ایران بروکر / 16 فروردین - 728x90

فوری/ نتایج آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش اعلام شد

معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج آزمون کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت‌بدنی و سلامت و مشاور تخصصی خبر داد.

فوری/ نتایج آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش اعلام شد
صفحه اقتصاد -

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین پورثانی، با بیان اینکه نتایج آزمون کیفیت‌بخشی امروز اعلام شد، گفت: ۴۰۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند، ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت‌بدنی و سلامت و مشاور تخصصی در نهایت پذیرفته می شوند اما سه برابر ظرفیت برای ارزیابی و مصاحبه معرفی شدند.

​ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد و اکنون بعد از یک ماه نتایج آن اعلام شد.

​طی این آزمون بیش از ۱۹ هزار مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند، طبق قانون این افراد باید امتیازاتی بدست بیاورند تا مشمول رتبه‌بندی شوند اما تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان