با اضافه شدن ۲ فروند هواپیما به ناوگان هواپیمایی چابهار؛

نخستین پروازهای بین‌المللی هواپیمایی چابهار با “مقصد نجف” کلید خورد

با تلاش‌های شرکت هواپیمایی چابهار، یک فروند هواپیما MD-82 این شرکت پس از چک های دوره‌ای به ناوگان عملیاتی بازگشته و یک فروند هواپیمای جدید MD-83 نیز با صندلی های فول بیزینس وارد ناوگان شده است.

نخستین پروازهای بین‌المللی هواپیمایی چابهار با “مقصد نجف” کلید خورد
صفحه اقتصاد -

شرکت هواپیمایی چابهار از جمله شرکت‌های وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری (صندوق بازنشستگی هما) است که با توجه به اهمیت تسهیل سفر زائرین اربعین حسینی از روز نهم شهریورماه سال جاری اولین پرواز بین المللی این شرکت به مقصد نجف اشرف جهت خدمت به زوار اربعین حسینی آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، این برای اولین بار است که شرکت هواپیمایی چابهار، پروازهای بین المللی اجرا می کند.

همچنین طبق اعلام صندوق بازنشستگی هما و شرکت هواپیمای چابهار، طی روزهای آتی در راستای افزایش خدمات مسافرتی فرودگاه پیام کرج و امکان سفرهای هوایی ساکنین استان البرز، پروازهای این شرکت به مقصد نجف از فرودگاه مذکور صورت خواهد گرفت.

“نعمت الله ترکی”، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این خصوص گفت: سیاست صندوق بازنشستگی کشوری استفاده از تمام ظرفیت و امکانات شرکت‌های تابعه برای خدمت رسانی به مردم به ویژه بازنشستگان عزیز و افزایش سودآوری و فعالیت‌های اقتصادی آنهاست.

وی تصریح کرد: با انتقال صندوق هما به صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت‌های آن از جمله شرکت هواپیمایی چابهار به شرکت‌های صندوق اضافه شده که ظرفیت آن برای خدمت بیشتر به بازنشستگان عزیز کشوری استفاده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان