم در ۳۸۹ هزار معامله بورس تهران معامله شد و ارزش آن به حدود ۴۴ هزار میلیارد ریال رسید.

روز ۱۸ دی ماه شاخص فرابورس در پایان معاملات این روز با ۵ واحد افزایش به ۲۶ هزار و ۲۴۶ واحد رسید.

در این روز در بازار فرابورس ۷ میلیارد و ۵۱۰ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم به ارزش تقریبی ۲۷۶ هزار و ۸۴۶ میلیارد ریال در ۲۸۷ هزار دست به دست شد.

روز چهارم بورسی هفته سوم دی ماه ۱۴۰۲: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز ۱۹ دی ماه با ۲۵۶۶ واحد رشد، به ۲ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۵۲۱ واحد رسید. همچنین در این روز شاخص هم وزن بر خلاف شاخص کل یک هزار و ۴ واحد افت داشت و به ۷۵۸ هزار و ۵۷۴ واحد رسید.

روز سه شنبه نمادهای شبندر، فولاد، فملی، پارسان، وبصادر و شپدیس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

در این روز حدود ۶ میلیارد و ۳۹۴ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم در ۳۸۹ هزار معامله بورس تهران معامله شد و ارزش آن به حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال رسید.

روز ۱۹ دی ماه، شاخص فرابورس در پایان معاملات امروز با ۴۰ واحد افت به ۲۶ هزار و ۲۰۶ واحد رسید.

در این روز در بازار فرابورس ۵ میلیارد و ۹۸ میلیون سهم، اوراق مالی و حق تقدم به ارزش تقریبی ۱۰ هزار و ۷۹ میلیارد ریال در ۳۴۶ هزار معامله دست به دست شد.

روز پنجم بورسی هفته سوم دی ماه ۱۴۰۲: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه با ۱۴ هزار و ۵۹۱ واحد افزایش، به ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۹۶۴ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن ۴ هزار و ۶۳۸ واحد صعود کرد و به ۷۶۳ هزار و ۲۱۱ واحد رسید.

روز چهارشنبه، نمادهای پارسان، وبملت، فملی، شبندر، فولاد، خودرو و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

روز ۲۰ دی ماه، شاخص فرابورس هم در پایان معاملات با ۶۹ واحد رشد به ۲۶ هزار و ۲۷۵ واحد رسید.

همچنین نمادهای فزر، حگهر، خاور، سرچشمه و تجلی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بورس روز شنبه

در این هفته نمادهای خودرو، فولاد، خساپا، کغدیر، شبندر، شپدیس، شپنا، فملی، پارسان، وبصادر و وبملت  بالاترین تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس و نمادهای اخابر، میدکو، همراه، کچاد خودرو، کگل و اخابر بیشترین تاثیر منفی را بر این شاخص گذاشتند. 

بورس شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ گرد و خاک به پا می کند

و همچنین نمادهای فزر، حگهر، خاور، سرچشمه و تجلی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در آخرین روز بورسی این هفته یعنی روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه با ۱۴ هزار و ۵۹۱ واحد صعود، به ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۹۶۴ واحد و شاخص هم وزن نیز ۴ هزار و ۶۳۸ واحد افزایش یافت و به ۷۶۳ هزار و ۲۱۱ واحد رسید. احتمال رشد اندک بورس روز شنبه وجود دارد، البته باید منتظر ماند و دید که بورس کدام روند را در پیش خواهد گرفت. آیا بورس هفته چهارم دی ماه را سبزپوش آغاز می کند یا خیر؟ 

گفتنی است که بورس گاهی اوقات رفتار دوگانه ای دارد و احتمال اینکه در اوایل هفته چهارم دی ماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس نیز کاهش یابد، وجود دارد و اخبار متفاوت می تواند بر این شاخص تاثیر بگذارد.

بورس فردا چه می شود؟ بورس شنبه به سمت صعود می رود یا سقوط؟ 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان