تاکید بر خدمات دهی مطلوب به مشتریان در بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از شعب سابق موسسه نور

عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران در بازدید از بخش های مختلف چند شعبه سابق موسسه مالی و اعتباری نور در تهران که به بانک ملی ایران منتقل شده اند، بر مشتری مداری و ارائه خدمات بهینه تاکید کرد.

تاکید بر خدمات دهی مطلوب به مشتریان در بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از شعب سابق موسسه نور
صفحه اقتصاد -

حسن مونسان در بازدید از این شعب که رئیس اداره کل بانکداری تجاری بانک ملی ایران نیز حضور داشت، وظایف ذاتی واحدها را متذکر شد و روند ارائه خدمات را به مشتریان مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، وی در نشست صمیمی با روسا و کارکنان این شعب ضمن آشنایی با روند کاری این واحدها، به مواردی چون وصول مطالبات، کسب سهم از بازار، مدیریت دارایی و بدهی، تخصیص مناسب دستگاه های خودپرداز، جانمایی شعب، توسعه پایانه های فروش متناسب با بازاریابی و… اشاره کرد و محدودیت ها و مشکلات مربوطه را بر اساس ارزیابی مراجعان به شعب و میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

مونسان با تاکید بر مشتری مداری و تکریم مشتریان در این بازدیدها، مذاکرات با واحدهای تجاری، اجرای صحیح و دقیق تعهدات و همچنین جلب رضایت مندی مشتریان را از مهم ترین وظایف روسا و کارکنان این واحدها دانست.

معاون امور شعب بانک ملی ایران در پایان ضمن گفت و گوی صمیمی با کارکنان شعب، از نزدیک در جریان فعالیت این شعب قرار گرفت و ضمن بازدید از بخش های مختلف، از زحمات و تلاش های کارکنان آن ها تقدیر کرد. در ادامه کارکنان نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل و مشکلات امور محوله مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان