نقشه مهم بازی تلگرامی همزمان با توزیع توکن همستر اعلام شد!

با توزیع توکن همستر از ساعت ۱۵:۳۰ خبرهای مهم و جدیدی از همستر نیز منتشر شد.

نقشه مهم بازی تلگرامی همزمان با توزیع توکن همستر اعلام شد!
صفحه اقتصاد -

همستر کامبت در حال توزیع ایردراپ و توکن‌های کاربرانش است. بعضی از کاربران هم گزارش داده‌اند که توکن‌های خود را دریافت کرده‌اند. توجه داشته باشید که همه کاربران هنوز توکن‌های خود را دریافت نکرده‌اند و توزیع آن بین همه ممکن است کمی طول بکشد.

توکن همستر کامبت قرار است امروز ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در صرافی‌ها لیست شود. بسیاری از کاربران بی‌صبرانه منتظر آغاز معاملات این توکن هستند. با این حال حدود ۲.۳ میلیون کاربر همستر کامبت از ایردراپ آن بن (Ban) شده‌اند. همستر کامبت ادعا کرده است که به خاطر تقلب کردن این گروه از کاربران آن‌ها را از ایردراپ خود خارج کرده است.

همستر

بازی تلگرامی همستر کمبت برنامه‌های خود را برای بقیه سال ۲۰۲۴ و سال ۲۰۲۵ اعلام کرده است. به نظر می‌رسد که این پلتفرم قصد دارد یک پلتفرم برای بازی‌های وب ۳ ایجاد کند.

همستر کامبت پس از انتشار پلتفرمش، به سرعت میلیون‌ها بازیکن را به خود جذب کرد.

طبق گزارش کوین تلگراف، سازندگان همستر کامبت نقشه راه جدیدی را منتشر کرده‌اند که جزئیات برنامه‌های آن‌ها برای سه ماهه آخر ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ را شرح می‌دهد. آن‌ها خاطرنشان کردند که برنامه‌های آن‌ها برای سال ۲۰۲۴ شامل یکپارچه‌سازی سیستم‌های پرداخت خارجی، راه‌اندازی بازی‌های جدید در اکوسیستم همستر و ادغام با NFTها به عنوان دارایی‌های درون بازی می‌شود.

 

تیم همستر کامبت تاکید کرد که در موقعیت خاصی قرار دارد زیرا بازیکنان و توسعه‌دهندگان مورد نیاز برای ایجاد یک پلتفرم بازی وب ۳ را دارد. این تیم همچنین گفت که فناوری و تجربه مورد نیاز را در اختیار دارد و می‌تواند کار را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر کند.

چگونه همستر کامبت کاربرانش را حفظ می‌کند؟

در ۲۳ سپتامبر (۲ مهر)، همستر کامبت نحوه توزیع ایردراپ خود را منتشر کرد. به عبارت دقیق‌تر از ۳۰۰ میلیون کاربر آن، تنها ۱۳۱ میلیون نفر (۴۳ درصد) واجد شرایط دریافت ایردراپ شده‌اند. ۲.۳ میلیون کاربر هم به دلیل استفاده از تقلب از ایردراپ محروم شده‌اند.

یکی از چالش‌های بازی‌های وب ۳، درگیر نگه داشتن کاربران پس از ایردراپ است. تیم همستر‌ کامبت هم اعلام کرد که استراتژی‌های خوبی برای حفظ کاربرانش دارد. این تیم اظهار داشت که ارزش توکن‌های توزیع‌شده بین کاربران پس از ایردراپ ممکن است ارزش بیشتری داشته باشد. توسعه‌دهندگان همستر کامبت ادامه دادند:

۱۱.۲۵ درصد از توکن‌هایی که پس از فصل ۱ توزیع می‌شوند، ۱۰ ماه پس از لیست شدن قفل خواهند شد. با توجه به توسعه سریع پروژه، ارزش این توکن‌ها می‌تواند با ارزش توکن‌های اولیه قابل مقایسه باشد. ما روی ارزش پیشنهادی بازی‌های درون اکوسیستم خود تمرکز می‌کنیم و نه فقط درآمد. رویکرد ما با روش‌هاش سنتی یعنی جایی که توسعه‌دهندگان وب ۳ به شکارچیان ایردراپ پول می‌دهند؛ متفاوت است.

آن‌ها تاکید کردند که قصد دارند با ترکیب بهترین‌های وب ۲ و وب ۳ و ایجاد محتوای جذاب، بازیکنان بیشتری را وارد بازار کنند.

توکن‌سوزی همستر کامبت

به نوشته نوبی تکس، به گفته تیم همستر کمبت، این بازی یک برنامه تبلیغاتی خاص هم برای بازی‌های موجود در اکوسیستمش راه‌اندازی می‌کند. این برنامه احتمالاً ماه دسامبر (آذر) منتشر خواهد شد.

این تیم همچنین تاکید کرد که درآمد حاصل از تبلیغاتی، برای بازخرید توکن‌ها و توزیع آن‌ها به عنوان پاداش استفاده می‌شود. نوشته بود:

ما همچنین قصد داریم از درآمد تبلیغات برای بازخرید توکن‌ها، توزیع منظم آن‌ها بین بازیکنان و توکن‌سوزی استفاده کنیم.

توکن‌سوزی زمانی اتفاق می‌افتد که پروژه‌های کریپتویی توکن‌های خود را به آدرس‌های خاص ارسال کرده و برای همیشه آن‌ها را از بازار خارج می‌کنند. این اتفاق باعث کاهش عرضه یک توکن و ممکن است منجر به افزایش قیمت آن شود.

علاوه بر این، همستر کامبت قصد دارد در سال ۲۰۲۵ یک بازار NFT ایجاد کرده، یک نوع مسابقات قهرمانی برگزار کند و مرحله دوم ایردراپش را تسهیل نماید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد