وعده یک هوادار پرسپولیسی به این تیم | وعده واقعی یا جذب فالوئر؟

یک هوادار متمول پرسپولیس قول داده پول خرید یک مهاجم بزرگ خارجی را پرداخت کند.

وعده یک هوادار پرسپولیسی به این تیم | وعده واقعی یا جذب فالوئر؟
صفحه اقتصاد -

در سال‌های اخیر بارها شاهد این بودیم که بعضی از هواداران متمول پرسپولیس و استقلال به تیم‌های محبوب خود کمک مالی می‌کنند. این موضوع در این سال‌ها رنگ و بویی جدی‌تر گرفته و بیشتر شد.

مثلا به راحتی می‌شود رد پای یک تاجر ایرانی معروف که به‌شدت پرسپولیسی است را در خریدهای این تیم در فصل نقل و انتقالات ببینیم. این فرد که تقریبا همه اهالی فوتبال او را می شناسند، ساکن دبی است و هر سال میلیاردها تومان به پرسپولیس کمک مالی می‌کند. او با مدیران، مربیان و بازیکنان پرسپولیس ارتباط نزدیکی دارد و بارها شاهد این بودیم که در مواقع حساس دست پرسپولیس را گرفته است.

به‌تازگی یک هوادار دیگر پرسپولیس که ساکن کانادا است، از علاقه شدید خود به این تیم و حتی خرید پرسپولیس خبر داد. این فرد ایرانی بارها اعلام کرده که هر رقمی برای فروش پرسپولیس در نظر بگیرند، او حاضر است این باشگاه را بخرد و البته وعده‌های زیادی هم از جمله آوردن بهترین بازیکنان دنیا و ساخت ورزشگاه ۱۰۰هزار نفری را داده است. این هوادار پولدار دوباره طی روزهای اخیر حسابی خبرساز شده است.

او با گذاشتن یک استوری به هواداران 

پرسپولیس وعده داد حاضر است پول خرید یک مهاجم خارجی را به باشگاه بدهد و این مهاجم را به باشگاه محبوبش هدیه کند. اتفاقی که بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت و مورد استقبال پرسپولیسی‌ها هم قرار گرفت. حتی در عرض چند ساعت چندین هزار نفر به دنبال‌کننده‌های او اضافه شدند و این هوادار متمول پرسپولیسی حسابی بین هواداران فوتبال در ایران معروف شده است.

این‌که وعده او واقعی است یا این‌که به دنبال جذب فالوئر و دیده شدن است، موضوعی است که نمی‌شود با قاطعیت در مورد آن حرف زد. با این حال سوالی که پیش می‌آید این است که این فرد اگر واقعا قصد کمک کردن به تیم محبوبش را دارد، چرا به صورت چراغ خاموش وارد عمل نشده و در همان ابتدا ماجرا را رسانه‌ای کرده است! حال باید دید او می‌تواند به وعده بزرگش عمل کند و یک مهاجم خوب خارجی برای تیم محبوبش بخرد یا این‌که شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان