مدارس همدان فردا ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

جزییات تعطیلی مدارس همدان فردا یکشنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ را در این مطلب آمده است.

مدارس همدان فردا ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

با آغاز بارش ها باز والدین دانش آموزان می خواهند با توجه به وضعیت آب و هوا می خواهند، بدانند آیا مدارس همدان یکشنبه تعطیل است یا خیر؟

با ما همراه شوید و جزئیات کامل را در ادامه بخوانید. 

براساس آخرین اخبار هواشناسی، احتمال تعطیلی مدارس همدان فردا یکشنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ اندک است. اما در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

همدان تا نیمه هفته بارانی و سرد است/کاهش هشت درجه‌ای دما

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه تا نیمه هفته جاری هوای استان بارانی است، گفت: امروز و فردا دمای طی روز هفت تا هشت درجه سانتیگراد کاهش می یابد و دمای به حدود ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

"روح‌الله زاهدی" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طی ساعاتی از امروز با افزایش ابرها شاهد بارش‌های عمدتا خفیف در برخی از نقاط استان هستیم.

وی افزود: در پاره‌ای از مناطق نیمه‌ شمالی و حتی بخش‌هایی از شرق استان، به شکل نقطه‌ای، بارش‌های رگباری همراه با پدیده رعد و برق را شاهد هستیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: امروز و فردا کاهش محسوس دمای طی روز و صبحگاهی را برای روزهای یکشنبه و دوشنبه داریم.

زاهدی تاکید کرد: بعید نیست برای یکشنبه و دوشنبه صبح دماهای برخی از نقاط استان به حدود پنج و کمتر از پنج درجه سانتیگراد هم برسد.

وی گفت: روز دوشنبه ابرهایی را در آسمان استان داریم و می‌تواند همراه با بارش‌هایی به شکل عمدتا پراکنده و خفیف و به شکل نقطه‌ای در پاره‌ای از مناطق شمالی استان به شکل رگبار هم باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان یادآور شد: در نیمه دوم هفته جاری علاوه بر اینکه آسمان استان صاف و آفتابی است، افزایش دمای صبحگاهی و طی روز را داریم و به شرایط عادی دماهای این روزها باز می‌گردیم.

زاهدی افزود: در مدت این ناپایداری‌ها یعنی تا روز دوشنبه، طی ساعاتی وزش باد نسبتا شدید لحظه‌ای از پدیده‌های این روزها است.

وی ادامه داد: کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت اخیر را بین ۱۱ و ۲۸ درجه سانتیگراد عنوان کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان بیان کرد: در این مدت گل‌تپه با ۹ درجه و نهاوند با ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شده‌اند.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد