زمان لیست شدن تپ‌ سواپ / قیمت توکن TAPS چقدر خواهد بود؟

تپ‌ سواپ (TapSwap)، یک بازی کلیکی محبوب در تلگرام که موفق به جذب بیش از ۱۵ میلیون کاربر ‌شده، برای یک نقطه عطف مهم در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ آماده می‌شود.

زمان لیست شدن تپ‌ سواپ / قیمت توکن TAPS چقدر خواهد بود؟
صفحه اقتصاد -

در اعلامیه‌ای جدید، ناز ونتورا، بنیان‌گذار تپ‌سواپ، اعلام کرده که توکن بومی این پروژه تا ۳۰ اکتبر ۲۰۲۴ یعنی ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ ، در صرافی‌های بزرگ لیست خواهد شد.

هرچند تاریخ دقیق رویداد تولید توکن (TGE) تپ‌سواپ در بلاکچین هنوز به صورت قطعی اعلام نشده، اما تیم تپ‌سواپ متعهد به ارائه بهترین محصول ممکن قبل از هرگونه اعلام نهایی شده است.

ونتورا تأکید کرده که آن‌ها با همه طرف‌های مسئول همکاری نزدیک دارند تا قبل از اعلام هرگونه خبر رسمی، ترتیبات لازم را نهایی کنند.

به گفته ونتورا، اولویت تیم تپ‌سواپ، ایجاد محصولی است که بالاترین استانداردها را برآورده کند و تجربه‌ای بدون نقص را برای کاربران فراهم آورد.

لیست شدن برنامه‌ریزی‌شده در صرافی‌های بزرگ تا پایان اکتبر ۲۰۲۴، یک پیشرفت مهم برای تپ‌سواپ به شمار می‌رود. این حرکت، دسترسی به تپ‌سواپ را برای تعداد کاربران بیشتری فراهم کرده و محبوبیت آن را بیشتر خواهد کرد.

برای بیش از ۱۵ میلیون کاربری که هم‌اکنون با تپ‌سواپ در تعامل هستند، این لیست شدن یک فرصت هیجان‌انگیز خواهد بود تا پاداش‌ فعالیت‌های خود را دریافت کنند.

با توجه به عرضه کل ۱۸ میلیارد واحدی تپ‌سواپ، ارزش بازار تخمینی ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون دلاری در زمان راه‌اندازی و همچنین، برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای لیست شدن آن در صرافی‌های بزرگ، انتظار می‌رود که قیمت توکن تپ‌سواپ (TAPS) بین ۰.۰۳ تا ۰.۰۶ دلار نوسان کند.

البته در نظر داشته باشید که این قیمت پیش‌بینی شده بر اساس فرضیات است.

دلیل به تعویق افتادن زمان لیست شدن تپ سواپ

گفته می‌شود به دلیل کشف ربات‌هایی که به طور ناعادلانه توکن‌ها را در اختیار کاربران قرار داده‌اند، عادلانه بودن فرایند توزیع توکن در بازی تپ سواپ تا حدی زیر سوال رفته است. این تأخیر به تیم TapSwap این امکان را می‌دهد که به این مشکلات رسیدگی کرده و توزیع منصفانه توکن‌ها را تضمین کنند. این پروژه وعده داده است که در تخصیص توکن‌ها برای ایردراپ، دقت بیشتری داشته باشد و با ایجاد سیستم نظارتی برای پیگیری رفتار کاربران و شناسایی حساب‌هایی که نیاز به ممنوعیت دارند، فرایند لیست شدن تپ سواپ را شفاف و عادلانه نمایند.

همچنین این بازی در ابتدا قرار بود روی بلاکچین سولانا راه‌اندازی شود، اما از ژوئن 2024 فرایند لیست شدن این توکن در بلاکچین تون (TON) پیگیری شد. توجه داشته باشید که تاریخ لیست شدن تپ سواپ با ایردراپ این بازی همزمان بوده و فرصت‌های بیشتری برای کاربران فراهم می‌کند تا توکن‌های TAPS را کسب کنند. به همین دلیل نیز پرسش تپ سواپ کی لیست میشه برای کاربران این بازی بسیار مهم است.

پاسخ تیم تپ سواپ به سوال TAPS کی لیست می شود؟

تیم توسعه دهنده بازی تپ سواپ پس از پخش شدن شایعاتی در خصوص تقلب در توزیع توکن و استفاده برخی از کاربران از ربات‌ها در بازی، علاوه بر به تعویق انداختن زمان لیست شدن تپ سواپ، یک توییت به شکل زیر منتشر کردند:

پاسخ تیم تپ سواپ به سوال TAPS کی لیست میشود

ما خبرهای بد و واقعاً خوبی برای شما داریم: تیم ما تصمیم گرفته تاریخ رویداد تبدیل سهام به توکن را تغییر دهد. شاید بپرسید، چه چیزی در این مورد خوب است؟ فقط شایعه؟  دقیقاً نه. اصل ماجرا این است که شما واقعاً از این توکن بهره‌مند خواهید شد. بگذارید توضیح دهیم چگونه:

در ادامه این پیام بدین نحو دلیل به تأخیر افتادن تاریخ لیست شدن تپ سواپ توضیح داده شده است.

«اخیراً بحث‌های زیادی پیرامون Tapswap، به‌ویژه در مورد لیست‌شدن در صرافی‌های سطح یک، بوده است. البته تعجبی ندارد؛ چراکه این پروژه به یکی از بازیگران اصلی در سطح جهانی تبدیل شده است، و در رتبه‌بندی یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها قرار گرفته است. همین جذب کاربر و محبوبیت بالا باعث شده تا  توجه علاوه بر  کلاهبرداران، متخصصین حوزه وب 3 نیز به این بازی تلگرامی توجه ویژه داشته باشند.

پس همه شایعات فقط شایعه نیستند. تیم Tapswap واقعاً در مذاکرات فعال با صرافی‌های سطح یک بوده و این صرافی‌ها با لیست ‌شدن بازی تپ سواپ موافق هستند. با این حال، این موفقیت با برخی «ناراحتی‌ها» همراه است. به‌طورکلی جلب این حجم از توجه در سطح جهانی، باعث شده تا ما توجه بیشتری به ساختار و استراتژی این بازی داشته باشیم و این به معنای نیاز به زمان اضافی جهت بهبود و ارتقای پروژه است.

اما توجه داشته باشید که همه اینها به دلیل اجرای عادلانه فرایند توزیع توکن است. بنابراین، همان‌طور که می‌بینید، دلایل زیادی برای خوشحالی از این تغییر وجود دارد و به‌زودی، خبرهای حتی بزرگ‌تری درباره آینده‌مان، همکاری‌های سطح یک و… خواهیم داشت.»

عوامل تأثیرگذار در زمان لیست شدن تپ سواپ

تاریخ لیست شدن تپ سواپ به عوامل مختلفی بستگی دارد که می‌توان آن‌ها را به چند دسته کلی تقسیم کرد: آمادگی فنی، استراتژی بازاریابی و همکاری با صرافی‌ها، تنها بخشی از این عوامل هستند. هر یک از این عوامل نقش بسیار مهمی در تعیین زمان و نحوه عرضه این توکن دارند. توجه داشته باشید که بخشی از این عوامل کلی بوده و مثلا بر تاریخ لیست شدن و قیمت همستر کامبت نیز تاثیرگذار خواهد بود.

تپ-سواپ-کی-لیست-میشه

پیش بینی قیمت تپ ‌سواپ در آینده

تحلیلگران حوزه‌ی ارزهای دیجیتال پیش‌بینی‌های مختلفی در خصوص قیمت آتی توکن تپ‌سواپ (TAPS) ارائه کرده‌اند. برخی از کارشناسان معتقدند که قیمت این توکن در نهایت با نات کوین برابری خواهد کرد و یا حتی از آن فراتر خواهد رفت. این دیدگاه‌ها بر اساس تحلیل‌های فنی و بنیادی از پروژه تپ‌سواپ و شرایط بازار ارزهای دیجیتال است.

پیش‌بینی ارزش توکن تپ‌سواپ پس از لیست شدن کار ساده‌ای نیست، زیرا عوامل مختلفی بر آن تأثیر می‌گذارند. با این حال، بر اساس برخی تحلیل‌ها، ارزش هر ۱۰ میلیون سکه تپ‌سواپ ممکن است حدود ۱۹۰ دلار باشد. این ارقام تخمینی هستند و به میزان تقاضا، شرایط بازار و توسعه‌های آتی پروژه بستگی دارند. علاوه بر این، نحوه عملکرد تیم توسعه‌دهنده و قابلیت‌های منحصربه‌فرد تپ‌سواپ در مقایسه با سایر توکن‌ها نیز می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در ارزش نهایی آن داشته باشد. بنابراین، برای پیش‌بینی دقیق‌تر قیمت توکن تپ‌سواپ، لازم است تا منتظر زمان لیست شدن تپ سواپ باشیم. 

بازی تپ سواپ چیست؟

ایردراپ تپ سواپ (Tap swap) به عنوان پرطرفدارترین جایگزین نات کوین معرفی شده و بر روی بلاکچین تون (TON) قرار دارد.

تپ سواپ از شبکه تون برای ایجاد یک پلتفرم سریع، کارآمد و امن برای تبادل ارزهای دیجیتال استفاده می کند.

بر اساس حساب رسمی توییتر TapSwap ، این پلتفرم یک صرافی ارز دیجیتال غیر متمرکز مبتنی بر شبکه سولانا (Solana) بود که به دلیل کارمزدهای پایین، توان عملیاتی بالا و ویژگی‌ های هیجان‌انگیز مانند استیکینگ و معامله مارجین محبوبیت دارد.

اما در حال حاضر شبکه خود را از شبکه سولانا به شبکه تون تغییر داده است.

این مسئله پایه قوی زیربنای استخراج Tap Swap است و راه های بیشتری را برای مشارکت در اکوسیستم کریپتو به کاربران ارائه می دهد.

بازی تپ سواپ از قابلیت‌های شبکه اجتماعی تلگرام استفاده می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد با دوستان خود رقابت کنند، امتیازات خود را به اشتراک بگذارند و یکدیگر را به چالش بکشند.

این تعامل اجتماعی لایه ای از تعامل و رقابت را اضافه می کند و تجربه کلی بازی را بهبود می بخشد.

تپ سواپ توسط Kibiru Muthaka تاسیس شد.

مالکیت توکن Tap Swap، مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، غیرمتمرکز است، به این معنی که متعلق به یک نهاد یا شخص واحد نیست. در عوض، توکن‌های Tap Swap توسط سرمایه‌ گذاران و شرکت‌ کنندگان مختلف در اکوسیستم نگهداری می‌شوند.

قیمت تپ سواپ (TapSwap)

توکن Tap Swap هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، اما پس از لیست شدن در صرافی ها قیمت آن اعلام خواهد شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • Azizullah

    این ۰.۰۳یا ۰.۰۶ بر اساس تن است یعنی هر ۱۰ میلیون ۰.۰۳ دلار قیمت دارد یا دیگر گپ است.

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد