آموزش برداشت ایردراپ داگز (DOGS) به زبان ساده

برداشت توکن‌های DOGS از این مینی اپلیکیشن به کیف پول‌های غیرحضانتی مثل تون کیپر بالاخره فعال شد و ایردراپ آن بین کاربران واجد شرایط توزیع شد. در دقایق ابتدایی این ایردراپ بسیاری از کاربران از بروز اختلال در برداشت توکن‌های خود خبر داده‌اند.

آموزش برداشت ایردراپ داگز (DOGS) به زبان ساده
صفحه اقتصاد -

در حال حاضر گزینه «Claim onchain» در مینی اپلیکیشن داگز فعال شده و کاربران با مراجعه به این اپلیکیشن می‌توانند توکن‌های خود را به کیف پول تون کیپرشان برداشت کنند.

آموزش برداشت ایردراپ داگز (DOGS)

برای برداشت توکن‌های DOGS ابتدا این مینی اپلیکیشن را باز کنید و در صفحه Home، روی گزینه Claim onchain کلیک کنید. توجه داشته باشید این گزینه ممکن است در ساعات ابتدایی ایردراپ برای شما غیرفعال باشد. با این حال، با کاهش ترافیک مینی اپلیکیشن داگز دوباره به زودی فعال می‌شود.

پس از کلیک بر روی این گزینه به مینی اپلیکیشن توکن تیبل (tokentable_bot) وارد می‌شوید.

در این مینی اپلیکیشن باید روی گزینه Connect wallet کلیک کنید و کیف پول تون کیپر خود را به این مینی اپلیکیشن متصل نمایید. پس از اتصال کیف پول دوباره به این مینی اپلیکیشن بروید و در قسمت پایینی، روی Claim token کلیک کنید.

Untitled

در نهایت شما باید ۰.۴۲ تون کارمزد بپردازید تا توکن‌های داگز شما به حسابتان واریز شود.

Untitled

نکات مهم در مورد برداشت ایردراپ داگز

  • حتما پیش از اقدام برای برداشت این توکن، تون کوین کافی برای پرداخت کارمزد داشته باشید. مینی اپلیکیشن داگز در همان ابتدای کار برای برداشت از شما ۰.۴۲ تون کارمزد می‌گیرد که این فارغ از کارمزدی است که بعدا برای انتقال به صرافی و فروش توکن‌های DOGS باید پرداخت کنید.
  • برای دور زدن فعال نبودن گزینه Claim onchain در ربات داگز می‌توانید مستقیما در تلگرام به ربات tokentable_bot بروید و آنجا روی دکمه Claim $DOGS کلیک کنید و باقی مراحل را طی نمایید.
  • ممکن است در ساعات ابتدایی برداشت ایردراپ، شبکه تون با ازدحام زیادی مواجه شود یا سرورهای داگز پاسخگو نباشند. به همین خاطر احتمالا باید کمی صبر کنید تا تقاضا کمتر شود.
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد