مدارس کرمان فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمان دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس کرمان فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس کرمان دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس کرمان فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمان دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان کرمان در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس به علت بارش ها، فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری استان کرمان، این پست بروزرسانی می شود. 

در صورتی که دولت فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته بارش‌‎های وسیع با احتمال سیل و آبگرفتگی در جنوب این استان پیش‌بینی می‌شود.

میترا یاوری روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: از امروز تا روز جمعه شرایط برای ناپایداری‌های جوی به ویژه بارش باران در استان کرمان وجود دارد اما عمده این بارش‌ها برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه است که هشدار لازم را در آن زمان صادر خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای روزهای آخر هفته جاری نیز با وجود کاهش دما احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی به ویژه در شمال استان کرمان وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان ادامه داد: با توجه به احتمال سرمازدگی، تنظیم دمای گلخانه‌ها و سالن‌های پرورشی، کنترل سیستم‌های گرمایشی، تهیه سوخت کافی، استفاده از روش‌های ممکن به منظور کاهش خسارت سرما در باغ ها و مزارع با مشورت کارشناسان کشاورزی، انتقال کندوها به مناطق گرمتر و کاهش فاصله بین کندوها برای کاهش خسارات ناشی از این سرمازدگی توصیه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • علی

    سلام. تمهیدات لازم جهت جلوگیری از سرمازدگی یعنی چکار کنیم؟‌ اسم‌مینویسی برای گازوئیل فقط به دو سه نفر میدن.‌محصول ما پسته است و درآمدی نداریم‌. هر سال یا خاموشی برق یا سرمازدگی.‌
    برای چی به این نظام‌پایبند باشیم. نابود کرد دولت کشاورزی ما رو

  • حسین ع

    انشاالله خداوند رحمت الهی باران را هر چه میخاهد بفرستت ممنون وسپاسگذار وشکر گزارش هم هستیم اما کارشناس هواشناسی گفت که شمال استان کرمان احتمال سرمازدگی هست خدارا به حق ۱۲ امام و۱۴ معصوم و به حق بزرگی کلام الله مجید قرآن بزرگ و محترم وعزیز قسم اش می‌دهیم که بهمون رحم کند و محصولات ما کشاورزان زحمت کش کل ایران الخصوص کل شهر رفسنجان وروستاهایش والخصوص زمین‌های بنده حقیر را از سرما زدگی در امان خودش نگه دارد چون خیلی حیران هستم وخرج کردم و دوتا بچه بزرگ دم بخت دارم که هزینه دارند و خرج زندگی خودم و خودمان همه کشاورزان از همین راه است پس خدایا قسم ات دادیم مثل همیشه خودم نگهدار خودمان ومحصولاتمان باش خدایا فقط به تو ایمان داریم واز خودت کمک میخاهیم که دعامون مستجاب کن و محصولشان را از سرما وگرما وافت در امان خودت نگه دار وبرکت محصولشان را زیاد کن الهی امین. سلامتی امام زمان و انشاالله خدا دعاهاتون را مستجاب کند صلوات .الهم صلی علی محمد واِل محمد وعجل فرجهم

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان