مدارس همدان فردا سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس همدان فردا سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس همدان سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس همدان فردا سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس همدان سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی، بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تمام مقاطع تحصیلی در سراسر استان همدان، روز -سه‌شنبه ۱۷ بهمن- در نوبت صبح تعطیل هستند.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: باتوجه به برف و بوران، برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید، تمام مقاطع تحصیلی در سراسر استان، روز سه شنبه در نوبت صبح تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز سه شنبه ۱۷ بهمن تعطیل است.

در ضمن مراکز پیش‌دبستانی و ابتدایی در سراسر استان امروز در نوبت بعدازظهر نیز تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مقتضی است؛ مدیران مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: کوهنوردان این استان مراقب کولاک شدید در ارتفاعات طی روزهای آتی باشند.

رضوان سلماسی اظهار داشت: جریان‌های جوی نشان از وقوع کولاک در نقاط کوهستانی همدان دارد و این وضعیت برای هر کوهنوردی خطرآفرین است.

وی بیان کرد: کولاک علاوه بر اینکه دید کوهنوردان را محدود می‌کند، تعادل در مسیر صعود را برهم زده و چه بسا موجب سقوط و حوادث ناگوار شود.

سلماسی توصیه کرد: کوهنوردان با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر هشدار زرد و وقوع کولاک، از هرگونه صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان ادامه داد: تمامی نقاط کوهستانی و برف گیر این استان به خصوص ارتفاعات مستعد وزش باد شدید و کولاک هستند و این وضعیت برای هرگونه کوهنوردی خطرساز است.

وی یادآور شد: وزش شدید باد باتوجه به بارش برف در روزهای اخیر موجب پوشش مسیرهای مشخص برای صعود کوهنوردان شده و چه بسا باعث گمراهی و انحراف از مسیر اصلی می شود.

سلماسی با اشاره به اینکه اغلب حوادث کوهنوردی در فصل زمستان و باتوجه به سختی صعود روی می دهد، تاکید کرد: هرگونه صعود در ایام زمستان باید با اطلاع از وضعیت جوی هواشناسی باشد و از کوهنوردان می‌خواهیم در این شرایط به ارتفاعات نروند.

همدان از استان‌های مقصد صعود گروه‌های کوهنوردی کشور به شمار می‌رود و به طور میانگین هر هفته صدها کوهنورد به قلل مرتفع به ویژه الوند صعود می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان