همه چیز از محل اقامت رونالدو در تهران

در این خبر به توضیحاتی درباره همه چیز از محل اقامت رونالدو در تهران پرداخته شده است.

همه چیز از محل اقامت رونالدو در تهران
صفحه اقتصاد -

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه ۲۸ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. بر این اساس، کاروان تیم فوتبال النصر برای شرکت در این دیدار یکشنبه شب ۲۶ شهریور با جت اختصاصی به ایران می‌آید و از طریق فرودگاه مهرآباد مستقیما راهی هتل اسپیناس پالاس خواهد شد.

از معروف‌ترین مکان‌های اقامتی ۵ ستاره می‌توان به اسپیناس پالاس اشاره کرد. خدمات متنوع و ارزشمند این مجموعه باعث شهرت و آوازه آن شده است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس زیباترین و مدرن‌ترین مکان اقامتی در شمال تهران است. قرار گرفتن این کاخ زیبا در یک منطقه خوش آب و هوا باعث شده تا شما مسافرین عزیز ساعاتی از شلوغی ها و آلودگی‌های هوا دور باشید. این مجموعه با نام اسپیناس بهرود نیز شهرت دارد.

در میان تمامی هتل‌های کشور به ویژه مجموعه‌های اسپیناس، این ساختمان مدرن دارای جایگاه بسیار ویژه‌ای است. در ۷ دی ۱۳۹۴ این ساختمان را احداث کردند. دلیل نامگذاری اسپیناس پالاس، به سبب قرار گرفتن آن در یک منطقه ییلاقی است.‌ اگر به معماری آن توجه کنید، به عنوان لوکس‌ترین ساختمان‌های کشور، ترکیبی از معماری غربی و شرقی را می‌بینید.

آب و هوای مطبوع و همچنین آرام این نقطه از شهر باعث شده تا مسافرین آرامش بسیار زیادی داشته باشند. اسپیناس پالاس به عنوان یکی از بهترین مکان‌های اقامتی تهران، در اولویت اول مهمانان سیاسی و تجاری است. برای رزرو هتل تهران-این ساختمان مجلل، می‌توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید. از طریق سایت اسنپ تریپ می‌توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با این هتل کسب کنید.

دسترسی به اسپیناس پالاس

سعادت آباد به عنوان خوش آب و هواترین مناطق پایتخت شناخته می‌شود که در شمال غرب تهران است. این ساختمان زیبا و باشکوه نیز در منطقه سعادت آباد قرار دارد. دسترسی این مکان از بزرگراه یادگار امام و توسط جاده اختصاصی راحت‌تر است. ترافیک سبک این منطقه باعث می‌شود تا بتوانید دسترسی بهتری به شهر داشته باشید.

همچنین دسترسی آن به برخی از جاذبه‌های تهران نظیر برج میلاد، پارک پرواز، مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد و مجموعه تفریحی توچال راحت است. این عمارت باشکوه در سعادت آباد تهران-میدان بهرود-خیابان عابدی-خیابان ۳۳-شماره ۲۱ قرار دارد.

خدمات اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس یک ساختمان باشکوه و مجلل است که با شیک‌ترین طرح‌های معماری آن را طراحی کرده‌اند. این ساختمان بزرگ از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شود که هر یک زیبایی خاص خود را دارند: همچنین می‌توان به خدمات متنوع هر بخش به صورت جداگانه اشاره کرد. البته رزرو هتل تهران به صورت آنلاین به عنوان مهم‌ترین خدمات آن محسوب می‌شود.

8d4de5bf8a

رستوران و کافه‌های اسپیناس پالاس

از امکانات مجلل و مهم این ساختمان اقامتی باشکوه می‌توان به رستوران و کافه‌های لوکس آن اشاره کرد. در این رستوران و کافه‌ها می‌توانید از بهترین غذاهای بین المللی درجه یک استفاده کنید. رستوران دیبا، رستوران لاتون و کافه سان‌ست همگی به عنوان محبوب‌ترین مکان‌هایی هستند که جهت سرو غذا یا نوشیدنی می‌توانید به آن‌جا بروید.

کافه سان‌ست که در لابی هتل قرار دارد، شامل یک کافی شاپ و سالن ویژه برای استعمال سیگار است. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم این مجموعه و میان وعده‌های سبک آن نظیر شیرینی‌های خوشمزه کافه رل می‌توانید سرو کنید.

شما برای سرو غذاهای متنوع بین المللی و ایرانی می‌توانید به رستوران مدرن و مجهز لاتون بروید. این رستوران در طبقه سوم این کاخ قرار دارد و از ارتفاع طبقه سوم می‌توانید فضای سرسبز رشته کوه‌های اطراف را مشاهده کنید. هرگز از زیبایی چیدمان رستوران دیبا غافل نشوید که طراحی بسیار خاصی دارد.

در این رستوران سنتی می‌توانید طعم تمامی غذاهای اصیل و ایرانی را بچشید. دکوراسیون زیبا و سنتی این رستوران که با الهام از فرهنگ و هنر اسیر ایرانی طراحی شده، بسیار خوش طرح و رنگ است. شیشه‌های رنگی و کاشی‌کاری‌های سنتی باعث خلق یک فضای کاملاً سنتی شده که شما را غرق در تاریخ و فرهنگ اصیل ایرانی می‌کند.

لابی اسپیناس پالاس

قطعاً که یکی از مهم‌ترین و زیباترین بخش‌های هر ساختمانی، لابی آن است. معمولا لابی‌های هتل را با طرح‌های بسیار متنوع و ایده‌های مختلفی طراحی می‌کنند. در علم معماری و ساختمان قطعاً که لابی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جلب توجه مشتریان دارد، به ویژه اینکه جزئیات و تزیینات مورد استفاده برای لابی اسپیناس پالاس بیش از هر قسمتی مورد توجه است.

هتل محل اقامت رونالدو در تهران

قسمت لابی هتل اسپیناس پالاس نیز طراحی فوق العاده شیک و منحصر به فردی دارد که این طراحی لوکس و چیدمان مدرن و ایده آل در همان نگاه اول توجه مسافران را به خود جلب می‌کند. لابی فوق مجلل این هتل همانند قسمت ورودی کاخ‌های اشرافی طراحی شده است. در قسمت لابی این مجموعه کافی شاپ، رستوران، بیزینس سنتر و چندین فروشگاه وجود دارد.

مرکز سلامتی اسپیناس پالاس

از مهمترین قسمت‌های اسپیناس پالاس می‌توان به مرکز سلامتی آن اشاره کرد. این قسمت در طبقه منفی ۳ قرار دارد که در دو نوبت به صورت جداگانه میزبان بانوان و آقایان است. این مرکز سلامتی نیز طراحی فوق مدرن و همچنین تجهیزات پیشرفته و مدرن بسیاری دارد.

در این مرکز سلامتی خدمات آب درمانی و اسپا ارائه می‌شود. حتی می‌توانید از حمام ترکی، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا و استخر آن نیز استفاده کنید. برای دور بودن از شلوغی‌ها و آلودگی شهر تهران، این مرکز سلامتی برای شادابی و زنده شدن حس و حال یک مکان خاص است.

0e91334cdb

سوئیت‌های اسپیناس پالاس

بسیاری از شما مسافرین عزیز به دنبال چیزی فراتر از یک اتاق معمولی با امکانات بیشتر هستید. در این هتل مجلل و باشکوه می‌توانید در سوئیت‌های آن اقامت داشته باشید. قطعاً راحتی سوئیت بیشتر از یک اتاق معمولی است و البته سوئیت‌ها نیز از نظر امکانات با یکدیگر تفاوت دارند.

از سوئیت‌های مجلل این هتل باشکوه می‌توان به سوئیت جونیور، سوئیت رویال، سوئیت پرزیدنت، سوئیت پرزیدنت پلاس و سوئیت اسکای اشاره کرد. امکاناتی نظیر سرویس چای و قهوه رایگان، صبحانه، سرویس رایگان حمام، سرویس بهداشتی، صندوق امانات اتاق کار و اینترنت رایگان نی در این سوئیت‌ها ارائه می‌شود. قطعا رزرو هتل با چنین شرایطی برای شما در اولویت است.

همین حالا جهت رزرو هتل می‌توانید اقدام کنید که آسان‌ترین راه مراجعه به سایت مجموعه معتبر اسنپ تریپ است. این مجموعه اپلیکیشن بسیار کاربردی نیز طراحی کرده که می‌توانید در تمام سفرهای خود از آن در تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل بهره ببرید.

اسپیناس پالاس به عنوان یکی از خاص‌ترین هتل‌های کشور محسوب می‌شود. قطعاً اقامت در این ساختمان لوکس و مجلل برای مسافرین بسیار لذت بخش خواهد بود. هدف آشنایی با تمامی امکانات و خدمات مفید و ارزشمند این هتل مدرن و باشکوه است. رزرو هتل تهران یا این مجموعه باشکوه به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه اسنپ تریپ تماس حاصل کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان