آغاز فروش ویژه اعتباری خودرو پادرا پلاس دوکابین +لینک ثبت نام
گروه خودروسازی سایپا، طرح فروش ویژه اعتباری خودرو پادرا پلاس دوکابین(کارون) خود را آغاز می کند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای پاسخگویی به درخواست مشتریان و توسعه حملونقل سبک شهری، شرایط فروش ویژه اعتباری خودرو پادرا پلاس دوکابین(کارون) را از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۱/ ۰۴/۱۴۰۴ آغاز خواهد کرد.
هموطنان عزیز می توانند از تاریخ ذکر شده با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
متقاضیان محترم میتوانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام، به آدرس قید شده مراجعه و نسبت به ثبت و یا بروز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.
مزایا و معایب پادرا پلاس
+طراحی روز داخلی و خارجی
+صندلی و سیستم صوتی جدید
+آپشنهای واجب نظیر فرمان هیدرولیک، سیستم تهویه مطبوع، ایموبلایزر، آینهها و شیشههای برقی، تاخوگراف، ریموت و قفل مرکزی
+مصرف سوخت متوسط منطقیتر ۱۲.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
+سیستم کلاچ هیدرولیکی
+توان حمل بار قابل توجه ۲۰۸۹ کیلوگرم
-پیشرانه بسیار قدیمی و از رده خارج Z24 مگاموتور
-استاندارد آلایندگی پایین یورو ۴
-توان و گشتاور بسیار پایین
-ترمز عقب کاسهای
-گیربکس دنده دستی
-باک کوچک ۵۵ لیتری
-ارائه تنها در نسخه تک کابین
-قیمت نهایی بالا با توجه به نوع کاربری
مشخصات فنی پادرا پلاس
پادرا پلاس در حقیقت نسخه به روز شده همان پادرا سابق است که در اصل بر خلاف زامیاد ۲۴، ساخته خود شرکت زامیاد نیست. این وانت جدید مدل لیون (Lion/لیان) شرکت فودِی (Foday) چین است که با میزان داخلیسازی ۷۰ درصد روانه بازار کشور شده است.
از آنجایی که استانداردهای ۸۵ گانه جدید صنعت خودروسای کشور راه را برای ادامه تولید Z24 سخت کرده بود، زامیاد تصمیم به تولید محصول جدیدی گرفت که جایگزین خودرویی به نام Z24 شود. اولین تلاش شوکا و دومین تلاش پادرا نام گرفت که هر دو خودرو به دلیل داشتن آپشنهای رفاهی بیشتر و البته قیمت نهایی بسیار بالاتر، به هیچ عنوان مورد پذیرش بازار و قشر نیازمند یک وانت ارزان قیمت باری قرار نگرفت.
هر دو خودرو به شکست بزرگی برای زامیاد و گروه خودروسازی سایپا بدل شدند، اما در عین حال ارائه محصول جدید از این کلاس برای یک شرکت خودروسازی غیر قابل اجتناب است. در نتیجه پادرا پلاس را باید سومین تلاش نوین زامیاد در این زمینه به حساب آورد که در عین حال بسیار بعید است از سوی همان قشر کم توان مورد استقبال قرار گیرد.
با وجود داشتن آپشنهای رفاهی و قیمتی به مراتب بالاتر از شوکا و پادرا، پادرا پلاس همچنان از پیشرانه تماما بومیسازی شده و بسیار قدیمی با کد شناسایی Z24 از ساختههای قدیم نیسان ژاپن و سپس مگاموتور ایران، بهره میگیرد که پیشتر در تمامی محصولات قدیمی سایپا، از پاترول گرفته تا وانت زامیاد (Z24) به کار گرفته شده بود. حتی شوکا و پادرا نیز به همین پیشرانه در کنار گیربکس دنده دستی پنج سرعت مجهز بودند. پیشرانهای که در گذر زمان تنها بر سطح داخلیسازی آن افزوده و به سیستم سوخت رسانی انژکتوری مجهز شده اما هیچ توان فنی درخور توجهی را شاهد نبود.
مشخصات کلی
نوع موتور | خطی بنزینی |
حجم موتور | ۲.۴ لیتر |
سیلندر / سوپاپ | ۴/۸ |
تنفس موتور | طبیعی |
حداکثر قدرت | ۹۵ اسب بخار |
حداکثر گشتاور | ۱۷۵ نیوتن متر |
جعبه دنده | ۵ سرعته دستی |
محور محرک | دیفرانسیل عقب |
شتاب | – |
حداکثر سرعت | ۹۵ کیلومتر بر ساعت |
مصرف سوخت | ۱۲.۵ لیتر در صد کیلومتر |
استاندارد آلایندگی | یورو ۴ |
سیستم فرمان | هیدرولیکی |
نوع بدنه | وانت تک کابین |
نوع رینگ | فولادی |
نوع شاسی | بدنه جدا از شاسی |
ترمز جلو | دیسکی خنکشونده |
ترمز عقب | کاسهای |
ابعاد و ظرفیتها
طول | ۵۲۳۰ میلیمتر |
عرض | ۱۷۰۰ میلیمتر |
ارتفاع | ۱۷۲۵ میلیمتر |
فاصله بین محور جلو و عقب | ۳۰۳۰ میلیمتر |
وزن خالص | ۱۷۱۱ کیلوگرم |
تعداد سرنشین | ۱+۱ نفر |
ظفیت حمل بار | ۲۰۸۹ کیلوگرم |
حجم مخزن سوخت | ۵۵ لیتر |
قطر رینگ | ۱۶ اینچ |
چرخ جلو و عقب | ۷اینچ/۷.۵ اینچ |
نظر شما