مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس اصفهان سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ به علت آلودگی، بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ اعلام نشده است. 

شاخص هوای کلان‌شهر اصفهان امروز سیزدهم فروردین ماه با میانگین ۱۲۲ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

 بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان و انقلاب با ۱۰۷، پارک زمزم ۱۱۰، بزرگراه خرازی ۱۳۹، رهنان ۱۱۵، خیابان فیض ۱۱۴ و بولوار کاوه ۱۴۶ AQI (نارنجی) ناسالم برای گروه‌های حساس است.


شاخص هوای اصفهان در خیابان‌های احمدآباد و زینبیه با ۱۵۳، کِردآباد ۱۶۰ و سپاهان‌شهر ۱۷۷ AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم است.

کیفیت هوای اصفهان در ایستگاه خیابان فرشادی با عدد ۹۸، خیابان میرزا طاهر ۸۴ و ایستگاه ولدان ۹۲ و دانشگاه صنعتی ۷۶ AQI در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

شاخص هوا در خمینی‌شهر با میانگین ۸۶، مبارکه ۷۱ و شاهین‌شهر ۶۹ AQI در وضعیت قابل قبول و در قهجاورستان با میانگین ۱۸۲ AQI قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر‌های مجاور اصفهان از جمله سجزی، زرین‌شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO)، اُزن (O ۳)، دی اکسید نیتروژن (NO ۲)، دی اکسید گوگرد (SO ۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM ۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

شاخص کیفی هوا (Air Quality Index) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اوزون و ذرات معلق (ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحد‌های مختلف است به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    سلام اگر میشه فردا و پس فردا تعطیل کنید ممنون

  • ناشناس

    اکثرا امشب به خاطر روز سیزده بدر که در روز،بیرون نرفتند وروزه بودند بعد افطار تا نزدیک خود سحر بیدارندوبیرون و یه عده ای هم در راه برگشت از مسافرت هستند و دیگری به خاطر آلودگی هوا و فردا در مدارس بیشتر دانش آموزان نمی توانند حاضر شوند

  • ناشناس

    دوباره شروع شد🤦‍♀️

  • ناشناس

    فردا مدارس را تعطیل کنید

  • ناشناس

    لطفا تعطیل کنید.

  • ناشناس

    با سلام اگه میشه کلا تعطیل کنید. تا خرداد.

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان