مدارس یزد فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس یزد دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس یزد فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس یزد دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس یزد فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس یزد دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس یزد دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

ستاد مدیریت بحران استان یزد از غیرحضوری شدن مدارس یزد در برخی شهرستان‌های استان خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، مدارس ابتدایی استان به جز شهرستان‌های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست، فردا تعطیل و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

این تصمیم با توجه به بارش نزولات جوی، برودت هوا و مه صبحگاهی اتخاذ شد. مقطع پیش دبستانی نیز در این شهرستان‌ها تعطیل شدند.

همچنین مدارس مقطع متوسطه در بخش‌های عقدا و رباط پشت بادام اردکان، ندوشن میبد، روستاهای بخش مرکزی و نیر شهرستان تفت و بخش آسفیج بهاباد نیز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

با فعالیت سامانه بارشی از دیشب در استان، از اکثر مناطق استان یزد بارش باران و برف گزارش شده است.

بارش برف و باران در مناطق مختلف استان یزد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان یزد، فعالیت سامانه بارشی از دیشب در استان آغاز شده و تا اوایل وقت دوشنبه ادامه خواهد یافت که بارش باران و برف با احتمال رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، کاهش محسوس دما همراه با پدیده مه و در گردنه‌ها و نواحی کوهستانی هم کولاک برف از عمده فعالیت‌های این سامانه خواهد بود. 

وزش باد نسبتا شدید و کولاک برف، کاهش محسوس دما، پدیده مه و یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده‌ها به ویژه در نواحی سردسیر و کوهستانی، کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه ها، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال جاری شدن روان آب و احتمال خسارت به سازه‌های موقت از مخاطره‌های این سامانه به شمار می‌آید.

مدیریت مصرف انرژی، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی، کنترل تردد‌های جاده‌ای به ویژه مناطق کوهستانی و تفرجگاهی، پرهیز از تردد‌های جاده‌ای غیر ضرور، پاکسازی دهانه پل ها، لایروبی کانال‌ها و آب روها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، کنترل دمای گلخانه‌ها و سالن‌های سربسته پرورش دام و طیور، استحکام سازه‌های موقت و موکب‌های نیمه شعبان نیز در بازه زمانی فعالیت این سامانه توصیه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ..

    خب چرا مروست و بقیه جاهارو تعطیل نکردید اینجا هم بارون اومده

  • اه

    مدرسه های مروست هم تعطیل میکردید سرده هواا

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد