پیام مهندس مینا جعفری بمناسبت روز دختر و هفته کرامت

عضو شورای مرکزی و معاون امور زنان وخانواده مجمع مشاورین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسب سالروز ولادت حضرت معصومه (س)گفت: اول ماه ذی القعده مصادف با میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، روز تکریم مقام دختر و آغاز دهه کرامت که فرصتی برای تعظیم به این بانوی بزرگوار و تکریم دختران پاک سرشت میهن مهربانی ها، سرمشق و الگویی بی‌نظیر برای زنان مؤمن ایران اسلامی است.

پیام مهندس مینا جعفری بمناسبت روز دختر و هفته کرامت
صفحه اقتصاد -

متن پیام مهندس میناجعفری آمده است: و خداوند لبخند زد و دختر را آفرید...

جعفری رئیس کمیته زنان کار آفرین در سازمان مشاوران و متخصصان ملل در ادامه پیام خود نوشت: دختران سرزمین ولایت با الگوگیری از بانوی عصمت حضرت معصومه(س)، به زیبایی، عفت و پاکدامنی را معنا کرده اند و در عرصه های مختلف علمی، ورزشی و هنری در کشور شگفتی آفریدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت میلاد منور حضرت معصومه(س)، روز دختر، این روز فرخنده را به همکاران سخت‌کوش شاغل در مجموعه صنعت و معدن کشور علی الخصوص دختران صنعت و معدن در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر تبریک عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهرمندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت و سعادت را به همه ما عنایت فرماید، معتقدم وباور دارم که بایست، زنان را دریابیم آنان را اکرام کنیم و به احترام دخت گرامی پیامبر اسلام قدردان زحمات آنان باشیم، که الحق نیروها و و سرمایه های پیشرانی هستند که اگر در جامعه در پایگاه مناسب قرار گیرند می‌توانند  هم در مجامع ملی و بین الملی بدرخشند و هم وظیفه مهم و راهبردی فرزند آوری و فرزند پروری را به دوش گیرند ودر یک کلام حرکت مدنی کشور را با تدبیر و خردمندی سرعت و سلامت ببخشند.

نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان روز ملی دختران فرصتی ارزشمندی برای تبیین جایگاه زن در اسلام و معرفی سیره بانوی کرامت و تقویت هویت دینی جامعه بانوان و دختران ایران زمین است. بی شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین را دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.

امیدوارم روزی شاهد حضور بیشمار زنان متخصص در عرصه های سیاسی واقتصادی وبه ویژه صنعت باشم و در آخر ازدرگاه خداوند سبحان، سرافرازی و سلامتی زنان فداکار و با نجابت ایران اسلامی را مسألت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان