بازنشستگان و ایثارگران بخوانند | علت دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با وزیر نفت و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چه بود؟

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به منظور هم افزایی و افزایش مشارکت و سرمایه گذاری هلدینگ‌ها و شرکت های وابسته به این صندوق با بنگاه های اقتصادی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی در دیدارهای جداگانه ای با وزیر نفت و همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفتگو کرد.

بازنشستگان و ایثارگران بخوانند | علت دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با وزیر نفت و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چه بود؟
صفحه اقتصاد -

«نعمت الله ترکی» با هدف توسعه فعالیت های هلدینگ صبا انرژی و شرکت های وابسته به آن از جمله پتروشیمی جم، پیروپیلن جم، صبا فولاد و سایر شرکت های فعال در حوزه نفت، گار و انرژی با «جواد اوجی» وزیر نفت، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار بر هم افزایی بین وزارت نفت و صندوق بازنشستگی کشوری و توسعه سرمایه گذاری ها و طرح های و پروژه های ملی و کمک به چرخه اقتصادی کشور تاکید شد.

ترکی همچنین با حضور در بنیاد شهید و امورایثارگران با «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار، گزارشی از اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری در یک سال اخیربه ویزه در حوزه اقتصادی، معرفی مدل صندوق در انتصابات و بکارگیری نخبگان و همچنین سند راهبردی صندوق ارائه کرد.

در این نشست، دو طرف ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی و مشارکت بین شرکت های وابسته، پیرامون ظرفیت های موجود و طرح های احتمالی قابل اجرا در آینده بحث و تبادل نظر کردند.

لازم به یادآوری است، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در قالب برنامه مستمر و از پیش تعیین شده، در کنار رایزنی با مقامات ارشد دولت و مجلس برای رسیدگی به مهم ترین مسائل و نیازهای بازنشستگان کشوری از جمله موضوع همسان سازی حقوق و اجرای ماده ۸۵قانون مدیریت خدمات کشوری، در حوزه اقتصادی نیز با هدف توسعه سرمایه گذاری و ریل گذاری اجرای طرح های بزرگ و سودآور اقتصادی برای تامین هرچه بیشتر منابع تامین کننده حقوق بازنشستگان با مقامات کشوری و لشکری گتفگو و مذاکره می کند که حاصل آن امضای تفاهم نامه های متعدد اقتصادی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    بنام جانبازان بکام آقایون ، اینها فقط به ظاهر لباس و رنگ موهای خودشان وقت کنند برسند چه غم دارند اگر جانبازی داروی خود را بدون تعرفه بیمه و به قیمت آزاد نتواند بخرد؟ کافیست یک روز جلوی درمانگاه 29 فروردین در میدان حر بنشینید و خیل مردم و جانبازان نا راضی از کمبود و نبود و گرانی دارو را به جشم ببینید من فقط برای یک قلم دارو باید ماهیانه خدود 700 هزار تومن از خقوق بازنشستگیم را تقدیم آقایان کنم . در جامعه هم مردم فکر میکنند این حضرات سراپای حانبازان را طلا گرفته اند .

  • ناشناس

    من به علت بیماری مجبور به رفتن دکتر درماه شش یاهفت بار شده ام درصورتی کهبیمه دی میگوید ما درماه چهار بارویزیت قبول میکنیم تکلیف ما چیست. یکی جواب بدهد گناه کرده ایم جانباز پنج درصد هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان