صورت های مالی منتهی به پایان سال ۱۴۰۲ بانک ملی ایران تصویب شد

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملی ایران منتهی به سال مالی 1402 به ریاست سید‌احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار و صورت های مالی این بانک به تصویب رسید.

صورت های مالی منتهی به پایان سال 1402 بانک ملی ایران تصویب شد
صفحه اقتصاد -

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران منتهی‌ به پایان سال ۱۴۰۲ بانک ملی اظهار کرد: از نیمه دوم سال 1402 سال پرتحرکی برای بانک ملی بود و مجموعا اتفاقات قابل توجهی رخ داد که فارغ از تعارفات رسمی از مدیران و پرسنل خانواده بانک ملی تقدیر می کنم.

خاندوزی با تأکید بر کنترل هزینه های غیر بهره ای بانک، تصریح کرد: برای استفاده از ظرفیت جذب منابع جدید باید بتوانیم از متنوع سازی روش های تأمین مالی به شکل بیشتری استفاده کنیم؛ بانک امسال باید در تدارک ابزارها و روش های جدید از جمله ظرفیت اقلام زیر خط برای کمک به توسعه اقتصادی باشد.

وی به کاهش مطالبات غیر جاری اشاره کرد و گفت: هیئت مدیره در این خصوص باید تدارک ویژه ای برای وصول مطالبات در بانک داشته باشند. چابکی بانک ملی نباید گرفته شود و باید هیئت عامل روش هایی در حوزه هوشمندسازی مدیریت تعبیه کنند. اصلاح ساختاری داخلی بانک موضوع بسیار مهمی است که باید از اولویت ها باشد و بر سیستم یکپارچه مالی نیز باید به شکل ویژه ای تمرکز شود.

رئیس مجمع بانک ملی با اشاره به اموال و سهام مازاد این بانک بیان کرد: بانک ملی خیلی سریع مصوبه هیئت دولت را در خصوص پتروشیمی شازند انجام داد اما سایر موارد را نیز با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید در دستور کار خود قرار بدهد.

وی با بیان اینکه بانک ملی در اعتبار حساب جاری عملکرد خوبی داشته، عنوان کرد: این موضوع ابزار خوب و جذابی خواهد بود تا فعالین اقتصادی از ظرفیت بانک ملی بیشتر استفاده کنند.

خاندوزی عملکرد بانک ملی را در برگزاری مراسم اربعین خوب برشمرد و بیان کرد: در موضوع تسهیلات اربعین، بانک ملی پیشگام و خوشنام بود که امسال نیز حتما این موضوع ادامه پیدا کند، چون این دست کارها خیر و برکت دارد و مردم را به خود جذب خواهد کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد