مدارس اردبیل فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اردبیل دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس اردبیل فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اردبیل دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس اردبیل فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اردبیل دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس اردبیل دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس اردبیل فردا دوشنبه اعلام نشده است. 

اداره کل هواشناسی استان اردبیل از پیش‌بینی بارش برف و کولاک در مناطق کوهستانی و جاده‌های این استان خبر داد.

بر اساس نقشه‌های هواشناسی، جو استان اردبیل (۲۹ بهمن) همچنان تحت تاثیر سامانه سرد قرار دارد و در برخی مناطق استان (به ویژه بخش‌های مرکزی و جنوبی) بارش پراکنده توام با هوای سرد و مه‌آلود پدیده غالب خواهد بود.

بر اساس این گزارش، با خروج این سامانه تا پایان هفته جاری به دلیل گذر امواج دامنه کوتاه تراز میانی جو و زبانه‌های پرفشار در سطح زمین، هوای ابری تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعات رخداد مه پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در جاده‌ها و گردنه‌های استان اردبیل رخداد مه و کولاک موقتی برف موجب کاهش دید افقی نیز خواهد شد ، از نظر دمایی نیز تغییرات قابل ملاحظه‌ای تا اواخر هفته در بیشتر مناطق استان انتظار نمی‌رود.

اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی و طبیعی خود و قرار گرفتن در سرزمینی فلاتی شکل با شیب‌های بسیار تندی به زمین‌های کم‌ارتفاع اطراف خود شامل کرانه‌های دریای خزر ، جلگه پست مغان و نیز دشت‌های کم‌ارتفاع استان‌های آذربایجان‌شرقی و زنجان منتهی می‌شود و به همین لحاظ جاده‌های این استان اغلب دارای پیچ‌ها و شیب‌های بسیار تند هستند.

هشت گردنه سخت‌گذر و برف‌گیر به نام‌های حیران ، صایین ، کجل، نقدوز ، الماس ، لنگان ، قره‌آغاج و اسالم در راه‌های ارتباطی این استان قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان