روز و ساعت دقیق دربی ۱۰۲

پرسپولیس با یک بازی کمتر در لیگ برتر، دربی ۱۰۲ را مقابل استقلال برگزار خواهد کرد.

روز و ساعت  دقیق دربی ۱۰۲
صفحه اقتصاد -

علی خطیر به تازگی اعلام کرده تنها در شرایطی حاضر به رویارویی با پرسپولیس در  دربی  ۱۰۲ خواهد بود که رقیب نیز به اندازه استقلال در لیگ بازی کرده باشد.

این اظهارات درحالی به رسانه‌ها کشیده که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار است پرسپولیس تا قبل از دربی فقط یک بار در لیگ برتر به میدان برود که آن هم به دلیل درگیری با رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست.

پرسپولیس طبق برنامه‌ای که از سوی سازمان لیگ تنظیم شده در تاریخ ۱۸ آذر ماه در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل تیم هوادار قرار خواهد گرفت. بازی هفته یازدهم سرخ‌ها مقابل تیم نساجی، اما به تاریخ ۸ دی ماه سال جاری موکول شده و عملاً پرسپولیس در بازی‌های هفته یازدهم حضور نخواهد داشت و فقط استقلال بازی خواهد کرد.

مهم‌ترین دلیلی که باعث شده پرسپولیس در هفته یازدهم مقابل رقیبش در لیگ برتر قرار نگیرد برگزاری بازی این تیم در تاریخ ششم آذرماه مقابل النصر عربستان است.

پرسپولیسی‌ها سپس در تاریخ چهاردهم آذرماه نیز در تهران میزبان تیم الدحیل خواهند بود وبعد از آن است که دوباره وارد لیگ برتر خواهند شد و بازی خود مقابل هواداران که چهار روز بعد از بازی آسیایی مقابل الدحیل است را برگزار خواهند کرد.

با این حال مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد دارند که بازی دو تیم به دلیل حساسیت‌های موجود باید تا دربی به یک میزان باشد، اما سازمان لیگ یک‌بار به همین دلیل دربی ۱۰۲ را که قرار بود در هفته پنجم لیگ برتر برگزار شود به تعویق انداخت و دیگر بنا ندارد چنین اقدامی انجام دهد و طبق آخرین اظهاراتی که سهیل مهدی نیز به زبان آورده، دربی در همان تاریخ اعلام شده؛ یعنی ۲۳ آذر ماه برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان