ایران فردا یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ تعطیل است؟

اخبار تعطیلی فردا یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ را در این گزارش بخوانید.

ایران فردا یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ تعطیل است؟
صفحه اقتصاد -

در پی شهادت سیدحسن نصرالله ۵ روز عزای عمومی از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیت‌شان به‌مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان، پنج روز عزای عمومی را در کشور اعلام فرمودند.

هیات دولت اعلام کرد: به مناسبت شهادت مجاهد فی سبیل الله دبیرکل حزب الله و سردار سرافراز جهه مقاومت ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله)، ملت بردبار لبنان و امت اسلامی و ابراز همدردی با مردم مظلوم و مقاوم لبنان و جبهه پرافتخار مقاومت از روز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ به مدت پنج روز در سراسر کشور عزای عمومی اعلام می‌شود.

یمن ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد/ پرچم‌ها نیمه برافراشته شد

 مهدی المشاط رئیس جمهور صنعا در پی اقدام جنایت آمیز صهیونیست ها در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد و پرچم‌ها نیز در این کشور به این مناسبت نیمه برافراشته خواهد بود.

سینماهای سراسر کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل شد 

در پی شهادت رهبر جنبش مقاومت لبنان، تمامی سالن‌های سینمای سراسر کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند ‌شد. همچنین نمایش های تئاتر نیز اجراهای خود را متوقف کردند.

تعطیلی دانشگاه فردا

وزارت علوم لبنان امروز شنبه اعلام کرد فعالیت دانشگاه‌ها به مدت یک هفته تعلیق می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه (دوم مهر) حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه نیز منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد. این حمله علاوه بر شهادت و زخمی شدن ده‌ها لبنانی، ویرانی گسترده‌ای بر جای گذاشت. حملات تجاوزکارانه اشغالگران به بیروت همچنین در طول شب گذشته ادامه یافت و چند منطقه دیگر در ضاحیه جنوبی این شهر را هدف قرار گرفت.

تعطیلی اجراهای موسیقی تا اطلاع ثانوی

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: در پی شهادت جانسوز سیدحسن نصرالله رهبر جنبش مقاومت حزب الله لبنان تمامی اجراهای صحنه‌ای موسیقی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

تعطیلی به دلیل شهادت سید حسن نصرالله

کفتنی است عزای عمومی به معنای تعطیلات رسمی نیست و در این ۵ روز فعالیت مراکزی همچون سینما، تاتر، آموزشگاه‌های موسیقی و... متوقف خواهد شد.

رژیم صهیونیستی روز گذشته با حمله به محله‌ای در بیروت لبنان و بمباران شدید چندین ساختمان، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله را به شهادت رساند.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد