مدارس مرکزی و اراک فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اراک دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس مرکزی و اراک فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اراک دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس مرکزی و اراک فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اراک دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس مرکزی و اراک دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد با توجه به بارش برف، همه مدارس و آموزشگاه‌ها شامل مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره های آموزشی در شهر و روستای استان مرکزی تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: مدارس در شهر و روستای شهرستان‌های اراک (ناحیه یک و دو) زرندیه، نوبران، آشتیان، ساوه، کمیجان، سربند، شازند، خنداب، محلات، خمین، فراهان، تفرش، دلیجان روز دوشنبه هفتم اسفند ماه، در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

تعطیلی یا تاخیر در شروع مدارس سایر شهرستان‌ها به زودی اعلام خواهد شد. ‌

همچنین بر اساس اطلاعیه مدیریت بحران استان مرکزی فعالیت بانک‌ها و ادارات استان هم فردا با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

‌۲۲۷ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

فعالیت مدارس شیفت صبح روز دوشنبه در شهرستان ساوه غیرحضوری شد

بنا بر اعلام فرمانداری ویژه ساوه با توجه به برودت شدید هوا، فعالیت مدارس ساوه و بخش نوبران و مرکزی در روز دوشنبه هفتم اسفندماه غیرحضوری شد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بارش پراکنده برف و کاهش دما تا پایان هفته در استان مرکزی تداوم دارد.

رضا مرادی اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی ها از شب گذشته به صورت رگباری شاهد شروع بارش برف در بیشتر مناطق استان بودیم که همچنان تداوم دارد.

وی افزود: با قرارگیری جبهه آکلوده انتظار داریم به جز مناطقی از شهرستان شازند، جنوب خنداب و غرب خمین، در سایر نواحی استان بخصوص نواحی شمالی و شرقی به تدریج شاهد تشدید بارش برف و کاهش شدید دما باشیم که تا اواخر روز دوشنبه تداوم پیدا خواهد کرد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: مسیر حرکت ابرها از این پس بر خلاف معمول از جنوب به شمال و به تدریج از شرق به غرب خواهد بود و هسته بارش برف نیز طبق پیش‌بینی‌ها در تفرش، دلیجان، ساوه، زرندیه و با شدت کمتر در فراهان، کمیجان، خمین، محلات و نواحی شمالی و غربی شهرستان اراک (ساروق) شاهد هستیم.

مرادی با اشاره به اینکه بارش برف در شهر اراک نیز به صورت تجمعی تا اواخر روز دوشنبه بین ۳ تا ۷ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود، گفت: روز سه‌شنبه مجدد سامانه بارشی جدیدی وارد استان شده و تا اواخر هفته سبب بارش برف و کاهش دما در سرتاسر استان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • حمید مخمدی

    سرویس مدرسه دارم ،الان ک ساعت ۸ شبه،،درهای ماشین یخ زده،،کلید تو قفل نمیره،آب جوش آوردم،هنوز باز نشده،احتمالا لاستیک چسبیده به در،،یخ زده،،چطوری صبح ک سرد ترم هست بچهها رو برسونم مدرسه،،تعطیل کنید فردا رو،،لطفا

  • Rasta

    برای اعلام تعطیلی آدم رو میکشید.!!!!

  • ناشناس

    چرا اینقدر برای تعطیلی مدارس به خاطر سرما دیر تصمیم میگیرن دیر وقت هست زود جواب بدهید

  • نریمان

    تعطیل کنید

  • مرضیه ملکی

    سلام تا اخر هفته رو تعطیل کنید سرما کجا بریم؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان