هوشمندسازی خدمات شرکت شهروند با تمرکز بر مشتریمداری
مدیرعامل شرکت شهروند در سومین جلسه شورای معاونین و مدیران این شرکت بر هوشمندسازی خدمات در حوزههای مالی و فروش، با هدف ارتقاء رضایتمندی مشتریان مجموعه شهروند تاکید کرد.
![هوشمندسازی خدمات شرکت شهروند با تمرکز بر مشتریمداری](https://cdn.safheeghtesad.ir/thumbnail/2HR5uK08b0D2/xFhi-ORYyrY4J8wuaJy0GBySxWKkPo7DPsxA4PYFGTYaNU4-iYx7_RnflFx1mrY4VJkBoxm0GgoVFwRfVu18ANn6cZr8orwru0pn2wnkc35x94m7L7tbXoBbthq0_jJyWmNjzKNlN_mxjPII_K_CsrO5ty2XTPKh/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87.jpg)
مدیرعامل شرکت شهروند در سومین جلسه شورای معاونین و مدیران این شرکت بر هوشمندسازی خدمات در حوزههای مالی و فروش، با هدف ارتقاء رضایتمندی مشتریان مجموعه شهروند تاکید کرد.
نظر شما