مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمانشاه سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس کرمانشاه سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمانشاه سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس کرمانشاه سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا اعلام نشده است.

مدارس کرمانشاه فردا تعطیل شد؟ فردا مدارس کرمانشاه تعطیل است؟ 

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در جاده‌های استان از کاربران جاده و رانندگان خواست با شماره‌گیری ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع و سفرهای خود را برنامه‌ریزی کنند.

شهرام کهریزی افزود: امروز بارش برف در محورهای کنگاور - اسد آباد، بیستون - سنقر، روانسر - پاوه، کرمانشاه - اسلام آبادغرب، قرانچی - کامیاران، بیستون -صحنه و سنقر - قروه گزارش شده است.

وی در ادامه گفت: تمام راه های اصلی، فرعی و روستایی استان کرمانشاه در حال حاضر باز و تردد در آنها جریان دارد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه به بارش برف در ۲۴ ساعته گذشته در جاده روانسر به پاوه، گردنه مله ماس سنقر، گردنه دهلق صحنه به سنقر، دالاهو به سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب به کرمانشاه و سه راهی نهاوند اشاره و گفت: در این مدت ۴۰۵ کیلومتر باند برف روبی، ۱۹۵تن نمک و شن مصرف و ۳۵ ماشین آلات به کارگیری شده است.

ادامه بارش‌ها تا روز سه‌ شنبه

بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، سامانه بارشی تا بعدازظهر سه‌شنبه جو منطقه را تحت تاثیر گرفته ضمن افزایش دمای شبانه، به تناوب سبب وزش باد، بارندگی و مه در سطح استان می شود.

بارش که به استثنای مناطق گرمسیر، در سایر نقاط بتدریج به شکل برف نیز مشاهده خواهد شد؛ امروز و در نیمه غربی (عمدتاً اورامانات) از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

با خروج این سامانه، از اواخر وقت سه‌شنبه تا صبح چهارشنبه و نیز در صبح پنجشنبه، کاهش دمای هوا، شرایط را برای تشکیل مه تشدید می‌کند.

شایان ذکر است از ظهر پنجشنبه تا شنبه هفته آینده، به استثنای روند افزایش دمای هوا، در بعضی ساعات وزش باد ملایم و رشد ابر، پدیده‌ قابل توجه دیگری برای سطح استان نخواهیم داشت.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد