روند قیمت داگز ۶ شهریور (۲۷ اوت) به چه صورت بود؟

در این مطلب با توجه به ارز داگز در روز ۵ شهریور روند قیمت آن را در روز ۶ شهریور بررسی خواهیم کرد.

روند قیمت داگز ۶ شهریور (۲۷ اوت) به چه صورت بود؟
صفحه اقتصاد -

ارز دیجیتال داگز با نماد معاملاتی DOGS، با وجود اینکه به‌تازگی معرفی شده است، با این حال رتبه ۹۱ را از نظر ارزش بازار تصاحب کرده است. داگز (DOGS) که طرف‌داران زیادی دارد در روز اخیر با افزایش عرضه همراه بود اما حجم معاملات این رمزارز به‌دلیل لیست شدن در صرافی‌های بزرگ، رشد قابل‌توجهی داشت. با مشاهده داده‌های سایت کوین مارکت کپ، نتیجه می‌گیریم که داگز (DOGS) در روز گذشته توانست رشد ۱۱۴ درصدی در حجم معاملات داشته باشد. داگز با ارزش معاملات بیش از ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار در ۲۴ ساعت اخیر، توانست رتبه ۷ بیشترین حجم معامله را در بازار ثبت کند.

0-16-1024x382

در این تحلیل قصد داریم به بررسی روند قیمت رمزارز داگز (DOGS) پرداخته و نواحی مهم آن را مشخص کنیم، تا قبل از خرید یا فروش، آگاهی بیشتری از روند احتمالی قیمت داشته باشیم. همچنین بعد از بررسی و تحلیل تکنیکال، مقایسه‌ای بین رمزارزهای داگز و نات کوین انجام خواهیم داد.

با ما همراه باشید و در ادامه تحلیل تکنیکال این رمزارز را مطالعه کنید.

نگاه کلی به نمودار داگز (DOGS)

با مشاهده نمودار قیمت رمزراز داگز (DOGS) در مقیاس کلی، می‌توان دید که این رمزارز در ابتدای عرضه در صرافی‌های متمرکز با پامپ قیمت همراه بود و در بیشترین حالت توانست قیمت ۰.۰۲۸ دلار را لمس کند.

2-20-1024x628

داگز (DOGS) پس از فروکش کردن هیجانات اولیه و عرضه در صرافی‌های بیشتر، با افزایش عرضه روبرو شد و در کمترین حالت، قیمت ۰.۰۰۰۱ دلار را در نمودار خود ثبت کرد.

مهم‌ترین نواحی قیمت برای داگز (DOGS) در کوتاه‌مدت

ارز دیجیتال داگز (DOGS) با وجود سابقه قیمت کوتاهی که دارد، در مدت‌زمان اخیر توانسته توجه تریدرهای بسیاری را به خود جلب کند. با مشاهده نمودار قیمت داگز در تایم فریم ۲ساعته، می‌توانیم چند محدوده مهم حمایت و مقاومت را برای این رمزارز در نظر داشته باشیم.

باتوجه‌به تصویر، انتظار می‌رود داگز (DOGS) با حفظ حمایت‌های اول و دوم خود (در تصویر نمودار قابل مشاهده است) و پس از تامین نقدینگی کافی، با افزایش تقاضا روبرو شود و حرکت خود را به سمت نواحی بالاتر ادامه دهد.

1-22-1024x578

باتوجه‌به نمودار قیمت داگز (DOGS)، چند محدوده مهم در کوتاه‌مدت به‌عنوان نواحی عرضه و تقاضا برای این رمزارز وجود دارد. نواحی حمایتی عبارت‌اند از:

  • ناحیه اول حمایت و تقاضا در قیمت ۰.۰۰۱۱ دلار
  • ناحیه دوم حمایت و تقاضا در قیمت ۰.۰۰۰۵۸۷ دلار
  • ناحیه سوم حمایت و تقاضا در قیمت ۰.۰۰۰۲۳۶ دلار

همچنین مناطق مهم عرضه و مقاومت‌هایی که می‌توان برای این رمزارز در کوتاه‌مدت درنظر داشت عبارت‌اند از:

  • محدوده مقاومت و عرضه (نسبتا ضعیف) واقع در ۰.۰۰۲۰۷۷ دلار
  • ناحیه مقاومت و عرضه (قوی) در قیمت ۰.۰۰۴۶ دلار

بررسی فاندامنتال رمزارز داگز (DOGS)

جامعه ارز دیجیتال نقش کلیدی در تحلیل فاندامنتال دارد، زیرا به‌شدت روی حجم تقاضا، جذب سرمایه‌گذاران و اعتبار یک رمزارز تأثیر می‌گذارد.

جامعه رمزارز داگز در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) با ۳.۹ میلیون کاربر و ۷۱ پست، اعتبار بالای این پروژه را نشان می‌دهد.

cvvr-10

این اعتبار باعث می‌شود سرمایه‌گذاران به پروژه اعتماد کنند و برای خرید رمزارز داگز ترغیب شوند. این اعتماد و جذب سرمایه‌گذاران در نهایت به افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال منجر خواهد شد.

مقایسه رمزارزهای داگز (DOGS) و نات کوین (NOT)

در تصویر زیر به مقایسه داده‌های بنیادی و تغییرات قیمت رمزارزهای داگز و نات در بازه‌های زمانی مختلف پرداختیم.

compr3-11-1024x454

در بخش زیر می‌توان حجم بازار این دو رمزارز را مقایسه کرد و اطلاعاتی مربوط به زمان عرضه، عمر و سایر مشخصات این دو رمزارز را مشاهده کرد.

compr1-11-1024x618

در تصویر زیر در مقیاس کلی، فشار خرید و فروش در اردربوک این دو رمزارز قابل مقایسه است.

compr2-11-1024x354

جمع‌بندی

سرمایه‌گذاری در رمزارز داگز (DOGS) همانند بسیاری از رمزارزها با ریسک‌های قابل‌توجهی همراه است. برای کاهش این خطرات، سرمایه‌گذاران باید تحقیقات کافی انجام داده و با دقت عمل کنند. همچنین، توصیه می‌شود که تنها بخشی از سرمایه خود را که توان از دست دادن آن را دارید، در این نوع دارایی‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد