خبر مهم برای جانبازان و ایثارگران امروز ۴ شهریور ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره خبر مهم برای جانبازان و ایثارگران امروز ۴ شهریور ماه 1402 پرداخته شده است.

خبر مهم برای جانبازان و ایثارگران امروز ۴ شهریور ماه 1402
صفحه اقتصاد -

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرای ۸ کلان برنامه سلامت محور در بنیاد شهید خبر داد و گفت: اهداف ما تأمین سلامت جامعه نگر و خانواده محور است.

محمد میرزابیگی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهارداشت: در حوزه نظام سلامت بنیاد شهید دو اقدام جدید رخ داده است یکی مبحث ادغام حوزه سلامتی و اجتماعی و دیگری ساختار شبکه ای و تشکیلاتی برای عمل به ساختار اداری در ۳ بخش شورای سیاست گذاری سلامت، قرارگاه ملی مسکن و ستاد ملی کارآفرینی و اشتغال است.

وی افزود: سلامت برنامه بین بخشی محسوب می‌شود و ۱۷ وزارتخانه درگیر آن هستند و مسکن، رفاهیات و اجتماع و … در سلامت حائز است و برخورداری اجتماعی، اقتصادی، روانی و رفاهی و.... در سلامت تأثیر گذار است.

میرزابیگی با بیان اینکه ساختارهای حوزه سلامت نیاز به بروزرسانی دارد، بیان داشت: خدمات و مراقبت‌های سلامت و سالمندی به ۳ روش مستقیم، غیر مستقیم و ستادی و نظارتی خواهد بود.

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قرارگاه مسکن با رویکرد بین بخشی جهت استفاده از امتیازات طرح جهش ملی مسکن و متمرکز کردن امتیازات قانونی ایثارگران است.

وی بیان داشت: ستاد ملی کارآفرینی و اشتغال هم با تفکیک موضوع کارآفرینی و اشتغال در نظر گرفته شده همچنین ۸ کلان برنامه در حوزه سلامت داریم که هوشمند سازی نظام خدمات بیمه‌ای از جمله این موارد است.

میرزابیگی گفت: همچنین اهداف ما تأمین سلامت جامعه نگر و خانواده محور ایثارگران است و اجرای نظام ارجاع و پزشک خانواده بومی شده و بروز شده در بنیاد شهید با رویکرد افزایش رضایتمندی مد نظر است.

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرای سطح بندی نظام خدمات سلامت خبر داد و گفت: افزود: پوشش همگانی خدمات سلامت و دسترسی آسان از برنامه‌های این معاونت است.

وی بیان داشت: در حال حاضر دقیق پایش‌های عمومی و تخصصی انجام می‌گیرد و قبلاً اشکال داشت یکی اینکه از اطلاعات پایش در ادامه استفاده نمی‌شد و دیگری اینکه گسترده نبود.

میرزابیگی از تکمیل پرونده سلامت الکترونیکی ایثارگران خبر داد و گفت: نرم افراز جامع سلامت ایثارگران مقدمات و زیر ساخت‌های آن در سال جاری تهیه شده است.

وی اعلام کرد: طرح دارورسان فعلاً برای جانبازان ویژه (بستری در خانه) و مادران سالمند شهدا در تهران آغاز شده و بنا داریم در همه شهرها گسترش دهیم.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    باسلام همش دوروغ است ۴۴ سال دوروغ باور نکنید فقط بااین حرفه‌ای الکی جانبازان عذاب و زجر کش می‌شوند ۲ سال است دهکبندی آوردند دربین جانبازان دیوانه بودند دیوانه ترشد ند فقط دعا کنید امام زمان ظهور کند ریشه ظلم وستم کنده شود انشاالله

  • محمود نریمانی

    ۴۴ساله من جانبازبودم که در نوبت استخدام بودم والان ۶۰ساله شدم که هنوز جایی استخدامم نکردن و ازکارافتاده هستم عمل قلب بازکردم وهنوز خوب نشدم وحتی راه هم نمیتونم برم دیسک کمرم جراحی شدم واز ناحیه پا فلج شدم که باعصا راه میرم نه خانه دارم نه اسباب اثاثیه زندگی و بعلت مریضی با همسرم جداشدم و مستاجرهستم فقط ماهی چهارملیون پانصدمعیشت میگیرم . بااین حقوق من کی خانه دار میشم فقط حسرت وآه میکشم واز دروغهای شما و وعده وعیدهای شما دیگه هیچ امیدی ندارم و فقط شماها به اسم جانباز وایثارگر در رفاه باشید ماهم خدایی دارم وهرگز نمیبخشمتون خدا ذلیل تراز من بشید امیدوارم بخدا که هیچوقت از دزدی سیر نشید

  • نادر

    دندانپزشکی دندانپزشکی رو درست کنید جانبازا همه مشکل دندان دارند و همه بی دندان شدند بخاطر مخارج گران و نپذیرفتن بیمه نمیدونم چرا در صورتیکه جانباز بدلایل مختلف مثل اعصاب روان و مصرف داروهای مختلف و نداشتن هزینه جانبازا همه دندانهاشون خراب شده و متأسفانه بیمه با زرنگی زیر بار نمیره و عفونت لثه و دندان باعث همه ناراحتی‌های دیگر میشود

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد