مدارس اردبیل فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اردبیل شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس اردبیل فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس اردبیل شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس اردبیل فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اردبیل شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس اردبیل شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس اردبیل روز شنبه اعلام نشده است. 

اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل در اطلاعیه‌ای نسبت به احتمال رخداد کولاک در محدوده جاده‌های کوهستانی و سقوط بهمن در ارتفاعات این استان در پی بارش‌های اخیر هشدار داد.

اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطره وضع هوا اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل روز پنجشنبه در این اطلاعیه اعلام کرد: با توجه به جریان‌های جنوبی، افزایش دمای هوا و انباشت برف در ارتفاعات این استان، سقوط بهمن دور از انتظار نیست و در گردنه‌های واقع در نقاط مرتفع و جاده‌های برفگیر نیز رخداد کولاک برف احتمال می‌رود.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: سرعت وزش باد نیز طی امروز و فردا گاهی تند خواهد بود اما در مجموع شرایط جوی استان اردبیل تا اواسط هفته آینده پایدار با آسمانی بیشتر صاف است.

در ادامه این اطلاعیه نیز عنوان شده است: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در مدت مذکور همچنان جریانات جنوبی در استان اردبیل تداوم می‌یابند و دما نیز به‌ویژه در طول روز در بیشتر مناطق افزایش خواهد داشت.

آسمان اردبیل در حال حاضر صاف، سرعت باد ۱۳ کیلومتر بر ساعت و دمای هوا چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان