فال ابجد فردا پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد فال ابجد فردا پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ برای دوستداران و طرفداران فال و طالع بینی قرار داده ایم.

فال ابجد فردا پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. 

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

امروز از صبح حال خوبی دارید. کدام یک ممکن است شما را رمانتیک کند؟ به شما توصیه می شود برای غلبه بر کمردرد خود ورزش کنید. ممکن است برنامه های مثمر ثمری داشته باشید که ممکن است در آینده نزدیک از نظر شغلی مفید باشد. ممکن است خبرهای خوبی از فرزندانتان بشنوید. دانش آموزان ممکن است بهتر عمل کنند. پرندگان عشق می توانند تصمیمات مهمی در رابطه با ازدواج بگیرند.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است با دوستان قدیمی ملاقات کنید یا در اجتماعات مشغول باشید. ممکن است امروز هیجان بیشتری داشته باشید. ممکن است نوآوری های جدیدی از نظر کسب و کار وجود داشته باشد. همچنین ممکن است برخی سودهای مادی غیرمنتظره داشته باشد. بچه ها ممکن است از نظر مطالعه خبرهای خوبی بدهند. پرندگان عشق ممکن است از لحظات با کیفیت خود لذت ببرند.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

امروز به شما توصیه می شود که مخارج را بر روی چیزهای بی ارزش کنترل کنید، در غیر این صورت ممکن است بر پس انداز شما تأثیر بگذارد. به شما توصیه می شود از وام دادن پول خودداری کنید. اضطراب ممکن است باعث بی خوابی شما شود، بنابراین هنگام تصمیم گیری های مهم ذهن خود را کنترل کنید. به شما توصیه می شود که از مسئولیت خود دور نشوید. به شما توصیه می شود امروز عملی باشید. شما باید از گرفتن تصمیمات احساسی اجتناب کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است انتظار برخی سودهای هوشمندانه از سرمایه گذاری های گذشته خود را داشته باشید. ممکن است با تلاش کمتر به اهداف خود برسید. که ممکن است شما را مطمئن کند. به شما توصیه می شود صراحت خود را کنترل کنید. ممکن است بر شرایط شما با افراد اطرافتان تأثیر بگذارد.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

امروز، سرمایه‌گذاری‌های شما ممکن است به شما سود بدهد، که ممکن است پس‌انداز شما را افزایش دهد. ممکن است در سرمایه گذاری های کوچک سود خوبی به دست آورید. در جبهه داخلی، خانواده شما ممکن است از شما برای حفظ هماهنگی حمایت کنند. شما همچنین ممکن است در موقعیت برنده از مخالفان و دشمنان پنهان باشید. شما ممکن است ترفیع بگیرید یا ممکن است تغییر شغلی داشته باشید که ممکن است ثبات حرفه ای را افزایش دهد.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

امروز، ممکن است انتظار برخی از سودهای فوری را در کسب و کار خود داشته باشید، که ممکن است سطح اعتماد و همچنین موجودی بانکی شما را افزایش دهد. توصیه می شود در زندگی خانگی از استرس دوری کنید. شتابی در عرصه تجاری و کاری وجود خواهد داشت. ممکن است اعتبار شما افزایش یابد. همچنین ممکن است برای یک سفر خارج از کشور برنامه ریزی کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

امروزه دانش آموزان ممکن است انتظار نتایج مثبتی را در مطالعات خود پس از تحقیقات عمیق داشته باشند. مجردها ممکن است انتظار داشته باشند که همسان روحی پیدا کنند. ممکن است تفاهم خوبی بین شما و همسرتان وجود داشته باشد که به زندگی خانگی شما منعکس خواهد شد. از نظر روحی ممکن است از نظر دانش جهت گیری داشته باشید. در تجارت، ممکن است برنامه های جدیدی برای غلبه بر مشکلات گردش کار انجام دهید.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

امروز اوضاع مساعد نخواهد بود. ممکن است احساس کسل کننده و ناخوشایندی داشته باشید. برخی از ترس های مرموز ممکن است شما را ناراحت کند. شما ممکن است توسط غیبت جذب شوید. ممکن است احساس عدم اعتماد به نفس داشته باشید که ممکن است بر کار شما تأثیر بگذارد. از عجله در رانندگی و تورهای ماجراجویی پرخطر خودداری کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است بتوانید بین درآمد و هزینه خود تعادل ایجاد کنید که ممکن است موجودی بانکی شما را افزایش دهد. احتمالاً در شغل خود عملکرد بهتری خواهید داشت. رئیس شما می تواند مسئولیت های جدیدی را در زمینه ترفیع به شما بدهد. ممکن است پول گیر کرده را پس بگیرید. ممکن است بتوانید بر مخالفان و دشمنان پنهان خود کنترل کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

امروز ممکن است ارتعاشات منفی در اطراف خود احساس کنید که ممکن است شما را ناراضی کند، به شما توصیه می شود از سرمایه گذاری روی دارایی های بی ارزش خودداری کنید. همچنین ممکن است متوجه شوید که دوستان و اطرافیان شما ممکن است امروز شما را حمایت نکنند. به شما توصیه می شود که از هیچ کس بیش از این از نظر کمک انتظار نداشته باشید، در غیر این صورت ممکن است شما را عصبی کند. توصیه می شود امروز تصمیمات مستقل بگیرید.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

امروز ممکن است نتوانید خود را منطقی نشان دهید. ممکن است احساس کسل کننده ای داشته باشید که ممکن است باعث عدم اعتماد به نفس شما شود. بنابراین هنگام تصمیم گیری در زمینه سرمایه گذاری باید از شهود خود پیروی کنید. اطرافیان شما ممکن است از نظر کارهای معمولی همکاری نداشته باشند. به شما توصیه می شود در خوردن غذاهای ناسالم مراقب باشید تا از مشکلات معده جلوگیری کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

امروز احتمالاً به دلیل همکاری خانواده و دوستانتان هیجان بیشتری خواهید داشت. ممکن است قصد بازسازی خانه خود را داشته باشید یا ممکن است برای حفظ استاندارد خود مقداری سوغاتی بیاورید که ممکن است موقعیت اجتماعی شما را افزایش دهد. ممکن است انتظار افزایش دارایی های ثابت خود را داشته باشید.

فال ابجد

حروف ابجد چیست؟

حروف ابجد در واقع یک شیوه برای مرتب سازی حروف عربی است. در این شیوه که بر پای اولیه خط فنیقی شکل گرفته به هر کدام از حروف یک ارزش عددی داده می‌شود. در واقع اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ بین ۲۸ حرف عربی تقسیم شده است.

در جدول زیر ترتیب حروف «الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ» و ارزش عددی هر کدام آمده است.

جدول حروف ابجد

حرف  ارزش حرف ارزش حرف ارزش
ا ۱ ی ۱۰ ق ۱۰۰
ب ۲ ک ۲۰ ر ۲۰۰
ج ۳ ل ۳۰ ش ۳۰۰
د ۴ م ۴۰ ت ۴۰۰
ه ۵ ن ۵۰ ث ۵۰۰
و ۶ س ۶۰ خ ۶۰۰
ز ۷ ع ۷۰ ذ ۷۰۰
ح ۸ ف ۸۰ ض ۸۰۰
ط ۹ ص ۹۰ ظ ۹۰۰

 

 

 

 

غ ۱۰۰۰

از حروف ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. برای این کار عدد متناظر با هر یک از حروف واژه مورد نظر را از جدول حروف ابجد در آورده و سپس اعداد را با هم جمع می‌زنیم. برای مثال ابجد اسم علی ۱۱۰ می‌شود به این ترتیب که ع. برابر با ۷۰، ل. برابر با ۳۰ و‌ ی برابر با ۱۰ است و مجموع این اعداد ۱۱۰ می‌شود. در فارسی به این معادل سازی حساب جمل بر وزن گسل گفته می‌شود.

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسانتر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ»

در مورد حروف فارسی که الفبای ابجد آنها را ندارد یعنی “پ”، “چ”، “ژ”، و “گ”، عدد ابجد آنها برابر با حرف مشابه آن ها در عربی در نظر گرفته شود؛ پ= ب، چ = ج، ژ= ز، و گ= ک. در برخی منابع برای محاسبه ابجد اسامی که در آنها این حروف فارسی به کار برده شده است، به جای در نظر گرفتن عدد حروف عربی مشابه، ارزش عددی آنها را برابر صفر محسوب می کنند. در منابعی نیز به “گ” ارزش دوهزار، به “چ” ارزش سه هزار، به “پ” ارزش چهارهزار و به “ژ” ارزش پنج هزار داده اند.

گاه در کلماتی، یک حرف مشد است که در خواندن دو حرف و در نوشتن یک حرف است مانند کلمه محمّد که حرف م در آن مشدد است. بنابراین عدد محمد؛ ٩٢ است ، نه ١٣٢ !

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد