آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۳ | همسان‌سازی و یک مطالبه‌ی عمومی‌

در این خبر به آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۳ | همسان‌سازی و یک مطالبه‌ی عمومی‌
صفحه اقتصاد -

عباس اورنگ گفت: امروز سازمان تامین اجتماعی گرفتار است و در وضع موجود، خروج از بحران‌های موجود باید اولویت اصلی باشد. در گذر زمان کار به جایی رسیده که امروز با سازمانی مواجهیم که حقوق پرسنل خودش را به سختی پرداخت می‌کند.

با استقرار احمد میدری در مقام وزیر جدیدِ تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نگاه‌ها به سمت سازمان تامین اجتماعی معطوف شده است؛ چه کسی قرار است سکاندار مدیریت این سازمان عریض و طویل با پوشش ۶۵ درصدی جمعیت کشور شود؟

«عباس اورنگ» کارشناس رفاه و تامین اجتماعی در گفتگوی زیر بر لزوم توجه به شایسته‌سالاری در انتخاب مدیرعامل سازمان تاکید می‌کند و به توصیف چالش‌ها و اولویت‌های پیش روی مدیران تامین اجتماعی در این مقطع کنونی می‌پردازد.

انتظارات از مدیرعامل تامین اجتماعی چیست؛ این شخص باید واجد چه ویژگی‌هایی باشد؟ چه مولفه‌هایی در اولویت است؟

سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های فعال در کشور و بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گرِ کشور، به فراخور وسعتش با چالش‌های بزرگ مواجه است و طبیعتاً عبور از چالش‌های بزرگ نیازمند مدیران بزرگ و توانمند است. در این شرایط خیلی خوب است بتوانیم فردی را انتخاب کنیم که همه ویژگی‌های یک مدیر یا ابرمدیر را در خود داشته باشد ولیکن در فرایند تصمیم گیری محدودیت‌هایی هست؛ امروز تصمیم‌سازی‌ها براساس مطلق‌گرایی نیست و ما ناگزیریم به یک تصمیم نسبی اکتفا کنیم.

تامین اجتماعی سازمانی‌ست که هم اقتصادی‌ست هم اجتماعی‌ست و هم بیمه‌ای‌ست و هم درمانی، و از هر منظری که به آن نگاه کنیم، دنیایی از تخصص را در دل خود دارد؛ حتی در حوزه بیمه‌ای و درمانی، پیچیدگی‌ها و چالش‌های بسیار دارد؛ شما نمی‌توانید فردی را پیدا کنید که ۳۰ سال در حوزه بیمه کار کرده باشد و به همه زوایای امور بیمه‌ای مطلع باشد؛ پس اگر به دنبال این باشیم که یک متخصص جامع را انتخاب کنیم، نمی‌توانیم مدیری با تخصص فراگیر پیدا کنیم. در واقع فردی با تخصص همه‌جانبه برای مدیریت سازمان یافت نمی‌شود. مگر دنبال اقیانوسی با یک میلی‌متر عمق باشیم!

در این شرایط چه باید کرد؟ چه فاکتورهایی باید مد نظر قرار بگیرد؟

ما ناگزیریم بر سایر فاکتورهای مدیریتی تمرکز کنیم؛ امروز به کرات می‌شنویم که می‌گویند فلانی پاکدست است، آخر پاکدستی که گزینه حساب نمی‌شود، همه باید پاکدست باشند. امروز ما مدیری برای اداره سازمان تامین اجتماعی نیاز داریم که قبل از هر چیز کاملاً معتقد و پایبند به سیاست‌های رئیس جمهور باشد، به آنچه رئیس جمهور به عنوان چشم‌انداز تعریف کرده؛ مدیری می‌خواهیم که دوردست را ببیند؛ ما نیاز به مدیران ملی داریم، مدیرانی که در سطح ملی بتوانند برای سازمان آورده داشته باشند. من معتقدم اگر قرار باشد مدیرعامل سازمان تغییر کند، باید شاخص‌های کلان مدنظر تصمیم‌گیران باشد؛ مدیری می‌خواهیم که با مدیریت تامین اجتماعی صاحب نام نشود بلکه با پذیرش این کرسی، سطح تامین اجتماعی را از این که هست دو پله بالاتر ببرد.

بنابراین ما نباید خودمان را درگیر یکسری نگاه‌های جزئی کنیم؛ قطعاً اگر مدیری از درون سیستم واجد این ویژگی‌ها باشد، خیلی عالی‌ست ولی نمی‌شود به طور مطلق نسخه پیچید که حتماً مدیر باید از درون سازمان باشد؛ انتخاب مدیر از درون هر سازمانی به مراتب بهتر است اما نباید دامنه‌ی انتخاب محدود شود. شرط اصلی همان پایبندی به چشم‌اندازهای دولت و رئیس جمهور است.

فرض کنیم مدیری توانمند و ملی انتخاب شد؛ اولویت‌های اصلی ایشان برای اداره و مدیریت سازمان تامین اجتماعی شامل چه چیزهایی‌ست؛ در کوتاه‌مدت و میان‌مدت روی چه مسائلی باید تمرکز شود؟

امروز سازمان گرفتار است و در وضع موجود، خروج از بحران‌های موجود باید اولویت اصلی باشد. در گذر زمان کار به جایی رسیده که امروز با سازمانی مواجهیم که حقوق پرسنل خودش را به سختی پرداخت می‌کند؛ پرسنل سازمان با تاخیر حقوق خود را می‌گیرند؛ خب این سازمان، یک سازمان گرفتار است و نمی‌شود برنامه‌های استراتژیک برای آن تعریف کرد چراکه به مثابه‌ی بیمار در حال نزعی‌ست که مهم‌تر از دارو به اکسیژن نیاز دارد تا بتواند احیا شود؛ در کوتاه مدت این سازمان باید بتواند روند تشدید بی‌اعتمادی که میان شرکای اجتماعی سازمان ایجاد شده را متوقف سازد؛ چون اگر این بی‌اعتمادی و بدنامی کهنه و عمیق شود، برند و اعتبار کلی سازمان مخدوش می‌شود و چه بسا فردا هم اگر به توانمندی برسد، دیگر اعتمادی در کار نباشد.

رفع این شرایط در کوتاه‌مدت و میان‌مدت به یک تلاش همه‌جانبه نیاز دارد؛ امروز «همسان‌سازی» تبدیل به یک مطالبه عمومی شده؛ حالا اینکه این همسان‌سازی باید از چه محلی اجرا شود، جای بحث دارد؛ آیا باید هزینه همسان‌سازی را تامین اجتماعی بپردازد یا از آنجا که نیاز به همسان‌سازی نتیجه‌ی سیاست‌های غلط دولت‌هاست، هزینه آن را باید خود دولت‌ بپردازد. اما در هر حال، امروز یک مطالبه عمومی داریم تحت عنوانِ همسان‌سازی. امروز یک مطالبه عمومی داریم تحت عنوان اعتبار بیمه درمانی تامین اجتماعی؛ متاسفانه بیمه درمانی تامین اجتماعی کم کم از دور خارج و بی‌اعتبار شده؛ بدون تردید درمانگری تامین اجتماعی نیاز به اصلاحات جدی دارد؛ درمان تامین اجتماعی با پرداخت دیر و نامرتبِ مطالبات مراکز درمانی کشور زیر سوال رفته و این اعتبارِ مخدوش شده باید به جایگاه سابق خود بازگردد.

یک راهکار موثر در کوتاه‌مدت پرداخت بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی یا بخشی از این بدهی‌هاست؛ دولت در این زمینه چه باید بکند، چه می‌تواند بکند؟

آقای رئیس جمهور در اولین گفتگوی زنده‌ی تلویزیونیِ خود اعلام کرد از مقام معظم رهبری اجازه گرفتیم تا از صندوق توسعه ملی مبلغی برداشت کنیم و مطالبات کشاورزان، معلمان و پرستاران را پرداخت کنیم که این بسیار خوب است؛ اما من اعتقاد دارم اگر دولت نمی‌تواند در کوتاه‌مدت از محل دیگری بخش قابل توجهی از بدهی خود به تامین اجتماعی را بپردازد، باید این سازمان نیز به جمع اعتبارگیرندگان از صندوق توسعه ملی افزوده شود. دولت باید بخشی از مطالبات تامین اجتماعی را به هر طریقی که می‌تواند پرداخت کند تا تامین اجتماعی بتواند به تعهدات خود در قبال بیمه‌شدگان عمل نماید.

این حداقل انتظاری‌ست که مردم و بیمه‌شدگان از نظام و رئیس جمهور جدید دارند؛ مدیران جدید وزارتخانه و تامین اجتماعی باید این مساله را در کوتاه‌مدت با قدرت پیگیری کنند؛ بایستی در اسرع وقت به این مسائل پرداخته شود؛ ببینید مردم انتظاراتی داشتند که پای صندوق‌های رای آمدند و من یقین دارم جامعه‌ی بزرگ رفاه و تامین اجتماعی از جمله کارگران و بازنشستگان، نقش بزرگی در موفقیتِ دولت آقای پزشکیان ایفا کرده‌اند؛ خب الان اینها مطالباتی دارند و دولت باید به این دغدغه‌ها توجه ویژه داشته باشد و حتی اگر لازم باشد از صندوق توسعه ملی با اذن مقام معظم رهبری بردارد و به تامین اجتماعی منابع ریالی تزریق کند.  

پیشنهاد سردبیر

منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • بازنشسته تامین اجتماعی


    سازمان تأمین اجتماعی از اسفند ماه سال 1402 تاکنون مبلغ 85،864،926 ریال به صورت غیرقانونی از حقوق بنده کسر کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ دزدی به طور علنی و آشکار از حقوق و مزایا بنده توسط شعبه مربوطه تامین اجتماعی و هم سازمان تامین اجتماعی و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... شرم آور و تاسف بار است.
    علت سکوت میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین از اسفند ماه سال 1402 تاکنون چیست؟
    سازمان تامین اجتماعی در اسفند ماه سال 1402 بدون حکم ورأی دیوان عدالت اداری به صورت غیر قانونی حقوق و مزایا بنده در حکم سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 کم کرده است. کسی هم تاکنون جوابگو نیست. درخواست رسیدکی دارم. کد ملی 1531439901

    همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ ارتباطی و ربطی به بودجه دولت، مجلس و سازمان تامین اجتماعی ندارد و تاکنون هم نداشته است 100 درصد فقط با پول خود بازنشستگان تامین می شود.
    متناسب‌سازی حقوق با پول بازنشستگان تامین اجتماعی تامین می شود و نه بودجه دولت و سازمان تامین اجتماعی
    چون به خاطر که فیش مستمری مهر ماه 1401 متناسب ‌سازي 75% اعاده نسبت به زمان برقراري مبلع 152,717,508ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟








  • بازنشسته تامین اجتماعی


    ۱۱ شهریور ۱۴۰۳
    بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

    جناب آقای میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

    نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی

    سلام علیکم
    سازمان تامین اجتماعی در این مدت ۷ ماه مبلغ ۱۰۰،۱۷۵،۷۴۷ ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کرده است چرا؟
    بیش از ۵ ماه و ۱۱ روز است که شکایت و اعتراض علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در سامانه تخلفات اداری سازمان تامین اجتماعی ثبت کردم ولی اما متأسفانه هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
    درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱

    جناب آقای محمد اسدی، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور
    سازمان تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه هر سال به بهانه های مختلف از حقوق بنده مبالغ را کم می کند چرا؟
    اعتراض هم می کنم ولی متأسفانه توجه نمی کند.
    فیش مستمری مهر ماه ۱۴۰۱ متناسب ‌سازی ۷۵% اعاده نسبت به زمان برقراری ۱۵۲,۷۱۷,۵۰۸ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟ شماره مستمری: ۱۰۰۱۳۲۱۵۹۱
    علت سکوت میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین از مهر ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون چیست؟


    ۱۱ شهریور ۱۴۰۳
    بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه

    جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

    جناب آقای میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

    نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی

    سلام علیکم

    فیش مستمری اسفند ماه ۱۴۰۲ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

    فیش مستمری فروردین ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

    فیش مستمری اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

    فیش مستمری خرداد ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ ریال کم کردن مانده مبلغ مستمری ۸۵,۸۶۴,۹۱۹ ریال

    فیش مستمری تیر ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ ریال کم کردن مانده مبلغ مستمری ۷۱,۵۵۴,۰۹۸ ریال

    فیش مستمری مرداد ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ ریال کم کردن مانده مبلغ مستمری ۵۷,۲۴۳,۲۷۷ ریال

    فیش مستمری شهریور ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ ریال کم کردن مانده مبلغ مستمری ۴۲,۹۳۲,۴۵۶ ریال

    و هم حکم بازنشستگی سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را هم در اسفند ماه سال ۱۴۰۴ تغییر کردن و مبلغ مستمری بنده را به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟
    درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
    سازمان تأمین اجتماعی از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون مبلغ ۱۰۰،۱۷۵،۷۴۷ ریال به صورت غیرقانونی از حقوق بنده کسر کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ دزدی به طور علنی و آشکار از حقوق و مزایا بنده توسط شعبه مربوطه تامین اجتماعی و هم سازمان تامین اجتماعی و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و… شرم آور و تاسف بار است.
    علت سکوت میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون چیست؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی

    بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه

    جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

    جناب آقای میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

    نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی

    سلام علیکم

    سازمان تامین اجتماعی در این مدت ۷ ماه مبلغ ۱۰۰،۱۷۵،۷۴۷ ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کرده است چرا؟
    بیش از ۵ ماه و ۱۱ روز است که شکایت و اعتراض علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در سامانه تخلفات اداری سازمان تامین اجتماعی ثبت کردم ولی اما متأسفانه هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
    درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱


  • ناشناس

    چرا مبلغ یک میلیون علی الحساب تیر ماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی امروز 12 شهریور واریز نشد؟ْ
    چرا مبلغ یک میلیون علی الحساب مرداد ماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی امروز 12 شهریور واریز نشد؟ْ

    • ناشناس

      آقاجان اینجاایران است وچراندارد.قانون هم سلیقه ای وتفصیری است. یکی مُجازمیداندودیگری مَجاز فعلا مَجازبرمُجازچربیده است.

  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه

    کدام وام ها بدون ضامن هستند؟
    بعد از 32 ماه و 12 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشده‌ام و هیچ مسئولی هم در‌این‌باره پاسخگو نیست.
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
    نظر شما با موفقیت ارسال شد.

  • ناشناس

    1402/02/14 - 19:05
    درخواست ریس کمیسیون اصل ۹۰ از مردم:
    گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید
    گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید/ و این در حالی است که از سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومان بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط بانک ها از طریق رسانه های به دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و... ارسال کرده ایم ولی متاسفانه از سال 1400 تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است و بررسی و رسیدگی نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.

    دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود
    دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند
    دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند.
    بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است.
    دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.

  • ناشناس

    ماجرای همسان‌سازی بازنشستگان تامین اجتماعی به کجا رسید! همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی انجام می‌شود؟ فوری؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه کی واریز می‌شود؟ 5 ماه و 12 روز است از سال 1403 گذشت که متأسفانه هنوز هم تکلیف همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مخشص، معلوم و روشن نیست چرا؟! واریز علی الحساب 2 میلیون تومانی تیر و مرداد برای بازنشستگان از شنبه / امروز شنبه 12شهریور هست ولی اما متأسفانه هیچ خبری نیست چرا؟ علی الحساب تیر و مرداد همسان سازی بازنشستگان چرا واریز نشد؟ + فیلم

  • ناشناس

    فوری/وام ضروری بازنشستگان ۶۵ میلیون تومان شد | عرضه وام بازنشستگان از امروز
    در خصوص عدم پرداخت وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی به اطلاع می‌رساند بازنشستگانی که از سال 1395 تاکنون برای وام 2، 5، 10، 15، 20 و 30 میلیون تومانی ثبت نام و هنوز وام خود را دریافت نکرده اند.

    تکلیف وام 100 میلیونی بدون ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد؟
    وام 100 میلیونی بدون ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی به کجا رسید؟ و این در حالی است که متأسفانه از بهمن ماه سال 1400 تاکنون هیچ خبری پرداخت وام 100 میلیونی بدون ضامن بازنشستگان نیست چرا؟

  • حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

    در مجلس شورای اسلامی بیش از 300 الی 400 نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند ولی اما فقط متأسفانه 1 و 2 نفر از حق و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بیقه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟

    حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

  • ناشناس

    پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی به بازنشستگان تأمین اجتماعی قانون و عدالت را رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم برخی بازنشستگان تأمین اجتماعی از پرداخت تسهیلات محروم هستند چرا؟

  • سوال اینجاست که آیا فرزندان بازنشستگان تامین اجتماعی جزو وابسته به حکومت نظام جمهوری نیستند

    واریزی ۳۵ میلیون تومانی وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری/ سوال اینجاست که آیا فرزندان بازنشستگان تامین اجتماعی جزو وابسته به حکومت نظام جمهوری نیستند.

  • ناشناس

    بسمه تعالی
    جناب آقای مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کشورمان
    با سلام و تحیت
    از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات بیش از 999 هزار بار در رسانه ها اعتراض کرده ایم ولی اما متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... هیچ کاری و اقدامی نکردند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • ناشناس


    مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خودش را رزمنده، ایثارگر، جانباز و به ویژه مسلمان می داند ولی اما متأسفانه علنی و آشکار از دی ماه سال 1400 تاکنون حق و حقوق کارکنان رسمی وهم به ویژه بازنشستگان شرکت مخابرات را درسراسر کشور پایمال و ضایع کرده است چرا؟
    با تشکر پیغام شما ثبت گردید

    تفاوت افرایش بن خوار بار ، سایر رفاهیات و مناسبتها سالها 1401، 1402 و 1403 بازنشستگان مخابرات چه زمانی اجرا می شود.

  • ناشناس


    جناب آقای دکتر قالیباف ناتوان و عاجز
    رییس محترم مجلس شورای اسلامی
    سلام علیکم
    امروز یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس! در مجلس شورای اسلامی بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند و فقط متأسفانه ۱ و ۲ نفر از حق و حقوق بازنشستگان شرکت مخابرات دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بقیه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟

  • ناشناس

    سلام
    هزینه های درمانی مربوط به بیمه دانا از 6 ماه گذشت کی پرداخت میشود !!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
    هر ماه مبلغ 1 میلیون 200 هزار تومان بابت بیمه تکمیلی از حقوق بنده کسر می کند و این چه بیمه تکمیلی است که متأسفانه بیمه دانا بعد از گذشت بیش از 5 و 6 ماه است که هزینه های درمانی را واریز نکرده است چرا؟ بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

    ۰۸:۳۶۱۱ شهريور ۱۴۰۳
    هر ماه مبلغ 1 میلیون 200 هزار تومان بابت بیمه تکمیلی از حقوق بنده کسر می کند و این چه بیمه تکمیلی است بیمه دانا باز هم قطع شده است . آزمایشگاه های و… طرف قرار داد بیمه دانا را قبول نمی کنند. بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران

  • ناشناس


    تا زمانی تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها بازنشستگان شرکت مخابرات با احکام جدید پرداخت نشود سکوت نخواهیم کرد شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است تا زمانی که حق حقوق خود نرسیم سکوت نخواهیم کرد.

  • محمد حسین حسینی

    جناب ما سازمانی دا به شما هاواگذرنمودیم که ترلیاردهاویامیلیاردها ریال اندوخته وسرمایه دربانک ها ودست کم ۱۴/بورس ایران وشرکت های زیادی مانند پترشیمی ها پالایشگاه هاداروسازی هاو...برای کسب در آمد برای پرداخت بلند مدت مستمری هاداشت شما بفر مایید مدیران نا کاردان چه کردند که بگفته خودت اکنون نمی تواند مزد کارمندانش را بدهد

  • مهدی

    این خبر چه ربطی به همسان سازی داشت خبر فقط مربوط به وضع نابسامان تامین اجتماعی داردکه میخواهید متن خبرتان مناسب تیتر باشد آیا شما نفهم شده اید یا مردم را نفهم فرض میکنئد

  • زکریا هستم

    آقای اورنگ شما هم اختلاس کنید وضع مالی تا مین اجتماعی خوب میشه شکم سیر چه می داند گرسنه چه میکشد! با ماه چها ر تو مان میشه زندگی کرد آقا ی کار شنا س

  • مهدی شاعری

    از زمانی که انتخاب جناب رییس جمهور جدید کلید خورد و البته سالها قبل از آن موضوع همسان سازی حقوق باز نشستگان بطور اعم تیتر اخبار شده و هر روز بار ها و بارها شاهد درج این عبارت در صفحات اخبار مجازی هستیم ، من خواننده که از خواندن اخبار کذب و بی سر و ته خسته شدم ، یعنی ممکن است خبر نگاران نیز روزی از آن انتشار این خبر به ویژه خسته شوند و تا این حد با روح و روان و شخصیت ما افراد مسن جامعه بازی نکنند و اجازه دهند روزهای پایانی عمر خود را بدون فشار روانی و دندان قروچه طی کنیم ، داستان ما شبیه آن مادری شده که برای ادامه ی زندگی فرزندش عکس برگی را روی شیشه ی اتاق دخترش نقاشی کرده بود لطفا اجازه دهید آرام بمیریم. سپاسگزارم.

  • بازنشسته تأمین اجتماعی بدبخت فلک زده

    سلام و درود به این آقایی که در باره سازمان تامین اجتماعی چنین فرمودند درود بر شرفت که درد دل بازنشستگان تأمین اجتماعی را جنابعالی گفتید فقط یک مطلب را اضافه کنم که این چند سال پیش دولت های گذشته از سازمان تامین اجتماعی بی رویه پول هایی که کارگران و کارفرمایان پرداخت کرده اند و به حدود ۱۰۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده امروز هم باید زحمت بکشد و قرض گرفته را پس بدهد این راهش است

  • حمید حاجی آقا

    به بهانه کسری بودجه تأمین اجتماعی سابقه باز نشستگی رو بالا بردند دولت هم که بدهی‌ها یش رو نمی‌ده حقوق بازنشسته ها هم که با تورم جلو نمیره به بهانه‌ای مختلف هم از سازمان پول میر ه بیرون مثلاً همین اربعین که کلی پول بخاطر برگزاری مراسم از بازنشستگان بد بختی که زندگی خودشان را به زور می چرخانند گرفتند متولی همه سازمان هم که خود دولت کارگر بنده خدا هم که فقط پول تزریق کنه من که این وسط نفهمیدیم چه خبره

  • بازنشسته تامین

    زمانی که وضع پولی و اقتصادی سازمان و گروه شستا خوب بود دولت ها از صندوق این سازمان پول برداشت میکردند نمی گفتند که سازمان دولتی نیست وکل مدیران شستا از آن طرف انتخاب میشدند وبه به وچه چه بر چرخش اقتصاد این سازمان گفته می‌شد حالا که به گفته این نویسنده نمی تواند حقوق ویا مبلغ تصویب شده همسان سازی توسط مجلس بپردازد هیچکس طرف این سازمان را نمی‌گیرد مثل یک بچه یتیم آن کنار ایستاده ونظاره گر این اوضاع هست

  • ناشناس

    به همت دولت محرومان مابازنشسته هابافقراهمسان سازی شدیم ودرعوض خودشان بااغنیاهمسان سازی شدند وخداوندهم جزایشان رااول دردنیاوبقیه راهم به آخرت نگهداشته است.

  • م س

    اگر قراره مجدد حقوق کارمندان افزایش پیدا کنه پس همسان سازی بلید بر اساس حقوق جدید انجام شود

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    ۱۰:۳۸۱۲ شهريور ۱۴۰۳

    سازمان تامین اجتماعی مبلغ 2 میلیون و 500هزار تومان با سابقه 33 سال، 5 ماه و 6 روز پرداخت حق بیمه برای بنده عیدی داده است ولی متأسفانه مبلغ 16/632/789 ریال در اسفنده ماه سال 1402 از حقوق بنده کسر کردن و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟

  • آیا زمان عذرخواهی از بازنشستگان تأمین اجتماعی نرسیده است؟

    دولت تورم 45 درصدی را پذیرفت سوال اینجاست که پس چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 20 درصد افزایش یافته است.

  • حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

    حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید متناسب با نرخ تورم افزایش یابد و نه 20 درصد
    حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

    بنده با ۳۳ سال و ۵ ماه سابقه کار در شرکت مخابرات حقوق و مزایای کارگر دریافت کردم و بازشسته شدم سوال بنده این است که پس چرا مبلغ عیدی بنده با کارمند حساب کردن

  • بازنشسته تامین اجتماعی سال 95

    سفرهای رایگان برای بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد وغیر 100 درصد فقط دروغ است بنده بارها به کانون بازنشستگان بهارستان جاده تهران ساوه مراجعه کردم نمی دهند. بازنشسته تامین اجتماعی سال 95

    • بازنشته

      ایا این حقوقی که بازنشست هامیگیرن ایا شما می توانی زنگی کنی

    • بازنشته

      سلام آقای دکتر پزشکیان قولی که دادی عمل کنید این بازنشسته‌ها شرمنده خانواده شدند چرا به فکر ما نیستی

  • ناشناس

    پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی به بازنشستگان تأمین اجتماعی قانون و عدالت را رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم برخی بازنشستگان تأمین اجتماعی از پرداخت تسهیلات محروم هستند چرا؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    ۰۹:۴۷۱۲ شهريور ۱۴۰۳

    بنده در این مدت 6 ماه و 12 روز است که در مورد اقدامات غیر قانونی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه و هم سازمان تامین اجتماعی و در باره کم کردن حقوق و سایر مزایای بنده در حکم بازنشستگی سالانه و سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 و در فیش حقوق اسفند ماه 1402 و فیش حقوق فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد ماه سال 1403در رسانه ها بیش از هزار بار شکایت و اعتراض کرده ام ولی متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هم سکوت کرده اند چرا؟
    برای شکایت به کجا مراجعه کنم قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود. قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی در دی و بهمن ماه سال 1400 با دستور دولت رئیسی به تمام بانک ها اعلام شده است ولی اما متأسقانه تاکنون هیچ خبری از پرداخت وام 100 میلیون تومانی نیست چرا؟

  • ناشناس

    جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری
    معاون حقوقی رئیس‌جمهور
    از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات بیش از 999 هزار بار در رسانه ها اعتراض کرده ایم ولی اما متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... هیچ کاری و اقدامی نکردند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • ناشناس

    متأسفانه در کشور ما قانون وجود ندارد به خیانت های مدیران شرکت مخابرات بررسی و رسیدگی کند چرا؟ و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات ما بازنشستگان مخابرات فقط سکوت کرده اند چرا؟

  • اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

    ارزش سهام عدالت 10 میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از 1 میلیون و 300 هزارتومان واریز می کنند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از 70 الی 100 میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 را به مبلغ 500 الی 600 هزار تومان واریز کردند چرا؟
    اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

  • نارضایتی‌ها کارمندان، کارگران، بازنشسته ها و مردم 100 درصد فقط به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در کشور بوده است.

    نارضایتی‌ها کارمندان، کارگران، بازنشسته ها و مردم 100 درصد فقط به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در کشور بوده است.

  • شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است تا زمانی که حق حقوق خود نرسیم سکوت نخواهیم کرد.

    تا زمانی تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها بازنشستگان شرکت مخابرات با احکام جدید پرداخت نشود سکوت نخواهیم کرد شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است تا زمانی که حق حقوق خود نرسیم سکوت نخواهیم کرد.

  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

    ۰۹:۲۰۱۲ شهريور ۱۴۰۳
    ۰۸:۳۶۱۱ شهريور ۱۴۰۳
    سلام
    هزینه های درمانی مربوط به بیمه دانا از 6 ماه گذشت کی پرداخت میشود !!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
    هر ماه مبلغ 1 میلیون 200 هزار تومان بابت بیمه تکمیلی از حقوق بنده کسر می کند و این چه بیمه تکمیلی است که متأسفانه بیمه دانا بعد از گذشت بیش از 5 و 6 ماه است که هزینه های درمانی را واریز نکرده است چرا؟ بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

    ۰۸:۳۶۱۱ شهريور ۱۴۰۳
    هر ماه مبلغ 1 میلیون 200 هزار تومان بابت بیمه تکمیلی از حقوق بنده کسر می کند و این چه بیمه تکمیلی است بیمه دانا باز هم قطع شده است . آزمایشگاه های و… طرف قرار داد بیمه دانا را قبول نمی کنند. بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران

  • ناشناس

    بسمه تعالی
    جناب آقای مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کشورمان
    با سلام و تحیت
    از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات بیش از 999 هزار بار در رسانه ها اعتراض کرده ایم ولی اما متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... هیچ کاری و اقدامی نکردند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

    اگر تصمیم بر برکناری مدیر شرکت مخابرات بر عهده سهامداران آن است سوال اینجاست پس چرا از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری و اقدامی نکردند و نمی کنند چرا؟

  • ناشناس

    ۱۲:۴۰۱۲ شهريور ۱۴۰۳

    سلام چرا مخابرات فیش خواربار پرداختی را در سیستم درج نمی نماید
    به خاطر که مدیران و مسئولان مخابرات از پول بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات به طور علنی و آشکار دزدی می کنند و از دی ماه سال 1400 تاکنون هم برای همه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ثابت شده است.

  • همه وعده های انتخاباتی‌ مسعود پزشکیان / مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند وعده های مسعود پزشکیان عمل و اجرا نشده است چرا؟

    همه وعده های انتخاباتی‌ مسعود پزشکیان / مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند وعده های مسعود پزشکیان عمل و اجرا نشده است چرا؟

  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

    مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران هم متأسفانه از سال 1400 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

  • ناشناس

    واریزی ۳۵ میلیون تومانی وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری/ سوال اینجاست که آیا فرزندان بازنشستگان تامین اجتماعی جزو وابسته به حکومت نظام جمهوری نیستند.

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    ۱۰:۲۳۱۱ شهريور ۱۴۰۳

    همسرم در بیمارستان امام زمان اسلامشهر عمل شده است مبلغ ۱۸ میلیون تومان بیمه تکمیلی داده است و مبلغ ۵ میلیون تومان خودم پرداخت کردم ولی متأسفانه کارگزاری رسمی سازمان تامین اجتماعی شماره ۱۴۲ اسلامشهر از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ هزینه را که در بیمارستان پرداخت کردم را نمی دهد چرا؟
    سازمان تامین اجتماعی اسلامشهر می گوید بیمارستان دولتی است سوال بنده این است که اگر بیمارستان دولتی است پس چرا بیمارستان امام زمان اسلامشهر از بیمه تکمیلی و هم از بنده پول گرفته است و متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
    و این در حالی است که بیمارستان امام زمان اسلامشهر خصوصی است و نه دولتی
    بازنشسته تامین اجتماعی

  • هم وطن

    انگار از جیب دولت به باز نشستگان میخوان بدهند.اولا بیمه اجباری بوده و قبول کرده.دوما یک درصد مالیات از اول سال گرفتید کجا میره.با تورم افسارگسیخته ای که خودتان بوجود آوردید چگونه باید زندگی کنیم دائم کاسه چکنم دستمونه.آقای اورنگ نمی تونی راه باز جاده دراز برو کنار اونی که میتونه بیاد جلو

  • بازنشسته بدبخت

    سازمان تامین اجتماعی یک سازمان غیر انتفاعی هست که از کسر بیمه افراد بیمه گذار میچرخد پس نیروی شاغل زیاد در این سازمان بی معنی هست دوم اینکه حقوق نیروهای خود تامین اجتماعی تقریبا دو برابر شاغل خودش در یک کارخانه یا یک جای دیگرهست بریز وبپاشها هم اضاف کنید برداشت دولت های مختلف در این دوران هم در نظر بگیرید ان وقت برای همسان سازی بازنشسته بدبخت که جور موارد بالا باید بکشد هزار دلیل وگریه میاورن که نمیشود این یعنی قانون گریزی وقانون زیر پا گذاشتن مدیران تامین اجتماعی هست یک گارگر مثل یک برده هست که باید سر ماه مقرری خودش به تامین بدهد جالب اینکه اگر دوماه نتونه حق بیمه اش بده شامل جریمه میشود در گرمای بالای50درجه باید حق بیمه بپردازد که کارمند تامین زیر کولر گازی هیچ خدماتی بهش نده بازنشست هم که شد حقش انچنان پایمال میکنن که امیدی به زنده ماندن نداره ایا میدانستید پول حق بیمه 30سال کارکرد که تامین گرفته اگر تو بانک سرمایه گزاری کرده بود چندین برابر این چندر غاز حقوق گیرش میامد

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    سازمان تامین اجتماعی در این مدت ۷ ماه مبلغ ۱۰۰،۱۷۵،۷۴۷ ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کرده است و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟ بیش از ۵ ماه و ۱۲ روز است که شکایت و اعتراض علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در سامانه تخلفات اداری سازمان تامین اجتماعی ثبت کردم ولی اما متأسفانه هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱

  • ناشناس

    اورنگ جان اینقدر رنگ به رنگ نشو

  • سید مرتضی حسینی

    @چند سال هست فقط صحبت با همین حقوق بازنشستگان زندگی برای خانواده‌ها تلخ شد الان تازه صحبت فرزند میکنید @

  • محسن

    بنده بنعوان یک بازنشسته بعد از ۳۰ سال هنوز با حقوق بازنشستگی در گیر بزرگترین چالشهای زندگی با یک خانواده ۴ نفره هستم ،وهمسان سازی یکی از کمترین کمک به تسهیل در زندگیمان است و به نظر من وتمام بازنشستگان تامین اجتماعی ، دولت باید تا ریال آخر بدهی خودش را به صندوق بپردازد واین صندق را قلک خود فرض نکند

  • ناشناس

    این دولت باید بهش بگن دولت دزد و دروغگو عمرمون حدر دادن خدا دنیا و آخرت لعنتشان کند

  • ناشناس

    وقتی مقامات ومسولین دغدغه پول وخرید رو ندارند نگران زندگی وهزینه نیستند دکتر که در دسترس بهترین ها بدون نوبت کاغذ بازی یا کار اداری بدون حضور در امنیت کامل سفر بدون نگرانی و هزینه چطور متوجه بدبختی وسختی مردم میشوند هرگز نمی‌فهمند

  • ناشناس

    شما به غیر از درون چیز دیگری یلد نیستید حیفه که به شما بگن مرد

  • فاطمه سالار

    من مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم همسرم فوت کرده و دو فرزند دارم ۵ میلیون حقوق میگیرم.....

  • مهدی

    چه را همشه دروغ تامین اجتماعی با کشور چه وق دارد برای تامین اجتماعی هچ کار نکرده

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

    جناب آقای میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

    نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی

    سلام علیکم
    سازمان تأمین اجتماعی از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون مبلغ ۱۰۰،۱۷۵،۷۴۷ ریال به صورت غیرقانونی از حقوق بنده کسر کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
    و متاسفانه در این مدت ۷ ماه است هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • عبدالامیر ناصریان

    باسلام انشاءالله با دستور معظم انقلاب هرچه زودتر همسان سازی واحکام بازنشستگان تامین اجتماعی به تصویب برسد

  • حسین

    مشکلات فعلی را نمی‌توانید حل کنید .نظر به دور دست وآینده پیشکش ..
    بزرگترین مشکل فعلی خود دولت است که بابدهی بسیار بازم به منایع تامین اجتماعی نظر دارد.

  • احمد فولادوند

    صندوق ذخیره به چه قیمت باید دست نخورد؟ باید ملتی باشدتا از ان صندوق برای توسعه استفاده شود؟ خودمان مردم رو تحریم کنیم؟ چرا همه تصمیم سازان وتصمیم گیران فقط چشم شان بالای شهر رو میبینند؟ سرتان رو پایین اورید تا ببینید قدمهایتان بر گرده چه کسانیست؟

  • رضا

    خرجهای کلان برون مرزی مملکت را رو به ورشکستگی میبرد ،بازنشسته وقشر فقیر چه گناهی کردند ،که پول آنها جای دیگر خرج شود،،چراغی که،،،،،،،،،،

  • ناشناس

    تامین پول داره دستتون را از توش در بیارین معلوم میشه

  • محمد رضا

    موضوع عدم اجرای صدور احکام بازنشستگان کشکوری لشکری پس ابلاغ آیین نانه اجرای صدور احکام چه ارتباطی به بازنشتگان تامین اجتمای دارد. هردام منابعشان وضوابطشان جداست. این خیلی عجیب است.

  • حیدر

    دوستان اهوازی و شیرازی که در دولت قبل هر روز جلو تأمین اجتماعی جمع می‌شدند و حوار می کردند الآن لال شدند با اینکه دولت شهید رییسی بیشتر بدهی دولت خائن روحانی را به سازمان تسویه کرد.ظاهرا این دوستان با کسانی هستند که حق و حقوق بازنشستگان را بالا میکشند.

  • سوال اینجاست که آیا بازنشستگان تامین اجتماعی جزو وابسته به حکومت نظام جمهوری نیستند


    واریز ۸ میلیون تومان علی‌الحساب به حساب بازنشستگان کشوری، سوال اینجاست که آیا بازنشستگان تامین اجتماعی جزو وابسته به حکومت نظام جمهوری نیستند.

  • ب

    دررابطه با همسان سازی حقوق بازنشسته لشکری هم پی گیری شود تا برابر عدالت و فاکتورهای مربوطه انجام پذیرد

  • کامبیزطهماسب زاده

    سلام خسته نباشید.انصافا چه نظری میشه نوشت.آیا ترتیب اثری داده میشه؟؟فکرنکنم خداوکیلی این اخبار هم یه روزی بالاخره تموم میشه.بعدش باید ببینیم چه سوژه ای بعنوان سرتیتر این بازیها خواهید نوشت.خداقوت خداوند همگی شما رو بازنشسته بفرماید.آمین

  • م ش

    سلام داداش اقای هاشمی که بد نیست دنبال کی میگردیم تا با راه وچاه اشنا بشه ما بخدا میرسیم همین رویاری وکمک کنیم موفق میشیم به یاریه جدش

  • سعید

    چه فرقی میکنه این تعویض های مدیران سازمان به حال بازنشستگان !!!!! حسن میره حسین میاد !!!!! فقط جیب خودشون واطرافیان خودشون پر میکنند ومیرن نفر بعدی هم همین کارو میکنه !!!!! حالا بازنشسته با حقوق ۴ میلیون چطوری با این تورم وگرونی از صورت خودشو سرخ نگه داره !!!!؟؟؟؟

  • ناشناس

    باسلام بنظرمن که بازنشسته تامین اجتماعی هستم همسان سازی حقوق ومتناسب سازی من وامثال من به یک بازی نمایشی تبدیل شده و استان قهرمان بازی سازمان همچنان با رنگ ولعابهاش ادامه داره ... چون تاکنون باشعار وحرف وحدیثها دل غمیگن بازنشسته را رنگ شادی ریا کارانه میزنند که این مورد اصلا درشان شخصیت ارزنده یک بازنشسته نیست ...

  • ناشناس

    آقای اورنگ، سازمان تامین اجتماعی خود به خود به این وضع دچار شده یا مدیریت امثال مرتضوی در سالهای گذشته و استفاده از افرادی ناکارآمد به عنوان مدیر باعث وضع موجود است؟

  • علیرضا اسلامی

    بانک‌ها از محل وام ازدواج به پرسنل خودشان وام میدن
    سازمان تأمین‌اجتماعی با این وزیر و مدیران رنگ و با رنگ هنوز توان تصمیم گیری و نهایی کردن وپرداخت همسان‌سازی رو نداشته و مستمری‌بگیران شریف را سرگردان ن بلکه سرکار گذاشته اند .

    ......... و روز در فضای مجازی مطلب سرکاری می‌گذارند

  • بازنشسته تأمین اجتماعی


    مشکل بنده ثابت کرد و نشان داد که به خاطر بی مدیریتی ، بی نظارتی، بی نظمی، بی توجهی و سکوت میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی بوده است.
    شعبه تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان با چراغ سبز و سکوت میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 در اسفند ماه سال 1402 به صورت غیرقانونی کم کرده است.
    کم کردن حقوق و سایر مزایا در حکم بازنشستگی سالانه سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 و هم کم مبلغ 14,310,821 ریال از حقوق و مزایا بنده از اسفند ماه سال 1402، فروردین، اردیبهشت، خرداد، مرداد و شهریور ماه سال 1403 یک نوع دزدی علتی و آشکار از حقوق و مزایا بنده بوده است و برای شعبه تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان و هم سازمان تامین اجتماعی گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود.
    علت سکوت میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین از اسفند ماه سال 1402 تاکنون چیست؟
    سازمان تامین اجتماعی در اسفند ماه سال 1402 بدون حکم ورأی دیوان عدالت اداری به صورت غیر قانونی حقوق و مزایا بنده در حکم سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 کم کرده است. کسی هم تاکنون جوابگو نیست. درخواست رسیدکی دارم. کد ملی 1531439901

    همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ ارتباطی و ربطی به بودجه دولت، مجلس و سازمان تامین اجتماعی ندارد و تاکنون هم نداشته است 100 درصد فقط با پول خود بازنشستگان تامین می شود.
    متناسب‌سازی حقوق با پول بازنشستگان تامین اجتماعی تامین می شود و نه بودجه دولت و سازمان تامین اجتماعی
    چون به خاطر که فیش مستمری مهر ماه 1401 متناسب ‌سازي 75% اعاده نسبت به زمان برقراري مبلع 152,717,508ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟



اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد