اختصاصی صفحه اقتصاد

جزئیات افزایش کمک معیشت ایثارگران و جانبازان در سال ۱۴۰۳ + فیلم

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به استناد تبصره یک ماده ۵ آیین‌نامه ابلاغی، دستگاه‌های متولی باید حتما آخرین تغییرات دهک‌بندی و وضعیت معیشتی و درآمدی ایثارگران و گروه‌های مشمول را از پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان اخذ کنند. به همین دلیل، بنیاد شهید و امور ایثارگران در همین راستا مکاتباتی را با وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی انجام داد و بعد از یک هفته آخرین اطلاعات دهک‌بندی ایثارگران به بنیاد شهید ارسال شد تا ما بتوانیم افزایش کمک معیشت جانبازان را در سال ۱۴۰۳ اجرایی کنیم.

جزئیات افزایش کمک معیشت ایثارگران و جانبازان در سال ۱۴۰۳  + فیلم
صفحه اقتصاد -

سیدرضایی تشریح کرد: افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ از فروردین ماه اعمال شد و تنها گروه جانبازان کمک‌معیشت بگیر نسبت به این موضوع بهره‌مند نشده بودند.مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: براساس آیین‌نامه، مقرر شده کمک‌معیشت جانبازان در سال ۱۴۰۳ در قالب چند گروه اعمال شود؛ برای جانبازان ۲۵ درصد به بالا که در دهک‌های یک تا چهار هستند کمک معیشت ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و برای جانبازان زیر ۲۵ درصدی که در دهک‌های یک تا ۴ قرار دارند کمک معیشت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان واریز شده است.
سیدرضایی تاکید کرد: برای جانبازان بالای ۲۵ درصد و کمتر از ۲۵ درصد که در دهک‌های ۵ تا ۷ هستند نیز به ترتیب ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان واریز شده است. برای جانبازان و ایثارگران مشمول در دهک‌های ۸، ۹ و ۱۰ و جانبازانی که فاقد دهک هستند مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • رضا

    انشاالله که معیشت ماهم حل بشه
    چونکه هرچی میرم بنیاد مگه دهک هشت هستی
    برو اعتراض بزار اعتراض میزایم جوابی نمیگریم
    خدایی این آخر پیری حق ما این نبود
    خدا خیرتون بده انشاالله که همیشه سالم وسروحال عمری با عزت داشته باشین

  • رضا

    خدا خیرتون بده

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد