آخرین خبر از لیست شدن همستر امروز پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ | همستربازان بخوانند

آخرین خبر از لیست شدن همستر امروز پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ در این مطلب بخوانید.

آخرین خبر از لیست شدن همستر امروز پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ | همستربازان بخوانند
صفحه اقتصاد -

پس از فراز و نشیب‌های فراوان، همستر کامبت به مرحله نهایی خود رسید و امروز، پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳، در پلتفرم‌‌های مبادله رمز‌ارز لیست خواهد شد. این توکن تلگرامی که با بازی ساده و جذاب خود موفق به جذب بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر شده است، پس از پشت سر گذاشتن چالش‌های متعدد، اکنون آماده ورود به بازار است. بدون تردید، همستر کامبت با پشت سر گذاشتن رقبایی مانند ناتکوین، به محبوب‌ترین توکن در میان بازی‌های مدل “Tap to Earn” تبدیل شده و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده به یکی از ترندهای اصلی معاملاتی تبدیل شود. یکی از دستاوردهای برجسته همستر کامبت، معرفی دنیای کریپتو به شمار زیادی از کاربران تازه‌وارد بوده است.

فهرست صرافی‌های خرید و فروش همستر

اصلی‌ترین صرافی‌های بین‌المللی که قرار است از ساعت ۱۵:۳۰ امروز معاملات توکن همستر کامبت را شروع کنند عبارت‌اند از:

بایننس

OKX

کوکوین

بای بیت

بیت گت

Gate.io

وجه اشتراک تمام این صرافی‌های بین‌المللی این است که به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنند و امکان احراز هویت و شروع فعالیت در آنها برای کاربران داخل کشور وجود ندارد.

توسعه دهندگان شبکه تون اعلام کردند که بار شبکه تون از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز ۲۶ سپتامبر (۵ مهرماه)، به دلیل عرضه توکن‌ها و خرید و فروش همستر (HMSTR$) برای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر، افزایش می‌یابد. این افزایش بار شبکه همانند زمان عرضه ایردراپ داگز (DOGS) است که بلاکچین تون، بیش از ۱۰ ساعت قطع شد. به طوری که توانایی تولید بلاک را در آن زمان از دست داد. همچنین در ادامه این خبر، توسعه دهنگان به اعتبارسنج‌ها توصیه کردند که اخبار مربوط به شبکه را حتما از طریق منابع معتبر و رسمی پیگیری کنند.

علاوه‌بر موارد گفته شده، همستر در ۲۵ سپتامبر (۴ مهرماه)، نقشه راه جدید و برنامه‌های بازی برای سه ماهه آخر ۲۰۲۴ را اعلام کرد. این برنامه قرار است در سه ماهه چهارم ۲۰۲۴، شامل ادغام سیستم‌های پرداخت خارجی، راه‌اندازی بازی‌های جدید در داخل اکوسیستم همستر و ادغام توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) به عنوان دارایی‌های داخل بازی باشد.

 

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد