مدارس زنجان فردا ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس زنجان یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳

جزییات تعطیلی مدارس زنجان فردا یکشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۳ را در این مطلب آمده است.

مدارس زنجان فردا ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس زنجان یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین دانش آموزان می خواهند با توجه به وضعیت آب و هوا، بدانند آیا مدارس زنجان یکشنبه تعطیل است یا خیر؟

با ما همراه شوید و جزئیات کامل را در ادامه بخوانید.

براساس آخرین اخبار هواشناسی، احتمال تعطیلی مدارس زنجان فردا یکشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۳ اندک است. تاکنون خبر تعطیلی که در فضای مجازی اعلام شده است، تکذیب می شود. 

اما در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

هواشناسی استان زنجان فردا

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی هفته جاری شرایط جوی نسبتا ناپایداری برای استان پیش بینی شده است.

مرتضی قدیمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه آسمان امروز و فردا در اغلب مناطق استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه می شود، افزود: در این خصوص هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است که تا فردا/یکشنبه/ اعتبار دارد.

قدیمی اظهار داشت: از اوایل روز دوشنبه تشدید امواج در سطح استان انتظار می رود که تا پنجشنبه به شکل آسمان ابری با رگبار باران و رعد و برق خواهد بود.

وی پدیده جوی قابل توجه طی هفته جاری را کاهش محسوس دما بیان کرد و ادامه داد:‌ این کاهش از روز دوشنبه آغاز و صبح روزهای سه شنبه تا پنجشنبه هوای سردی در استان مستقر می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به پدیده گرد و غبار در استان، گفت: افزایش سرعت باد از بعدازظهر امروز موجب خیزش گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در مناطق مختلف استان خواهد شد.

قدیمی افزود: طی این مدت دمای کمینه به صفر می رسد که در این زمینه نیز هشدار دیگری صادر شده است که تا صبح شنبه پنجم آبان اعتبار دارد.

وی گفت:‌ در شبانه روز گذشته گرماب با هشت درجه سانتیگراد کمترین و آب‌بر با ۳۳ درجه سانتیگراد بیشترین دمای استان را ثبت کردند.

قدیمی، دمای فعلی شهر زنجان را ۱۹ درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

این کارشناس به نوسان دمای شهرهای استان اشاره کرد و افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۲ و ۲۷ درجه، ابهر و خرمدره ۱۱ و ۲۷، آب‌بر ۱۳ و ۳۳، قیدار ۱۳ و ۲۴، سلطانیه ۱۳ و ۲۱ و ماهنشان ۱۲ و ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روزی و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد