مدارس فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی احتمالی مدارس سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی احتمالی مدارس سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی احتمالی مدارس سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس در استان ها و شهر های ایران در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی از آنجاییکه احتمال دارد فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ در صورت دیدن هلال ماه شوال عید سعید فطر باشد لذا در صورت تعطیلی مدارس این پست بروزرسانی می شود.

این روزها بعد از یک ماه بندگی خدا و روزه داری روزه داران به فکر رفتن به مسافرت و گذراندن تعطیلات عید سعید فطر هستند. 

در صورتی که دولت فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

در زیر آخرین وضعیت آب و هوای استان های ایران از نظرتان می گذرد.

آیا مدارس تهران، اصفهان، تبریز، سمنان، قزوین و … فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی مدارس تهران سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان تهران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳برای مدارس استان اصفهان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس فارس سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان فارس صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان رضوی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان شمالی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس لرستان سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان لرستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس قزوین سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان قزوین صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اردبیل سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان اردبیل صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس کردستان و سنندج سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان کردستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس یزد سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان یزد صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس همدان سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان همدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و تبریز سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان غربی و ارومیه صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان سیستان و بلوچستان و زاهدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خوزستان و اهواز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان مرکزی و اراک صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳

آسمان امروز تهران نیمه ابری، گاهی ابری است و افزایش باد و بارش پراکنده برای آن پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد که از امروز (دوشنبه، ۲۰ فروردین‌ماه) تا پایان هفته، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت اغلب مناطق کشور را فرا می‌گیرد.

به نقل از سازمان هواشناسی، امروز (دوشنبه) در مناطقی از غرب، شمال غرب، بخش‌هایی از سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، برخی مناطق در شمال شرق و شرق کشور، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوب غرب کشور، رگبار باران و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد.

امروز همچنین در برخی مناطق نیمه شرقی کشور، وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک پیش بینی می شود و سه‌شنبه این وضعیت در نوار غربی، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی ادامه دارد.

چهارشنبه با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی کشور، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. شدت بارش چهارشنبه در استان‌های لرستان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، نیمه جنوبی آذربایجان شرقی، همدان، زنجان، قزوین، البرز و ارتفاعات گیلان و مازندران خواهد بود.

پنجشنبه در شمال غرب، مناطقی از غرب دامنه های البرز، شمال شرق و سواحل دریای خزر، بارش باران و در ارتفاعات البرز بارش برف پیش بینی می‌شود. همچنین در برخی مناطق مرکزی و شرقی کشور و ارتفاعات زاگرس مرکزی، رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

پنجشنبه به‌ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر در غالب مناطق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

شایان ذکر است روز چهارشنبه در نوار غربی کشور و پنجشنبه در سایر نقاط کشور به‌جز نوار شرقی و جنوب شرق کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

جمعه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق، بارش باران و در ارتفاعات زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

طی سه روز آینده دریای خزر مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

بیشینه دمای امروز پایتخت به ۲۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کمینه دمای آن ۱۵ درجه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان