آغاز ثبت نام وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی از این روز

بر اساس وعده سازمان تامین اجتماعی ثبت نام وام ۳۰ میلیون تومانی مرحله دوم تا چند روز آینده از طریق کانون‌های بازنشستگی و یا دفاتر پیشخوان دولت انجام خواهد شد.

آغاز ثبت نام وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی از این روز
صفحه اقتصاد -

بر اساس وعده سازمان تأمین اجتماعی ثبت نام وام ۳۰ میلیون تومانی مرحله دوم تا چند روز آینده از طریق کانون‌های بازنشستگی و یا دفاتر پیشخوان دولت انجام خواهد شد؛ ثبت نام اینترنتی است و نیازی به مراجعه حضوری ندارد.

اما همه ثبت نام کنندگان به شرط دارا بودن شرایط دشوار دریافت، وام نخواهند گرفت؛ و پیش از این اعلام شده است «با توجه به محدود بودن سهمیه اختصاصی به نسبت جمعیت بازنشستگان و کثرت متقاضی، تسهیلات اختصاصی به صورت قرعه‌کشی در سایت تأمین اجتماعی قرار خواهد گرفت».

ثبت نام وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی از روز سه شنبه این هفته آغاز می شود.

در واقع بازنشسته‌ای که واجد شرایط است بازهم باید منتظر قرعه‌کشی بماند. بازنشستگان برای شرکت در قرعه‌کشی باید شرایطی از جمله محدودیت سنی، عدم وجود چک برگشتی و عدم بدهکاری به سیستم بانکی کشور داشته باشند.

شروط لازم جهت ثبت نام  اخذ وام قرض الحسنه 

1ـ بازنشسته عضو کانون  میبایست حقوق خود را  از شعب  بانک رفاه شهر تهران  دریافت نماید.
(سایر بانک ها به دلیل عدم امکان کسر اقساط توسط بانک عامل نمی توانند وام پرداخت کنند)

2ـ باتوجه به قوانین بانک مرکزی سن بازنشسته  متقاضی وام میبایست کمتر از ۷۷ سال تمام باشد.
3ـ بازنشسته باید فاقد بدهی بانکی ،‌چک برگشتی و اقساط معوقه وام از سایر بانک های کشور باشد (مطابق مقررات بانک)

 4ـ بازنشسته نباید در ۳ سال گذشته از تسهیلات وام بانک رفاه استفاده کرده باشد.                  
5- مبلغ وام ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال معادل سی میلیون تومان می باشد و باز پرداخت مطابق مقررات بانک میباشد 

6- بازنشسته/مستمری بگیر که درخواست وام دارد باید سیم کارت بنام خود داشته باشد ،توجه داشته باشیدشماره تلفن همراه وارد شده صرفا می بایست متعلق به شخص بازنشسته/مستمری بگیر باشد
این درخواست صرفا جهت  پیش ثبت نام وام میباشد 
به دلیل محدودیت در تعداد وام چنانچه به هر دلیل با پرداخت وام شما موافقت نگردید  کانون بازنشستگان هیچ گونه مسئولیتی در قبال پرداخت وام  به بازنشسته ندارد.         
با توجه به دستورالعمل سازمان تامین اجتماعی و کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور  به دلیل محدودیت در تعداد وام  و کثرت متقاضیان اولویت  اخذ وام با حداقل بگیران  ،  بیماران خاص و صعب العلاج و همچنین افرادی که فرزندان آنها در شرف ازدواج میباشد و یا  در حال جابجائی مسکن جهت اجاره نشینی با ارائه مدرک معتبر میباشد . 
در صورت اشتباه در درج مندرجات فرم ، مسئولیت آن به عهده بازنشسته میباشد 
7-در صورت موافقت بانک رفاه با در خواست شما از طریق پیامک به شماره موبایل شخص بازنشسته اعلام می گردد

8-اندسته از عزیزانی که پیامک وام را از بانک رفاه دریافت نمودند موجودی حساب بانک رفاه خود را حداقل بملغ ۵۰۰۰۰۰ ریال  جهت کسر مبلغ تمبر برای واریز وام در خواستی نگه دارند و به هیچ عنوان موجودی حساب را صفر نکنند

راهنمای کامل پیش ثبت نام وام

**مشخصات خواسته شده را طبق عکس ذیل با دقت وارد نمایید

** لطفا تاریخ تولد و تاریخ عضویت را با توجه به عکس و راهنما وارد نمایید.

safe avale sabt vam

**برای انتخاب ماه ابتدا روی قسمت ماه کلیک کنید و در کادر روبرو ماه مورد نظر را انتخاب کنید (طبق عکس ذیل)

**برای انتخاب سال ابتدا روی قسمت سال کلیک کنید و در کادر روبرو سال مورد نظر را انتخاب کنید (طبق عکس ذیل)

** لطفا نام ،نام خانوادگی ، نام پدر و ادرس را حتما به فارسی وارد نمایید.  
    ** شماره مستمری را لطفا از طریق دفترچه بیمه و یا کارت عضویت طبق عکس ذیل وارد نمایید، (کد ۱۰ رقمی که با صفر شروع نمیشود)

** کد شعبه را از طریق کارت عضویت طبق عکس ذیل  به درستی انتخاب کنید، ( شعبه اخرین محل تایید حقوق دریافتی شخص میباشد )
** تلفن همراه و ثابت را به درستی وارد نمایید مرحله نهایی تایید وام شما صد در صد نیاز به تلفن تماس دارد و در صورت اشتباه بودن مسیولیتی به عهده کانون نمیباشد.
** تاریخ عضویت و شماره عضویت را فقط از کارت عضویت کانون طبق عکس ذیل وارد نمایید.
 

** در قسمت "شعبه بانک رفاه که حقوق خود را از آن دریافت می کنید" لطفا شعبه بانک را وارد کنید  به عنوان مثال : بانک رفاه جنت اباد به نام خود محل استقرار بانک میباشد و میبایستی در کادر جنت اباد را وارد کنید

بازنشسته گرامی : خواهشنمد است در صورتیکه شرایط مذکور در بالای صفحه را ندارید لطفا ثبت نام نفرمایید
اطلاع رسانی جهت موافقت با در خواست وام  صرفا به صورت پیامکی توسط سازمان تامین اجتماعی  انجام میشود ،لطفا از مراجعه حضوری جهت پیگیری به کانون بازنشستگان خودداری نمایید.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی به بازنشستگان تأمین اجتماعی قانون و عدالت را رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم برخی بازنشستگان تأمین اجتماعی از پرداخت تسهیلات محروم هستند چرا؟

  • ناشناس

    در خصوص عدم پرداخت وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی به اطلاع می‌رساند بازنشستگانی که از سال 1395 تاکنون برای وام 2، 5، 10، 15، 20 و 30 میلیون تومانی ثبت نام و هنوز وام خود را دریافت نکرده اند.

    تکلیف وام 100 میلیونی بدون ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد؟
    وام 100 میلیونی بدون ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی به کجا رسید؟ و این در حالی است که متأسفانه از بهمن ماه سال 1400 تاکنون هیچ خبری پرداخت وام 100 میلیونی بدون ضامن بازنشستگان نیست چرا؟

  • ناشناس

    ماجرای همسان‌سازی بازنشستگان تامین اجتماعی به کجا رسید! همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی انجام می‌شود؟ فوری؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه کی واریز می‌شود؟ 5 ماه و 10 روز است از سال 1403 گذشت که متأسفانه هنوز هم تکلیف همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مخشص، معلوم و روشن نیست چرا؟! واریز علی الحساب 2 میلیون تومانی تیر و مرداد برای بازنشستگان از شنبه / امروز شنبه 10 شهریور هست ولی اما متأسفانه هیچ خبری نیست چرا؟ علی الحساب تیر و مرداد همسان سازی بازنشستگان چرا واریز نشد؟ + فیلم

  • دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند.

    دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود
    دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند
    دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند.
    بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است.
    دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.

  • حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

    در مجلس شورای اسلامی بیش از 300 الی 400 نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند ولی اما فقط متأسفانه 1 و 2 نفر از حق و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بیقه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟

    حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

  • ناشناس

    وام فوری ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران با سود ۴ درصد | شرایط آسان دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیونی بانک رسالت با اقساط ۶۰ ماهه و باز هم ۱۰۰ درصد فقط دروغ است.

  • بازنشسته تامین اجتماعی از نسیم شهر بهارستان

    سوال اینجاست که بنده هم از اسفند ماه سال 1395 تاکنون بازنشسته تامین اجتماعی هستم پس چرا به بنده وام نمی دهند.
    بازنشسته تامین اجتماعی از نسیم شهر بهارستان

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    وعده وام ۱۰۰ میلیون تومانی مردم را سرگردان کرده است

    برای دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بانک رفاه کارگران مراجعه کردم که به گفته متصدی بانک ابتدا باید ۱۰۰ میلیون تومان به مدت ۳ ماه در بانک سپرده‌گذاری ‌کنم تا در صورت تایید، بعد از این مدت بتوانم وام بگیرم و یا اگر ۵۰ میلیون تومان سپرده بگذارم، می‌توانم وام ۴۰ میلیون تومانی دریافت کنم! سوال اینجاست که اگر یک فرد بازنشسته این مبلغ پول را داشته باشد، دیگر چه نیازی به دریافت وام دارد؟ چرا بانک مرکزی ابلاغیه این وام‌ها را همان‌گونه که در رسانه‌ها اعلام می‌کنند، به بانک‌ها نمی‌فرستد تا بازنشستگان و شاغلان از این سردرگمی نجات یابند؟

    بازنشسته تامین اجتماعی

    بازنشستگان متقاضی وام تأمین اجتماعی را سرگردان کرده‌اند

    با توجه به اعلام مسئولان تأمین اجتماعی برای دریافت وام بازنشستگان به بانک رفاه کارگران به عنوان بانک عامل پرداخت مستمری‌ام مراجعه کردم که گفتند از این وام خبری نیست و اگر وام دیگری می‌خواهی، باید سپرده‌گذاری کنی تا پس از ۶ ماه اگر شرایط‌اش را داشتی، به تو وام پرداخت شود. بعد با کلی هزینه به شعبه تأمین اجتماعی واقع در جنب بیمارستان این سازمان رفتم که پاسخ دادند باید به کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مراجعه کنم، که در آنجا هم متوجه شدم سایت پرداخت وام به بازنشستگان مسدود شده است!‌ چرا مسئولان تأمین اجتماعی عده‌ای پیرمرد و پیرزن بازنشسته را برای دریافت وام به دنبال نخودسیاه می‌فرستند و قبل از آن که منابع آن را برای تمامی مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی تامین کنند ، خبرش را اعلام می‌دارند؟

    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • ناشناس

    خبر داغ از متناسب سازی حقوق بازنشستگان | چرا علی الحساب تیر و مرداد همسان سازی واریز نمی شود؟
    چرا مبلغ یک میلیون علی الحساب تیر ماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی امروز 10 شهریور واریز نشد؟ْ
    چرا مبلغ یک میلیون علی الحساب مرداد ماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی امروز 10شهریور واریز نشد؟ْ

  • ناشناس

    زمان واریز وام ۳۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان تهرانی مشخص شد. پس بقیه بازنشستگان سایر استان ها وشهرستانی ها آ دم نیستد این چه قانون و چه عدالت در کشور اسلامی است.

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    از سال 1395 تاکنون هنوز هم وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی به ما ندادند چرا؟

  • ناشناس

    در مورد ثبت‌نام وام ۳۰میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی قانون و عدالت را رعایت کنید پس بقیه بازنشستگان سایر استان ها وشهرستانی ها آ دم نیستد این چه قانون و چه عدالت است

  • ناشناس

    قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12، 15، 20 و 30 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی نداده اند چرا؟ ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.

  • ناشناس

    قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12، 15، 20 و 30 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی نداده اند چرا؟ ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.

  • ناشناس

    واریزی ۳۵ میلیون تومانی وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری/ سوال اینجاست که آیا فرزندان بازنشستگان تامین اجتماعی جزو وابسته به حکومت نظام جمهوری نیستند.

  • ناشناس


    تا شنبه ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود ولی اما متأسفانه هیچ خبری واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی نیست چرا؟

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد