اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توسط سازمان برنامه و بودجه

یک نماینده مجلس خواستار اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری توسط سازمان برنامه و بودجه شد.

 اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توسط سازمان برنامه و بودجه
صفحه اقتصاد -

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، حسین امیرعبداللهیان، حجت‌الاسلام آل‌هاشم و سایر همراهان در سانحه هوایی از سازمان برنامه و بودجه خواست تا نسبت به اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری اقدام کند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری خطاب به سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: این سازمان باید نسبت به تخصیص اعتبار شهرستان ها اهتمام لازم همچون سال های گذشته داشته باشد و نسبت به همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری طبق قانون اقدام کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان از وزارت آموزش و پرورش خواستار پیگیری پرداخت معوقات و سنوات فرهنگیان شد.

متاسفانه شاهدیم که حقوق بازنشستگان با توجه به تورم و افزایش قیمت‌ها، به هیچ وجه کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد. اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان می‌تواند تا حدودی مشکلات این قشر زحمتکش را مرتفع کند.

 

پیشنهاد سردبیر

منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    بنده از اسفند ماه 1402 تاکنون که در مورد اقدامات غیر قانونی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه و هم سازمان تامین اجتماعی و در باره کم کردن حقوق و سایر مزایای بنده در حکم بازنشستگی سالانه و سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 و در فیش حقوق اسفند ماه 1402 و فیش حقوق فروردین و اردیبهشت ماه سال 1403در رسانه ها بیش از هزار بار شکایت و اعتراض کردم ولی متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هم سکوت کرده اند چرا؟





  • بازنشسته تأمین اجتماعی


    کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی کشور
    سلام
    احتراما؛ کارمند واحد مستمری تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه در سال 1401 در مورد پرداخت نکردن تفاوت افزایش معوقه 5 ماهه، برای بنده مشکل ایجاد کرده است
    سازمان تامین اجتماعی شعبه سردشت بهارستان هر سال برای بنده مشکل ایجاد می کند.
    هر سال و هر ماه بنده حضوری به این شعبه مراجعه می کنم.
    کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست
    فیش خقوق اسفند ماه سال 1402 مبلغ 14310821 ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟
    مانده/ 128797382 ریال می باشد.
    کد ملی: 1531429901
    سازمان تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه هر سال به بهانه های مختلف از حقوق بنده مبالغ را کم می کند چرا؟
    اعتراض هم می کنم ولی متأسفانه توجه نمی کند.
    فیش مستمری مهر ماه 1401 متناسب ‌سازي 75% اعاده نسبت به زمان برقراري 152,717,508ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟ شماره مستمری: 1001321591
    بنده از زمانی که سازمان تامین اجتماعی و هم شعبه مربوطه را در دیوان عدالت اداری و تجدیدنظر محکوم کردم هر سال به بهانه های مختلف برای حقوق بنده مشکل ایجاد می کند چرا؟ در فیش حقوق اسفند ماه سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۴۳۱۰۸۲۱ ریال کسر کردن چرا؟ مانده ۱۲۸۷۹۷۳۸۲ ریال می باشد و این در حالی است که بنده به سازمان تامین اجتماعی بدهی ندارم. کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
    بازنشسته تامین اجتماعی
    كاربر محترم نظر شما دريافت شد






    • بازنشسته تأمین اجتماعی


      ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوال اینجاست که آیا شعبه تأمین اجتماعی مربوطه می تواند که بدون رأی کمیسیون حقوق و مزایا بازنشستگان را کم کند.

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
      تنها در صورتی که سابقه شما نسبت به گذشته کمتر شده باشد، تامین اجتماعی حکم بازنشستگی جدید بزند و مستمری شما را اصلاح کند، این امکان وجود دارد.

      ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      و این در حالی است که سابقه بیمه بنده با حکم رأی دیوان عدالت اداری در شهریور ماه سال ۱۴۰۱ در حکم سالانه ۱۰ ماه هم اضافه شده است ولی اما متأسفانه حقوق و مزایا بنده را در اسفنده ماه سال ۱۴۰۲ به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟
      درخواست رسیدگی دارم.
      کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد