پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳

معاملات امروز (سه شنبه) بازار سهام پس از ریزش‌های پیاپی، امید بخش به‌نظر رسید. بورس فردا چگونه خواهد بود؟ آیا روزهای خوب بورس فرا رسیده و رشد بازار سرمایه آغاز شده است؟

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

معاملات بازار سهام امروز (سه شنبه) همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد مثبت پیش‌رفت و بسیاری از نمادهای مطرح بازار صف خرید بستند.

بازار از همان دقایق ابتدایی با تحرکات خریداران همراه بود و در فاصله کوتاهی بسیاری از سهام بازار به سمت صف خرید کشیده شدند. در ادامه معاملات با مشاهده تحرکات در سهم های شاخص‌ساز خریداران در سایر نمادها نیز ورود کرده و در پایان معاملات پس از روزها ریزش، باردیگر بیش از 60 درصد بازار سبز پوش شدند.

ارزش معاملات خرد امروز به 3 هزار میلیارد رسید که نسبت به روز گذشته نزدیک به هزار میلیارد افزایش داشت. با این حال ارزش معاملات همچنان در بازار سهام نشان‌گر تردید در سهام‌داران و معامله‌گران نسب به روند روزهای آینده بازار است.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با رشد 11 هزار و 714 واحدی به ارتفاع 2 میلیون و 69 هزار واحد بازگشت. این رشد شاخص کل در حالی رقم خورد که 66 درصد بازار به رنگ سبز درآمد و تنها 266 نماد قرمز در تابلوی پایانی معاملات وجود داشت. همچنین، شاخص هم‌وزن نیز با رشد 1 هزار و 154 واحدی به 681 هزار و 700 واحد رسید.

بورس بالاخره خندید!

بازار بورس در سه شنبه 8 خرداد

2,069,847  افزایش (0.57٪) شاخص کل
11,714
681,700  افزایش (0.17٪) شاخص هم‌وزن
1,154
بیشترین تاثیر منفی بیشترین تاثیر مثبت بیشترین ارزش معاملات
بوعلی فملی بوعلی
فخوز فولاد شپنا
شیراز شستا شبندر

پیش بینی بورس فردا 

موج اخبار مثبت مخابره شده به بازار، سه‌شنبه پرتقاضایی را برای بورس رقم زد. در همین راستا، تا انتهای معاملات صف‌های خرید پابرجا ماندند و اخبارهای مثبت نیز یکی پس از دیگر آمدند.

به همین خاطر، به نظر می‌رسد موج اخبار مثبت و محدودیت دامنه نوسان؛ فعلاً انباشت تقاضا برای سهام را تشدید خواهد کرد و می‌تواند یک رشد معقول را برای بازار سرمایه به ارمغان بیاورد.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند بازار در روز چهارشنبه نیز بتواند روز سبزی را به ثبت برساند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد