آخرین خبر از همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان امروز / یک خبر تازه از تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در لایحه

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر از همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان امروز پرداخته شده است. چه خبر از همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان؟

آخرین خبر از همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان امروز / یک خبر تازه از تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در لایحه

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر از همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان امروز پرداخته شده است.
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به معنای افزایش حقوق بازنشستگان به میزانی که با حقوق کنونی کارکنان هم‌سطح باشد است. این موضوع در بسیاری از کشورها به عنوان یکی از مسائل مهم و حساس در حوزه حقوقی و اجتماعی مطرح می‌شود. در بسیاری از کشورها، این موضوع به عنوان یکی از حقوق پایه بازنشستگان مورد توجه و مباحثه قرار گرفته است.

در ایران نیز از دهه ۷۰ به بعد، این موضوع به عنوان یکی از مسائل مهم در حوزه حقوق بازنشستگان مطرح شد. در این راستا در سال ۱۳۸۸، سازمان بازنشستگی کشوری ایران به منظور همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با کارکنان فعال، طرحی را اجرا کرد که در طی آن ۵ بار افزایش حقوق بازنشستگان صورت گرفت. با این حال، همچنان این موضوع در ایران به عنوان یکی از مسائل حساس و مورد بحث و تبادل نظر قرار دارد و ادامه این طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در آینده نیازمند بررسی و بحث دقیق تر است.

یک خبر تازه از همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کمیسیون برنامه و بودجه در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه پیشنهادی مبنی بر همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی تصویب کرد.

علیرضا شهبازی در گفتگویی اظهار کرده است: کمیسیون برنامه و بودجه در زمان بررسی پیشنهادات لایحه برنامه هفتم تصویب کرد که همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز در لایحه درج شود.

وی توضیح داد: این موضوع در قالب پیشنهاد و مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه به کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم داده شده است و در نهایت این موضوع باید در کمیسیون تلفیق تصمیم گیری و نهایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان