پیروزی تیم بنیاد دستان مهربان مقابل ستارگان هنر ایران در دیدار خیرخواهانه/ فعالیت تیمی بنیاد دستان مهربان ، نتایج درخشانی به همراه داشت

مسابقه‌ی فوتسال تیم بنیاد دستان مهربان و ستارگان هنر ایران در دو نیمه‌ی ۳۰ دقیقه‌ای ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشبه ۳۱ خرداد در ورزشگاه شهید قیانوری تهران برگزار شد که در نهایت با نتیجه ۳-۲ به سود بنیاد دستان مهربان به پایان رسید.

پیروزی تیم بنیاد دستان مهربان مقابل ستارگان هنر ایران در دیدار خیرخواهانه/ فعالیت تیمی بنیاد دستان مهربان ، نتایج درخشانی به همراه داشت
صفحه اقتصاد -

زهرا یوسفی امین مدیرعامل بنیاد دستان مهربان در حاشیه بازی تیم های بنیاد دستان مهربان و تیم ستارگان هنر ایران که در دیداری خیریه به نفع کودکان نیازمند به مصاف هم رفتند گفت: این مسابقه دومین دیدار دو تیم است که تحت عنوان مصاف مهربانی در سالن شهید قیانوری تهران برپا خواهد شد و تعدادی از هنرمندان مطرح و خوشنام کشور در قالب بازیکن یا مهمان حضور داشتند.

مدیرعامل بنیاد دستان مهربان تصریح کرد: خدمت به کودکان نیازمند به عنوان رفتاری پسندیده، هموار مورد توجه مردم و گروه‌های مختلف جامعه بوده و این بار جمعی از هنرمندان به همراه بنیاد خیریه دستان مهربان ،مسابقه فوتسال را بهانه ای برای این امر خداپسند قرار داده‌اند.

وی گفت:عایدی این مسابقه تماما به بنیاد دستان مهربان اهدا شد. سالن شهید قیانوری تهران این دیدار خیریه مملو از تماشاگر بود و از این بازی دوستانه استقبال فراوانی شد.

وی خاطر نشان کرد:راه اندازی تیم فوتسال بنیاد دستان مهربان از طریق استعداد یابی و پرورش بازیکنان مستعد، برگزاری کلاس های دائمی در تمام فصول در سطح مقدماتی، پیشرفته و حرفه ای، معرفی استعدادهای برتر ورزشی به تیم های مطرح و ملی با بهره گیری از مربیان مجرب از اهداف اساسی تشکیل این تیم می باشد؛ تا از این طریق نونهالان و نوجوانان با استعداد بتوانند گام بزرگی در جهت پیشرفت و کسب تجربه بیشتر بردارند.

در ادامه هومن جوادی مجری، بازیگر سینما و تلویزیون و مؤسس و مدیر باشگاه ستارگان هنر ایران در خصوص چگونگی برگزاری «مصاف مهربانی» گفت: چندی پیش بنیاد دستان مهربان پیشنهادی برای برگزاری این مسابقه به تیم هنرمندان داد که با توجه به قرارداشتن این برنامه‌ها در راستای اهداف انسان‌دوستانه، ما نیز از آن استقبال کردیم.

وی ادامه داد:تیم فوتبال ستارگان هنر ایران با حضور هنرمندان سرشناس کشور جهت اعتلای فرهنگ “مهربانی” با انجام مسابقات فوتبال خیریه در ۱۳۹۱ تشکیل شد.

وی تصریح کرد: فوتبال قطعا یکی از هیجان انگیزترین اتفاقات زندگی هرکسی است و به دلیل اهمیتی که در بین آحاد جامعه دارد بسیار پر اهمیت بوده و به دلیل اینکه از هر قشری اعم از جوان تا سالمند به آن علاقه دارند، فراگیر است و در واقع دارای مخاطب محدودی نیست.

جوادی بالا بردن مسئولیت اجتماعی و حضوردر کنار مردم را هدف اصلی تشکیل تیم ستارگان هنر ایران دانست و گفت: اگرچه در دیدارهای خیریه بُرد و باخت اولویتی ندارد اما تیم ما و خیریه با تمام توان وارد زمین می شود تا یک بازی زیبا را برای تماشگران و مردم به نمایش بگذارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان