پیگیری واریز یک میلیون تومانی بازنشستگان / تبعیض قائل نشوید

کانون عالی کارگران بازنشسته از پیگیری برای واریز یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی تیرماه خبر داد.

پیگیری واریز یک میلیون تومانی بازنشستگان / تبعیض قائل نشوید
صفحه اقتصاد -

در پی واریز مبلغ یک میلیون تومان بابت علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور نیز از پیگیری این تشکل عالی در راستای واریز مبلغ علی‌الحساب برای بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

محمد اسدی گفت: به جد پیگیر واریز یک میلیون تومان علی الحساب تیر ماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم؛ نباید بین بازنشستگان صندوق‌ها تبعیض قایل شوند.

وی از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست کرد از شکاف و تبعیض بین بازنشستگان صندوق‌های مختلف بازنشستگی خودداری شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • بازنشسته تأمین اجتماعی


    سازمان تامین اجتماعی در این مدت ۷ ماه مبلغ ۱۰۰،۱۷۵،۷۴۷ ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کرده است و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟ بیش از ۵ ماه و ۱۲ روز است که شکایت و اعتراض علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در سامانه تخلفات اداری سازمان تامین اجتماعی ثبت کردم ولی اما متأسفانه هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱


  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    علت سکوت میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین از اسفند ماه سال 1402 تاکنون چیست؟
    سازمان تامین اجتماعی در اسفند ماه سال 1402 بدون حکم ورأی دیوان عدالت اداری به صورت غیر قانونی حقوق و مزایا بنده در حکم سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 کم کرده است. کسی هم تاکنون جوابگو نیست. درخواست رسیدکی دارم. کد ملی 1531439901

    همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ ارتباطی و ربطی به بودجه دولت، مجلس و سازمان تامین اجتماعی ندارد و تاکنون هم نداشته است 100 درصد فقط با پول خود بازنشستگان تامین می شود.
    متناسب‌سازی حقوق با پول بازنشستگان تامین اجتماعی تامین می شود و نه بودجه دولت و سازمان تامین اجتماعی
    چون به خاطر که فیش مستمری مهر ماه 1401 متناسب ‌سازي 75% اعاده نسبت به زمان برقراري مبلع 152,717,508ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

  • ناشناس

    امروز دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!

  • بازنشسته تأمین اجتماعی


    مشکل بنده ثابت کرد و نشان داد که به خاطر بی مدیریتی ، بی نظارتی، بی نظمی، بی توجهی و سکوت میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی بوده است.
    شعبه تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان با چراغ سبز و سکوت میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 در اسفند ماه سال 1402 به صورت غیرقانونی کم کرده است.
    کم کردن حقوق و سایر مزایا در حکم بازنشستگی سالانه سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 و هم کم مبلغ 14,310,821 ریال از حقوق و مزایا بنده از اسفند ماه سال 1402، فروردین، اردیبهشت، خرداد، مرداد و شهریور ماه سال 1403 یک نوع دزدی علتی و آشکار از حقوق و مزایا بنده بوده است و برای شعبه تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان و هم سازمان تامین اجتماعی گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود.

  • ناشناس

    ۱۲:۵۵۱۳ شهريور ۱۴۰۳

    امروز سه شنبه 13 شهریور ماه سال 1403 فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شهریور ماه هم صدور شده است. ولی اما متأسفانه هیچ خبری همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی نیست چرا؟

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد