معرفی آلت کوین‌ های مستعد رشد از دیدگاه کریپتو کوانت | آیا نهنگ ها آماده هستند؟

بنیانگذار کریپتوکوانت معتقد است که با افزایش بحث‌ها در رابطه با آلت‌ سیزن، نهنگ‌های کریپتو منتظر رالی آلت‌ کوین بعدی هستند.

معرفی آلت کوین‌ های مستعد رشد از دیدگاه کریپتو کوانت | آیا نهنگ ها آماده هستند؟
صفحه اقتصاد -

تحلیل یانگ حول تفاوت حجم قیمت خرید/فروش تجمعی ۱ ساله (1-Year Cumulative Buy/Sell Quote Volume Difference) برای آلت‌کوین‌ها متمرکز بود. این معیار، تفاوت بین سفارشات خرید و فروش محدود را در بازه زمانی یک ساله اندازه‌گیری می‌کند.

آلت‌سیزن در راه است

این تحلیلگر توضیح داد که نهنگ‌ها سفارش‌های محدود (Limit Order) را برای جلوگیری از اسلیپیج (Slippage) ترجیح می‌دهند و افزایش سطح این معیار نشان‌دهنده افزایش تعداد سفارش‌های حد خرید (Buy-Limit) در بین سرمایه‌گذاران و موسسات بزرگ است که نشان از «دیوارهای خرید قوی» تقاضای آتی برای آلت کوین‌ها است.

تفاوت حجم قیمت خرید/فروش تجمعی ۱ ساله - منبع: کریپتو کوانت

تفاوت حجم قیمت خرید/فروش تجمعی ۱ ساله – منبع: کریپتو کوانت

همه آلت‌کوین‌ها آماده ورود سرمایه نیستند

به گفته بنیانگذار کریپتوکوانت، آلتکوین‌های خاصی مانند سولانا (SOL)، متیک (MATIC)، کاردانو (ADA)، کازموس (ATOM)، پنکیک سواپ (CAKE)، آلیس (ALICE)، امپرا (AMP)، انکر پروتکل (ANKR) و چیلیز (CHZ) از افزایش سطح سفارشات خرید آتی بیشترین سود را خواهند برد.

برعکس، توکن‌هایی مانند ریپل (XRP)، چین‌لینک (LINK)، بی‌ان‌بی (BNB)، کامپاند (COMP)، بنکور نتورک (BNT) و آوه (AAVE) دارای سفارشات خرید آتی پایینی هستند.

تفکیک آلت کوین‌ها بر اساس پتانسیل رالی - منبع: کریپتو کوانت

تفکیک آلت کوین‌ها بر اساس پتانسیل رالی – منبع: کریپتو کوانت

آیا آلت‌سیزن فرا رسیده است؟

جیمی کوتس (Jamie Coutts)، تحلیلگر مطرح ارز دیجیتال، اخیراً یک پیش‌بینی مشترک بازار آلت‌کوین را منتشر کرد. این تحلیلگر به شاخص ۲۰۰ وزن برابر (Top 200 Equal Weight) اشاره کرد که نشان می‌دهد ما به پایین‌ترین سطح بازار رسیده‌ایم و احتمالا زمان رالی آلت‌کوین‌ها باشد.

شاخص ۲۰۰ وزن برابر برتر، عملکرد قیمت ۲۰۰ آلت‌کوین برتر را بر اساس ارزش بازار ردیابی و آنها را با عملکرد قیمتی بیت کوین مقایسه می‌کند.

ثبت عددی کمتر از این معیار نشان می‌دهد که تنها تعداد کمی از آلت‌کوین‌ها بر اساس درصد، از بیت‌کوین بهتر عمل کرده‌اند، در حالی که ثبت عددی بالاتر نشان می‌دهد که آلت‌کوین‌های بیشتری بر اساس درصد، از بیت‌کوین بهتر عمل کردند. در حال حاضر، این معیار بین ۱۰٪ تا ۲۰٪ قرار دارد.

پیش‌بینی بازار آلت کوین - منبع: مگز

پیش‌بینی بازار آلت کوین – منبع: مگز

اخیراً، مگز (Mags)، معامله‌گر محبوب ارز دیجیتال اظهار داشت که بازار آلت کوین در حال حاضر در مرحله انباشت مجدد قرار دارد. این معامله‌گر استدلال کرد که آلت‌کوین‌ها از زمانی که از یک مرحله انباشت طولانی خارج شده‌اند، تنها ۵۸٪ رشد داشته‌اند و این نشان می‌دهد که آنها به زودی یک عقب نشینی تجربه کرده و دوباره صعودی خواهند شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد