فال ابجد فردا شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد فال ابجد فردا شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ برای دوستداران و طرفداران فال و طالع بینی قرار داده ایم.

فال ابجد فردا شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. 

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

امروز ماه برای شما مبارک است، یک روز خوب برای شما خواهد بود. نشاط و انرژی خوبی دارید. ممکن است در محل کار لذت ببرید. احتمالاً برای شروع یک پروژه جدید برنامه‌های جدیدی می‌سازید، کمال شما ممکن است به شما در طراحی نمودار جریان کمک کند. متقاضیان کار، شغل خوبی پیدا خواهند کرد. به پرندگان عشق توصیه می شود از بحث در مورد موضوعات بی ارزش خودداری کنند.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است ناامید شوید. به شما توصیه می شود که غرور خود را کنترل کنید، در غیر این صورت ممکن است در حین صحبت کردن با هرکسی به دلیل صحبت کردن با ضررهایی روبرو شوید. پرندگان عشق باید در بحث در مورد موضوعات بی ارزش مراقب باشند، ممکن است باعث قطع رابطه شود.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

امروز، ماه به شما برکت داده است، ممکن است منابع درآمد جدیدی باز شوند. سرمایه گذاری های گذشته شما اکنون از نظر سود شروع به پرداخت خواهند کرد. ضررهای شما به سود تبدیل می شود که سلامت مالی شما را تقویت می کند. ممکن است مسائل بهداشتی مربوط به والدین حل شود.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است خیلی خوشحال باشید، سر کار شلوغ خواهید بود. سالمندان شما ممکن است خوشحال باشند و از کار شما قدردانی کنند. احتمالاً در محل کار، موقعیت یا مسئولیت‌های خود، از نظر ترفیع، تغییراتی خواهید داشت. مخالفان و دشمنان پنهان شما ممکن است اکنون تحت کنترل باشند. مجردها و پرندگان عشق ممکن است با کمک اقوام یا دوستان تصمیمات مهمی در زمینه ازدواج بگیرند.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

امروز، ماه به شما برکت داده است. وضعیت آشفته روزهای گذشته تحت کنترل است. می توانید کارهای معوق خود را آغاز کنید. با برکت، ممکن است پاداش زحمات خود را دریافت کنید. مزایایی در کسب و کار شما وجود دارد که ممکن است پس انداز شما را افزایش دهد. ممکن است پولی را برای آثار باستانی یا ادبیات خرج کنید. همچنین ممکن است برای یک سفر خارج از کشور برنامه ریزی کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

امروز ممکن است احساس کسل کنندگی داشته باشید، ممکن است با مشکلات سلامتی روبرو شوید که ممکن است بر حرفه و زندگی خانگی شما تأثیر بگذارد. ممکن است به دلیل مشکلات سلامتی همسرتان ناراحت شوید. پروژه های در حال اجرا ممکن است بدون هیچ دلیلی متوقف شوند. به شما توصیه می شود در پروژه های تجاری جدید سرمایه گذاری نکنید، در غیر این صورت ممکن است با ضرر مواجه شوید. به دانش‌آموزان توصیه می‌شود از خیال‌پردازی دوری کنند و در تحصیل سخت تلاش کنند.

فال ابجد

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است سر کار شلوغ باشید. ممکن است منابع درآمد اضافی را کشف کنید که ممکن است موجودی بانک شما را افزایش دهد. ممکن است به مصنوعات، فیلم ها، زرق و برق علاقه مند شوید، که ممکن است خلاقیت شما را بهبود بخشد. پرندگان عشق می توانند رابطه خود را به ازدواج تبدیل کنند. دانش آموزان اکنون ممکن است از نظر شغلی به سمت هدف خود پیش بروند.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

امروز، ماه مثبت به شما برکت داده است. ممکن است احساس سلامتی داشته باشید، مشکلات سلامتی قدیمی ممکن است اکنون درمان شوند. مبلغی که در جایی گیر کرده بود، ممکن است اکنون بازیابی شود. همچنین می توانید برای خرید برخی از چیزهای مرتبط با تجملات درخواست وام دهید. همچنین ممکن است بتوانید حریفان خود را کنترل کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است خود را بسیار کسل کننده احساس کنید. ممکن است شما را تنبل و بی دقت کند، به احتمال زیاد در محل کار تمرکز ندارید، بی صبری ممکن است شما را به سمت پایین بکشاند. شما از سرمایه گذاری در دارایی ها اجتناب می کنید. سلامت فرزندان و همسر ممکن است شما را ناراحت کند. پرندگان عشق باید از بحث و جدل در مسائل خانوادگی اجتناب کنند. به دانش آموزان توصیه می شود برای موفقیت در امتحانات خود به طور عمیق مطالعه کنند.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

امروز ماه منفی است و ممکن است ارتعاشات منفی در اطراف خود پیدا کنید که ممکن است شما را ناراحت کند، به شما توصیه می شود از سرمایه گذاری روی دارایی های بی ارزش خودداری کنید. به شما توصیه می شود در محل کار، خانه و جامعه از توقع اطرافیان خود دوری کنید، در غیر این صورت ممکن است شما را بیشتر ناراحت کند. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری های مهم امروز از شهود پیروی کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

امروز مورد برکت بزرگان هستید. ممکن است بتوانید با کمک زیردستان برنامه های تجاری را با موفقیت اجرا کنید. ممکن است در جمعی اجتماعی یا خانوادگی شرکت کنید که ممکن است شبکه شما را تقویت کند. احتمالاً ممکن است برای سفرهای تجاری کوتاه مدت بروید که ممکن است در آینده نزدیک مزایایی برای شما به همراه داشته باشد. اختلافات با خواهر و برادر ممکن است اکنون حل شود.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

امروز روز خوبی است، احتمالاً سلامت مالی شما خوب است. ممکن است از سرمایه گذاری های گذشته خود سود ببرید. شما ممکن است بر مخارج خود برای چیزهای بی ارزش کنترل داشته باشید، که ممکن است پس انداز شما را افزایش دهد. به پرندگان عشق توصیه می شود در گفتگو با شریک زندگی مودب باشند، در غیر این صورت ممکن است درگیری هایی بین آنها ایجاد شود.

حروف ابجد چیست؟

حروف ابجد در واقع یک شیوه برای مرتب سازی حروف عربی است. در این شیوه که بر پای اولیه خط فنیقی شکل گرفته به هر کدام از حروف یک ارزش عددی داده می‌شود. در واقع اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ بین ۲۸ حرف عربی تقسیم شده است.

در جدول زیر ترتیب حروف «الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ» و ارزش عددی هر کدام آمده است.

جدول حروف ابجد

حرف  ارزش حرف ارزش حرف ارزش
ا ۱ ی ۱۰ ق ۱۰۰
ب ۲ ک ۲۰ ر ۲۰۰
ج ۳ ل ۳۰ ش ۳۰۰
د ۴ م ۴۰ ت ۴۰۰
ه ۵ ن ۵۰ ث ۵۰۰
و ۶ س ۶۰ خ ۶۰۰
ز ۷ ع ۷۰ ذ ۷۰۰
ح ۸ ف ۸۰ ض ۸۰۰
ط ۹ ص ۹۰ ظ ۹۰۰
        غ ۱۰۰۰

از حروف ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. برای این کار عدد متناظر با هر یک از حروف واژه مورد نظر را از جدول حروف ابجد در آورده و سپس اعداد را با هم جمع می‌زنیم. برای مثال ابجد اسم علی ۱۱۰ می‌شود به این ترتیب که ع. برابر با ۷۰، ل. برابر با ۳۰ و‌ ی برابر با ۱۰ است و مجموع این اعداد ۱۱۰ می‌شود. در فارسی به این معادل سازی حساب جمل بر وزن گسل گفته می‌شود.

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسانتر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ»

در مورد حروف فارسی که الفبای ابجد آنها را ندارد یعنی “پ”، “چ”، “ژ”، و “گ”، عدد ابجد آنها برابر با حرف مشابه آن ها در عربی در نظر گرفته شود؛ پ= ب، چ = ج، ژ= ز، و گ= ک. در برخی منابع برای محاسبه ابجد اسامی که در آنها این حروف فارسی به کار برده شده است، به جای در نظر گرفتن عدد حروف عربی مشابه، ارزش عددی آنها را برابر صفر محسوب می کنند. در منابعی نیز به “گ” ارزش دوهزار، به “چ” ارزش سه هزار، به “پ” ارزش چهارهزار و به “ژ” ارزش پنج هزار داده اند.

گاه در کلماتی، یک حرف مشد است که در خواندن دو حرف و در نوشتن یک حرف است مانند کلمه محمّد که حرف م در آن مشدد است. بنابراین عدد محمد؛ ٩٢ است ، نه ١٣٢ !

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد