پیام مدیرعامل شرکت شهروند به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر

داود قربانیان مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در پیامی ضمن قدردانی از همه کارکنان، به ویژه کارگران خدوم و پرتلاش شرکت شهروند، روز جهانی کارگر را گرامی‌داشت.

پیام مدیرعامل شرکت شهروند به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر
صفحه اقتصاد -

متن پیام به این شرح است؛

رسول خدا(ص) می‌فرماید:

خداوند آن کارگری را دوست دارد کـه چون کاری بـه وی محول شود آن را نیکو انجام دهد.

سی‌امین سال حیات فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند به برکت تلاش بی‌وقفه وهمت والای زنان و مردان شریف و کارگری فرارسیده که برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده آنان در کسب رضایتمندی شهروندان، هر فرصتی مغتنم است؛ و چه فرصتی بهتر از روز کارگر.

فصل تازه‌ای پیش روی شرکت شهروند گشوده شده که افزون بر توسعه خدمات به هموطنان، تحول در تمام ارکان این مجموعه را به ویژه با تکیه بر سرمایه انسانی در پی دارد و از سویی با کارنامه قابل قبولی که در تامین و عرضه کالا در تمامی شرایط بحرانی از خود ارائه داده، نقطه اتکایی برای توزیع عادلانه و باکیفیت مایحتاج مردم شریف کشور شناخته می‌‍شود.

خدارا شاکریم در سالی که به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده، سرمایه انسانی و جامعه کارگری شرکت شهروند جایگاه رفیع و تاثیرگذاری در صنعت خرده‌فروشی کشور داشته و افتخارات ارزشمندی را به بار رسانده؛ کارکنان متعهدی که با تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی، نام شهروند را در اذهان مردم به ویژه کلانشهر تهران معتبر ساختند.

اینجانب ضمن قدردانی از تمامی کارکنان متعهد و سختکوش شرکت شهروند و ارج نهادن به مقام رفیع و خدمات صادقانه و بی دریغ این قشر شریف و صبور؛ هفته کار و کارگر را به یکایک همکاران عزیز و خانواده‌های آنان تبریک عرض نموده و امیدوارم شاهد بهروزی و سلامتی جامعه کارگری به ویژه کارکنان مجموعه شهروند، پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی و آینده درخشان فرزندان این مرز و بوم باشیم.

داود قربانیان

مدیرعامل

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان